inferno87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt allemaal veel te opgeblazen, omdat geen inzage krijgen in hun riten en wat ze verder doen in die tombe moet het maar gelijk te maken hebben met de Illuminati. Behoorlijk vergezocht lijkt me, ook al doen complot theorieen het natuurlijk altijd goed als iets geheim wordt gehouden.Heel veel mensen hebben geen idee dat er zoiets bestaat als een geheime organisatie bekent onder de naam Skull & Bones. Overigens een naam die de leden van de organisatie zelf niet gebruiken, zij noemen de vereniging "De Orde Van De Dood ". Deze naam vindt zijn oorsprong in Duitsland in organisaties als de Thule Vereniging waar Adolf Hitler lid van was, Skull & Bones is hieruit geboren
Haha. Historisch bewijs, er kon een pijl getrokken worden naar Nederland toe!Glashard bewijs dat Marokko al eeuwen geleden van plan was ongewilde inwoners naar Nederland te sturen:
![]()
![]()
Skulls and BonesWordt allemaal veel te opgeblazen, omdat geen inzage krijgen in hun riten en wat ze verder doen in die tombe moet het maar gelijk te maken hebben met de Illuminati. Behoorlijk vergezocht lijkt me, ook al doen complot theorieen het natuurlijk altijd goed als iets geheim wordt gehouden.
ik denk dat er te veel links daartussen word gemaakt, alhoewel meeste presidents wel lid waren van skulls and bones.
ik heb betrouwbare informatie zat over wie de oprichter,stichter van skull & bones is,en waarmee die vent allemaal mee begon was heroine handel..