MuscleMeat

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tis niet makkelijk om die dingen vanaf de grond op je borst te krijgen als je op een decline bankje ligt :sad: en niemand in de zaal die kon helpe

What the **** mate? U must be joking? Ga zitten, leg ze op je knieën, laat je achterover vallen en breng gelijktijdig de dumbbells naar je borst. Mayneee die techniek ken je toch wel???????

Mayne I don't get it idd.. 18 kg niet op de borst kunnen krijgen what the ****?

Ik ga fappen succes met je rij examen hopen dat je geen zere beentjes hebt meissie.

• Topic Starter Topic Starter
What the **** mate? U must be joking? Ga zitten, leg ze op je knieën, laat je achterover vallen en breng gelijktijdig de dumbbells naar je borst. Mayneee die techniek ken je toch wel???????

die rollen om je benen in vast te zetten zitten daar voor en die kan je niet weghalen, dus als ik me achterover laat vallen, en die dumbbells erbij breek ik mijn ribbenkast open.

lijkt op het plaatje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De enige manier is om het bankje op decline te zetten en de dumbbells vanaf de grond op te rapen, mijn biceps moeten bijna al het werk doen

---------- Toegevoegd om 02:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------

Ik ga fappen succes met je rij examen hopen dat je geen zere beentjes hebt meissie.
incline doe ik hem btw met 26kg

Wtf is dat voor bankje.
Ga dan gewoon flat en incline benchen op 'n normaal bankje en dan nog fly's erbij ofzo.

Edit, 52kg bench en 26kg incline DB bench?

Wtf is dat voor bankje.
Ga dan gewoon flat en incline benchen op 'n normaal bankje en dan nog fly's erbij ofzo.

Edit, 52kg bench en 26kg incline DB bench?
deze hebbe we ;p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en ik weet dat het een vreemde verhouding is, maar ik kan bijna evenveel met dumbbells benchen als ik kan met de barbell...dumbbells voelen ook beter maar die heb ik de laatste tijd al heel veel gebruikt

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:48 ----------

Edit: incline benchen is niet mogelijk maar ik zie geen reden om die 2 weken die ik nog heb van schema te veranderen

Je realiseert je dat de zwaarste mbo opleiding die er is nog steeds niks voorstelt op de arbeidsmarkt? Hehe.

En up the weight, wtf.
QFT
MBO-4 analist, word gezien als de zwaarste MBO opleiding die er is.
Maar vergis je niet i'm smart as f*ck, toen ik 4 was werd mijn verbale IQ al op 115 geschat. Kon ook makkelijk HAVO doen maar ik wou gewoon verder met wat ik leuk vond.
Mooi dat dat zo was toen je 4 was, maar daar heb je nu weinig meer aan of wel? En als je zelf een wat slimmere f*ck was dan had je na die MBO opleiding een HBO opleiding gedaan totdat de arbeidsmarkt weer aantrekt. Je bent toch zo slim?
die rollen om je benen in vast te zetten zitten daar voor en die kan je niet weghalen, dus als ik me achterover laat vallen, en die dumbbells erbij breek ik mijn ribbenkast open.
QFT again. Tijd om wat meer massa te kweken.

Hahaha analist zwaar als mbo :p, mijn maat noemt het zijn opleiding in niks doen, vind dat de meeste hbo opleiding al te licht zijn voor een gemiddelde hboer, laat staan mbo.

nee joh! geen horeca! das echt de k*tste soort job die er is, geen uitzonderlijke pay, lange uren, hard werk en weinig voldoening. Ga gew de bouw in of zow, heb ik ook enkele jaartjes gedaan, hard labeur, maar wel goeie pay ;) plus, je wordt biest in no time ;) j/k

Met een rug die "wegens medische redenen" niet meer dan 52kg mag deadliften de bouw in :thumbs:

Nog gelukt met t fappen? :) (no homo)

u iz lulling 2? :D
ik geloof best dat je verbale IQ hoog was op je 4, als je toen al zo goed was in smoesjes verzinnen als nu. Dat je je gewicht niet omhoog wil doen is jou zaak, niet iedereen is even gedreven, maar excuusjes als 'de markt is in elkaar gezakt' pakt echt niet hoor, wie werk wil, kan het krijgen.

Je realiseert je dat de zwaarste mbo opleiding die er is nog steeds niks voorstelt op de arbeidsmarkt? Hehe.

En up the weight, wtf.
Dat denk je, ik hoorde van alle kanten ook bij de laboratoriums waar ik tijdens mijn opleiding stage heb gelopen dat het een topopleiding is, je kan er alle kanten mee op
QFT

Mooi dat dat zo was toen je 4 was, maar daar heb je nu weinig meer aan of wel? En als je zelf een wat slimmere f*ck was dan had je na die MBO opleiding een HBO opleiding gedaan totdat de arbeidsmarkt weer aantrekt. Je bent toch zo slim?
die MBO heb ik niet afgemaakt, ik liep vast en moest heb BBL afmaken maar daar is geen baan in te vinden.
QFT again. Tijd om wat meer massa te kweken.
Hah ;P, weet je wat voor kracht er in 2 18kg dumbbells zit als je ze een halve meter laat vallen, doe maar eens in de sportschool.
u iz lulling 2? :D
ik geloof best dat je verbale IQ hoog was op je 4, als je toen al zo goed was in smoesjes verzinnen als nu. Dat je je gewicht niet omhoog wil doen is jou zaak, niet iedereen is even gedreven, maar excuusjes als 'de markt is in elkaar gezakt' pakt echt niet hoor, wie werk wil, kan het krijgen.
Ik ben al van voor de vorige zomervakantie aan het zoeken, en allemaal contacten van de stageplekken van school en alles afgezocht. er is niets. Ik zit al veel te lang stil
Er zijn ook maar een stuk of 5 leerlingen aangemeld op die BBL opleiding.

ben geslaagd btw:)

MBO-4 analist, word gezien als de zwaarste MBO opleiding die er is.
Maar vergis je niet i'm smart as f*ck, toen ik 4 was werd mijn verbale IQ al op 115 geschat. Kon ook makkelijk HAVO doen maar ik wou gewoon verder met wat ik leuk vond.

Dat denk je, ik hoorde van alle kanten ook bij de laboratoriums waar ik tijdens mijn opleiding stage heb gelopen dat het een topopleiding is, je kan er alle kanten mee op

Verbale intelligentie: het vermogen om taal te begrijpen, te gebruiken en te kennen. Snel tekstbegrip en een grote woordenschat zijn indicatoren voor een hoge verbale intelligentie.

tis "laboratoria" :trollface:

ach ik doe hier op un forum geen moeite :trollface:

Je moet ze toch niet laten vallen?

Pak gewoon die van 25kg zodat je 'n adrenaline boost krijgt omdat je anders KO gaat als je ze op je neus laat vallen.

Je moet ze toch niet laten vallen?

Pak gewoon die van 25kg zodat je 'n adrenaline boost krijgt omdat je anders KO gaat als je ze op je neus laat vallen.

nostureifseriously.gif
ik moet die dumbbells toch echt van de grond afrapen, en bijna alles doen met me biceps, dan is 16kg nog niet eens zo slecht

Wtf man, als je 26kg DB's drukt kan je ze ook van de grond krijgen...

kan jij curlen waar je ook dumbbell presses mee doet ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven