Fitness Seller

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zit nu dus te lezen op het forum via billstarr maar snap er weinig van. Ik maak wel een topic voor meer doelgerichtheid.

Als je op msn komt, leg ik je alles tot in de puntjes uit.
Jij hebt mij veel geleerd toen ik nieuw was, dit is wel het minste wat ik terug kan doen:)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Bas, ik kom straks zo. Bill Starr & HST zijn de twee waar ik voor wil gaan: Het wordt dus kiezen tussen die 2.

Voeding van vandaag: ~2800 kcal, 10 broodjes á 120 kcal en je zit alleen al op 1200. Nog chips en melk e.d. straks. Dus hou het maar op 3100.

Geen vitamine's uit fruit en veggies?

Schaam je vriend :whip:

Heb een banaan gehad. Normaal ook 2 appelen maar die waren rot. Genoeg fruit dus ;).

Extra toevoeging: Ben zeer benieuwd naar wat ik nou ga doen. FB blijven volgen, HST, of Bill Starr. Bij voorkeur: HST de 8 weken routine, dan Bill Starr en dan weer terug naar FB. Ik zie wel.

Morgen ook weer wegen, zelfde tijdstip als vorige wegingen, ik kan niet wachten. Hopelijk zit er weer een kilo'tje aan, ik eet me in ieder geval flink vol.

heb zelf de ballen verstand van hst maar het ziet imo goed uit.
give it a try, en zie hoe het werkt voor je.
je bent jong, je hebt tijd zat om alles een keer te proberen om te kijken wat nou precies voor je werkt.
Je hebt nu zeg maar geen vergelijkingsmateriaal om te weten dat jou schema het beste zou werken boven de rest.
Dus go for it!

Bill Starr is gewoon het beste schema wat er is! :D

Bill Starr is gewoon het beste schema wat er is! :D

billstar is idd niet slecht maar volgens mij wil sniper meer herhalingen maken. Bij hst begin je op 15 herhalingen en werk je toe naar 5.
Billstar is alleen maar 5 herhalingen, en ik denk niet dat als sniper billstar gaat volgen hij nog genoeg heeft aan zn 30kg schijven:p

Klopt. Tot nu toe ga ik voor HST maar ik wil meer meningen met ervaringen op gebied van HST.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven