AndroidHealthClinic

The Pentagon is letterlijk een Pentagram

Skulls and Bones :roflol: Wordt allemaal veel te opgeblazen, omdat geen inzage krijgen in hun riten en wat ze verder doen in die tombe moet het maar gelijk te maken hebben met de Illuminati. Behoorlijk vergezocht lijkt me, ook al doen complot theorieen het natuurlijk altijd goed als iets geheim wordt gehouden.

:) het word er idd niet minder op ;)

Ja hoor, het is een complot natuurlijk. Wereld wordt geleid door joden, 9/11 was een inside-job door Joden, Hitler was een Jood, euh...wat nog..

Maak er hier aub geen 'marokko community' van TranscoreX...

Heel veel mensen hebben geen idee dat er zoiets bestaat als een geheime organisatie bekent onder de naam Skull & Bones. Overigens een naam die de leden van de organisatie zelf niet gebruiken, zij noemen de vereniging "De Orde Van De Dood ". Deze naam vindt zijn oorsprong in Duitsland in organisaties als de Thule Vereniging waar Adolf Hitler lid van was, Skull & Bones is hieruit geboren

Heel veel mensen hebben ook geen idee dat dit stukje dus gewoon zware crap is. Skulls and Bones bestond al lang voordat het Thule genootschap bestond. Thule genootschap komt uit 1918, Skulls and Bones en de verwante naam Orde van de Dood komt uit 1832.

Is het pentagram van oorsprong juist geen hemels en goddelijk symbool?
Pas als je het omdraait is het heidens, het is maar hoe je het bekijkt dus.

Waar hebben we het allemaal over. :rolleyes: Als ik maar genoeg lijnen trek op een foto van mn lul, dan eindig je misschien ook met de Mona Lisa.

Glashard bewijs dat Marokko al eeuwen geleden van plan was ongewilde inwoners naar Nederland te sturen:

2gt2nib.gif

:eek::D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is er mis met een pentagram?

Dit is e van oorsprong een goddelijk symbool.

• Topic Starter Topic Starter
Skulls and Bones :roflol: Wordt allemaal veel te opgeblazen, omdat geen inzage krijgen in hun riten en wat ze verder doen in die tombe moet het maar gelijk te maken hebben met de Illuminati. Behoorlijk vergezocht lijkt me, ook al doen complot theorieen het natuurlijk altijd goed als iets geheim wordt gehouden.

ik heb betrouwbare informatie zat over wie de oprichter,stichter van skull & bones is,en waarmee die vent allemaal mee begon was heroine handel..

• Topic Starter Topic Starter
En dat zijn duivelaanbidders?

van de skull & bones,weet ik dat niet zo heel zeker,maar van de free masons wel,danwel de high ranking 33 degree freemasons die zijn wel met duivelse rituelen bezig,d`r zijn genoeg bewijsen gevonden die inderdaad erop aanduiden, dat ze met heel mystieke rituelen bezig zijn..

ik heb betrouwbare informatie zat over wie de oprichter,stichter van skull & bones is,en waarmee die vent allemaal mee begon was heroine handel..

Heroine handel in de 19de eeuw? Knap.

Overigens zijn er maar enkele presidenten lid geweest van Skulls and Bones. Maar ach feiten tellen blijkbaar niet als het gaat om samenzweringen.

Terug
Naar boven