AndroidHealthClinic

DA Official Sushi Thread!

wtf die laatste foto is egt ****ing gay,
Die lui zullen wel mooi verlies hebben gedraaid met die grote hoeveelheid sushi die jullie weg hebben geschranst ofniet

was echt supper lekker mannen en supper gezellige :d waar zijn die filmpjes

Was tof, ben net thuis.

miauw

nice videos :d kan jij ze me mailen wil ze op me pc zetten als aandeken :d

Prince, ik voorzie carriere mogelijkheden voor je als anouncer:p

• Topic Starter Topic Starter
@ Jaimy: http://keepvid.com

Je hoeft alleen de link in de "URL" bar in te vullen en dan kun je het zo direct op je pc opslaan. :thumbup:

Fawaz... wat was je stil jonge? We vinden je leuker als je wat meer zou zeggen hoor!

Jonathan: super georganiseerd man! Het was echt top :D ****ing lekker gegeten en hard gelachen. Dit moeten we vaker doen (misschien op een kleinere schaal en andere locatie?)

ps: **** de binnenstad van Den Haag.. volgensmij hebben ze t expres zo ingericht dat je gek wordt van de afzettingen :mad:

Fawaz... wat was je stil jonge? We vinden je leuker als je wat meer zou zeggen hoor!

Jonathan: super georganiseerd man! Het was echt top :D ****ing lekker gegeten en hard gelachen. Dit moeten we vaker doen (misschien op een kleinere schaal en andere locatie?)

ps: **** de binnenstad van Den Haag.. volgensmij hebben ze t expres zo ingericht dat je gek wordt van de afzettingen :mad:

Ik ben het gewoon op alle 3 de punten roerend met je eens. :cool: Heel eng!

jullie moeten gewoon op tijd zijn :D

*mompelt iets over verdwalen met een tomtom en een stelletje idioten* ... :D

We kunnen niet allemaal het IQ van een toekomstige professor aan de TU hebben :D Mijn ZZ navigatiesysteem wist wel waar we moesten zijn, maar kende de weg in Den Haag alleen via het Openbaar Vervoer ???

ja k*t den haag.. "Ga hier linksaf"... kijk je links, zijn er van die palen neergepleurt :mad:
Rij je ff verder, "Ga hier rechtsaf" wéér afgezet of ligt de straat open.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! k*t k*t

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

believe me... dat is daar echt niet onmogelijk met al die afzettingen + veranderingen aan de weg die tomtom nog niet kent. drama. den haag = total drama.

I don't say this often.. but I fully agree with you my brotha!

den haag is chill

met het ov

ja k*t den haag.. "Ga hier linksaf"... kijk je links, zijn er van die palen neergepleurt :mad:
Rij je ff verder, "Ga hier rechtsaf" wéér afgezet of ligt de straat open.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! k*t k*t

Haha zo herkenbaar. Op de terugweg zette ik de TomTom aan maar kwam die vervloekte stad nauwelijks uit.

Anyway wanneer gaan we weer sushi eten:P?

Terug
Naar boven