AndroidHealthClinic

The Pentagon is letterlijk een Pentagram

van de skull & bones,weet ik dat niet zo heel zeker,maar van de free masons wel,danwel de high ranking 33 degree freemasons die zijn wel met duivelse rituelen bezig,d`r zijn genoeg bewijsen gevonden die inderdaad erop aanduiden, dat ze met heel mystieke rituelen bezig zijn..

Welke bewijzen dan? Kom eens met een echte bron.

Als je ervan uitgaat,dat ze sinds de 2de w.o 50 landen hebben gebombardeerd,dan grote kans dat de Satan medeplichtig is geweest..

Ik denk persoonlijk dat allah er achter zit. Alles gebeurt immers met haar goedkeuring.
De duivel is lang niet zo machtig, toch?

Ik denk persoonlijk dat allah er achter zit. Alles gebeurt immers met haar goedkeuring.
De duivel is lang niet zo machtig, toch?

agree.

Is god machtiger dan de duivel? Of niet? of zijn ze aan elkaar gewaagd?
In twee gevallen is hij niet almachtig, iig niet over de mens. In het overblijvende geval is het een idiote gek. :D

Alex Jones dus, dat is geen bron die betrouwbaar is. Die man spoort gewoon niet. Maar toch bedankt voor het plaatsen van een video van de grootste complottheorist die er rondloopt.

Alex Jones dus, dat is geen bron die betrouwbaar is. Die man spoort gewoon niet. Maar toch bedankt voor het plaatsen van een video van de grootste complottheorist die er rondloopt.

Het vragen om fatsoenlijke bronnen bij religieuze uitspattingen is natuurlijk gedoemd om in dergelijke bagger te eindigen... (de thread begint er al mee...) Zeg me niet dat je verbaasd bent :D

Ik heb trouwens vernomen dat de spil van al het kwaad op aarde Balkenende is. Ze hebben 'm express hier een hoge functie toebediend en niet in de States want dat zou teveel opvallen. Let maar eens op: af en toe hoor je nog iets van zijn Amerikaans Joods accent.

Ik heb trouwens vernomen dat de spil van al het kwaad op aarde Balkenende is. Ze hebben 'm express hier een hoge functie toebediend en niet in de States want dat zou teveel opvallen. Let maar eens op: af en toe hoor je nog iets van zijn Amerikaans Joods accent.

:roflol:

OMG mwhahahahahaha :roflol:

Allemachtig wat heb je er toch klapmongolen tussen lopen.

• Topic Starter Topic Starter

nee het is geen Alex Jones,ik ken die vent,goeie verslaggever vindt ik zelf dan,maar dit stuk behoort niet tot hem,zeker niet..

weer zo een heerlijk sterk verhaal. Al die duivelse verhalen lol. Er zijn meer mensen gestorven van het aanbidden tot een god dan tot satan dus zo erg is het niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch hoop ik nog steeds dat we eens een beschaafde mensheid vinden op een andere planeet en bij de vraag wat is jullie geloof een antwoord volgt: wat is dat? Wordt echt schijtziek van al die gelovige k*t verhalen. Wees nou maar reeel en ga leven.

Er is een duidelijk verschil tussen een pentagon (wat gewoon vijfhoek betekent) en een pentagram (penta betekent 5, en -gram gewoon tekening)

Ze hebben weinig met elkaar te maken, behalve dat er in allebei 5 voorkomt. En daar komt nog eens bij dat het een misvatting is dat het pentagram een duivels symbool is. Dat heeft hollywood ervan gemaakt.

Laatst bewerkt:
De duivel lijkt me eigenlijk relaxter dan god. Beetje gokken, bierdrinken, jezelf voltanken met allerlei soorten drugs, meerdere vrouwen zonder problemen en tegelijkertijd kunnen barbecuen voor de rest van je eeuwige leven. Wat is daar mis mee?

God is snel op z'n pik getrapt, de duivel is wat relaxter.

En de afbeelding in het begin van de tweede film is Hegel :roflol: .

Aliens VS Predator rekwistie die uit de hand is gelopen :p

Terug
Naar boven