Fitness Seller

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

sniperx

Huge Freak
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Clean bulking my way to summer

Beste DBB'ers,
Een nieuw logje, schoon, fris.
Dit logje is ´the road to summer´.

~Stats~

- 13 Jaar
- 1.77m
- 55-60kg
- Vetpercentage: geen idee.

Foto van hoe ik er op dit moment bij sta:
(MM, niet goed uitgevoerd.)

~Doelen per 1 Mei 2009~

- Meer massa uiteraard.
- Hogere gewichten.

Ik hoop in dit log geen commentaar te krijgen op de gewichten. Ik bouw het op eigen tempo op en dan komt het vanzelf. Ik ben pas 13 dus verwacht gewoon niet te veel qua gewichten.

Dat was het dan. Eerste training in dit logje komt vrijdag. Training van gisteren ook nog even hier plaatsen:

Benen:
Squat 4x10x20kg
Walking Lunges 1x8x9kg

Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x9kg
Deadlift Techniek

Borst:

Dumbbell Pullovers 2x10x9kg
Bench Press 3x10x13kg

Biceps:
Barbell Curl 3x10x13kg
Hammer Curl 2x10x9kg

Schouders:
Military Press 2x10x13kg
Lateral Raises 1x8x9kg

Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10x9kg

Buik:

Sit-ups 5x10

- SniperX

Laatst bewerkt:
Succes met je doelen Snipert!

Oke veel succes !!

Nu ga je toch sneller opbouwen met je gewichten ? (just joking :p)

ziet er goed uit qua schema, en als je voelt dat het gaat, de gewichten wat verhogen, en het gaat goed komen, iid je hebt gelijk, je mag enkel maar de gewichten verhogen op het gevoel, dat doe ik ook, niks forceren, jij moet voorzichtig zijn omdat je nog zo jong bent, en ik omdat ik al wat ouder word :)
btw, die " deadliftechniek", bedoel je daarmee met de lege stang beginnen?

veel plezier jongeling :p

succes! de 70 kg moet je toch wel dit jaar kunnen halen. shredded!

echt, je bent goed bezig als je dit schema volgt, ik zag gisteren ook 2 14-jarigen voor het eerst in de gym, echt kleine magere jongentjes nog, heb ze beloofd een soortgelijk full-body schema te geven, daar er bij ons geen begeleiding voor KT is.
jij toont tenminste wilskracht vind ik

• Topic Starter Topic Starter
echt, je bent goed bezig als je dit schema volgt, ik zag gisteren ook 2 14-jarigen voor het eerst in de gym, echt kleine magere jongentjes nog, heb ze beloofd een soortgelijk full-body schema te geven, daar er bij ons geen begeleiding voor KT is.
jij toont tenminste wilskracht vind ik

Thanks, goed dat je ze helpt aangezien iedereen ergens begint!

idd, want ik ben ook blij dat ik van in het begin goed hulp kreeg van iemand, want zoals ik op je 42ste beginnen is ook niet evident en gemakkelijk

Dinsdag 31 Maart

Het begon vanochtend om kwart voor 12. Even 2 stroopwafels naar binnen werken en gaan met de banaan: In een groepje van 6 een AK project, over 4 wijken.
Foto's, Foto's, en nog eens foto's. Ondertussen wat ouderwets kleutergedrag zoals even op de schommel.

Rond de klok van 1, stonden we pardoes voor "Kin's gym", naar mijn weten een van de beste gym's hier.
Daar zat geloof ik de eigenaar ook pauze te houden voor de deur, en hij hielp ons zelfs nog met de route. Vervolgens doorgefietst na wat gezeur van mij tegen de anderen, o.a. "Kom op ik wil bij Kin's gym fitnessen luilakken"! Maar niemand gaf toe en we zijn dom doorgefietst. :mad:

Rond 2 uur waren we klaar en heb ik snel een voetbal gepakt. Even lekker voetballen in het zonnetje, waarbij ik nog wel even onderuit werd gehaald :roflol:. Nou ja, dat was het zo'n beetje.

Over en uit.

Succes met je logje! komt allemaal goed als zo doorgaat.
Is dit nu trouwens een foto om later te vergelijken? Zo ja, dan zou ik hem even opnieuw maken en dan van voren en een aantal meter afstand.
Zo lijk je natuurlijk wel een beest maar het is geen goede foto om te vergelijken vind ik ;)

Nou genoeg gezeurd veel succes nogmaals en probeer wat meer te luisteren naar mensen die je proberen te helpen :).

Succes met je logje! komt allemaal goed als zo doorgaat.
Is dit nu trouwens een foto om later te vergelijken? Zo ja, dan zou ik hem even opnieuw maken en dan van voren en een aantal meter afstand.
Zo lijk je natuurlijk wel een beest maar het is geen goede foto om te vergelijken vind ik ;)

Nou genoeg gezeurd veel succes nogmaals en probeer wat meer te luisteren naar mensen die je proberen te helpen :).

Bedankt, heb er wel een paar van afstand op de pc staan :). Is inderdaad voor later :).

idd, sniper, als je serieus bezig bent zullen velen je hier willen helpen aangezien je jonge leeftijd, maar je moet gewoon de inzet tonen he

Thanks Frank.

Woensdag 1 April

Niet veel bijzonders, wat flauwe grappen uitgehaald waarvan 50% gelukt is.

Als je nou gewoon is een normale foto neemt van de voorkant en achterkant

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven