MuscleMeat

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik zie datje sommige oefeninge 1 setje doet. pak je dat setje daan ook zwaar of ?

trouwens ga pas deadlifte zo dra jij dat wilt. laat je niet forceren.

ik heb vandaag probere te dead lifte alleen met de techniek al. en het schiet elke keer in die plek in me onder rug. waar ik dus last van heb. dus ja dat blijkt dat ik toch nog wat langer op de apparaten moet gaan zitten. en anders ga ik kijken voor desnoods eenf ucking operatie dat ze die k*t senuw uitschakelen of zo weet ik vele word er zelf ook loco van

Toen ik het aan het oefene was want kwam speciaal daar heen . stond iemand gezellig 300kilo weg te dead lifte. wat een gebrul kwam er vandaan maar ja wel dikke respect voor die gast xD

Laatst bewerkt:
Dit log bevestigd (tot nu toe) zo'n beetje mijn vermoedens. Veel praatjes, weinig daadjes.

ik heb vandaag probere te dead lifte alleen met de techniek al. en het schiet elke keer in die plek in me onder rug. waar ik dus last van heb. dus ja dat blijkt dat ik toch nog wat langer op de apparaten moet gaan zitten.

Kan ook dat je techniek slecht is?

Kan ook dat je techniek slecht is?
idd, of dat je te zwaar bezig was.

Echt man, apparaten en isolatie zijn niet beter dan full body oefeningen. Op geen enkel punt in training, dat je denkt van wel( ook in andere posts gelezen ) laat wel een beetje doorschemeren hoe weinig je nog weet van krachtsport..

Dit log bevestigd (tot nu toe) zo'n beetje mijn vermoedens. Veel praatjes, weinig daadjes.

Wanneer mogen we van jou een dagboek/log verwachten?
Vermoed dat het bij jou nog triester gesteld is:o

Ik betrap mezelf ook regelmatig op dat soort motiveringen hoor, ik ga hier niet een beetje de zichzelf volledig onder controle hebbende geinponem uit zitten hangen maar het geeft wel voer om te denken, te ontwikkelen eventueel. Velen eten liever de lucht van anderen echter.

Je zelf beter voelen als een ander, je hebt op dat punt zeker nog veel te ontwikkelen klaasie

Je begrijpt het allemaal niet zo goed he, "Practicus" ?

Je begrijpt het allemaal niet zo goed he, "Practicus" ?

Jawel en ik ga beer zijn log hier niet mee vernken!
Laat het duidelijk zijn hij traint nog, volgens mij jij niet... Thats all :o

krijg ik nu weer zo'n zielig karma berichtje van je ?

Laatst bewerkt:
Hij zit hier allemaal kletspraatjes op te houden en allerlei excuses te verzinnen om niet te doen wat nodig is om zijn doel te bereiken. Ik doe vooral conditietraining aangevuld met wat vrijblijvende krachttraining.

Als je nog meer uitleg nodig hebt aangaande het verschil daartussen wil ik je daar gerust mee helpen hoor knul..

Hij zit hier allemaal kletspraatjes op te houden en allerlei excuses te verzinnen om niet te doen wat nodig is om zijn doel te bereiken. Ik doe vooral conditietraining aangevuld met wat vrijblijvende krachttraining.

Als je nog meer uitleg nodig hebt aangaande het verschil daartussen wil ik je daar gerust mee helpen hoor knul..

Dan is dutchfitness forum meer iets voor jou!

Doei klaas

Zou er niet iets als een cheerleaders en korfbal forum bestaan...

Zou er niet iets als een cheerleaders en korfbal forum bestaan...

Hahaha geweldig klaasie is uitgeluld en begint maar eens zwak te lullen over enkele sporten waar hij zich te goed voor voelt, jammer brah...:o

Denk dat ik binnen kort ook maar logje begin, met de naam Klaas stelt niks voor Beach boy

ik blijf Deze Russian Bear volgen. tot hij een Mega Russian bear is. want ik weet dat hij het wel kan :)

ow ja dat is ook weer zo, een borst weg en een rug erbij, moet zo weg dus doe ik later

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Ow das k*t, want ons mam vind het nu al veel te veel :(

ik kan een extra maaltijd erbij doen, avondeten nog een keer

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

full-body heb ik al gehad

en wat dikgedrukt is is niet goed mogelijk in onze sportschool, behalve deadlift, die kan mijn rug serieus nog niet aan.
al weet ik niet zeker wat front presses zijn:o

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

nu moet ik naar schiphol, mijn zus gaat voor 6 maanden naar australie en om de een of andere reden moet ik haar uitzwaaien...woon in het zuiden van het land dus tenzij ik daar op het internet kan ben ik vanavond laat pas weer terug, dan zal ik meteen met het schema aan de slag ;)

het is imo een beetje onzin dat je "rug" de deadlift nog niet aankan.
met het juiste gewicht en juiste uitvoering kan hij deze gewoon aan. die spieren sterk je aan door de juiste oefening te doen.

begin desnoods met een bezemsteel als je niet sterk genoeg bent voor een lege barbell

het is imo een beetje onzin dat je "rug" de deadlift nog niet aankan.
met het juiste gewicht en juiste uitvoering kan hij deze gewoon aan. die spieren sterk je aan door de juiste oefening te doen.

begin desnoods met een bezemsteel als je niet sterk genoeg bent voor een lege barbell
DIt. Deadlift heeft mij ook van mijn rug pijn afgeholpen.
Doe deze trouwens: http://www.google.nl/imgres?imgurl=...hl=nl&sa=N&tbs=isch:1&ei=VmRATaGyMIqUOry2iZgD

Dit ontlasten je rug een beetje maar je traint je rug er wel mee, dus kan je kracht opbouwen in je rug. Je trekt zeg maar op aan de stang terwijl je voeten op de grond blijven.

Doe deze trouwens: http://www.google.nl/imgres?imgurl=...hl=nl&sa=N&tbs=isch:1&ei=VmRATaGyMIqUOry2iZgD

Dit ontlasten je rug een beetje maar je traint je rug er wel mee, dus kan je kracht opbouwen in je rug. Je trekt zeg maar op aan de stang terwijl je voeten op de grond blijven.

inverted row kank niet echt een beginner oefening noemen maat :rolleyes:
hoewel het zekers een brute oefening voor je rug is :thumbup:

+1

inverted row kank niet echt een beginner oefening noemen maat :rolleyes:
hoewel het zekers een brute oefening voor je rug is :thumbup:
hoezo niet?
stronglifts, een goede wereldwijd bekende coach
raad dit zelfs aan aan beginners als ze nog geen normale rows kunnen uitvoeren (technisch)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven