XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben de enige die meer dan 50 kg squat, mensen vrezen mij :D

Heb speciaal voor jou mijn log geupdate, kan je nog wat leren :)
thnx jobrah, maar ik denk dat 50kg squat nog wel lukt, kome we in april 8er ;)
2dgnsoy.png

Wanneer komen er pics beer?
Ik heb nog niemand om ze te maken, of wil jij dat doen?

Ja, post hem bij no fap march als motivatie :p
was eigenlijk pas van plan foto's te maken van voor rippetoe, en die pas over 6 maande te posten als ik ook verschil pics had maar okey:
er zwerft hier nog een foto van mij rond, met een lepel en een aansteker in mijn handen;)

Wat is er 8 april

niets, in april komen we er 8er=achter hoeveel ik kan squatten, dan begin ik bij me nieuwe gym

Ik squat ook 100+ in de shoulder press, geen excuus

Wow, jij hebt eigenlijk best veel posts voor iemand met een totaaltje van misschien 160-180 :P

Wow, jij hebt eigenlijk best veel posts voor iemand met een totaaltje van misschien 160-180 :P

tja, geen baan en geen school, wat moet ik anders de hele dag doen. Trainen en koken neemt gemiddeld maar een uur of 2 in beslag, en koken en DBB gaat samen.

Maar mijn totaal op de grote 3 krijg je binnekort te horen. Al moet wel rekening gehouden worden met het feit dat door medische redenen mijn deadlift zo ongeveer gelijk is aan mijn bench press

Hoezo geen school? Je bent 20. Wat wil je, van een uitkering leven terwijl je op je 30e begint met een opleiding?

Hoezo geen school? Je bent 20. Wat wil je? Van een uitkering leven terwijl je op je 30e begint met een opleiding?

volges mij heb ik dat verhaal al een paar keer in mijn log uitgelegd maar goed.

Ik deed een chemie opleiding en ik liep daar een beetje vast, de leraren raden mij aan de opleiding al werkend BBL af te maken, maar kort nadat ik van school af ging is de hele markt ingestort, google maar eens op organon.
Tijd lang tevergeefs naar werk gezocht en ik heb even nagedacht over mijn toekomst en ik ben een weekje of 2 geleden tot de conclusie gekomen dat ik het over een andere boeg moet gooien...Ik ga kijken of de horeca wat is, waarschijnlijk heb ik donderdag een solicitatie :)

nee joh! geen horeca! das echt de k*tste soort job die er is, geen uitzonderlijke pay, lange uren, hard werk en weinig voldoening. Ga gew de bouw in of zow, heb ik ook enkele jaartjes gedaan, hard labeur, maar wel goeie pay ;) plus, je wordt biest in no time ;) j/k

De bouwsector ligt toch ook helemaal stil. Koken is net als chemie, maar dan met vlees en kruiden ipv zuren en basen.

Maar ik ga toch eerst even kijken of het wat is.

Mogelijk bijkomend voordeel: ik heb al ooit in een restaurant gewerkt en daar kon ik eten wat ik maar wilde.
Unlimited bulking :trollface:

volges mij heb ik dat verhaal al een paar keer in mijn log uitgelegd maar goed.

Ik deed een chemie opleiding en ik liep daar een beetje vast, de leraren raden mij aan de opleiding al werkend BBL af te maken, maar kort nadat ik van school af ging is de hele markt ingestort, google maar eens op organon.
Tijd lang tevergeefs naar werk gezocht en ik heb even nagedacht over mijn toekomst en ik ben een weekje of 2 geleden tot de conclusie gekomen dat ik het over een andere boeg moet gooien...Ik ga kijken of de horeca wat is, waarschijnlijk heb ik donderdag een solicitatie :)

Dat was zeker geen wo chemie opleiding.

Dat was zeker geen wo chemie opleiding.

MBO-4 analist, word gezien als de zwaarste MBO opleiding die er is.
Maar vergis je niet i'm smart as f*ck, toen ik 4 was werd mijn verbale IQ al op 115 geschat. Kon ook makkelijk HAVO doen maar ik wou gewoon verder met wat ik leuk vond.

Vandaag Borst en Benen

Benen: front squat....ging nergens over :o
Sumo Squat: 2X12X52kg....1X11X52kg...voelde al wat beter aan, volgende training meer gewicht.
Leg extensions: 3X18X25kg
stanging glutheus (per been): 1X10X5kg...1X9X35kg....1X12X32,5kg
Leg press: 1X9X110kg...1X10X100kg

Beentraining over het algemeen wel te vrede over, standing glutheus moet nog beter. En squat uiteraard ook.

Borst:
Bankdrukken: 1X10X52kg...1X9X52kg....1X10X47kg
Decline dumbbell bench press: 1X11X16kg....2X10X16kg
dumbbell incline fly's: 1X10X8kg...1X8X10kg...1X10X8kg

Borst training over het algemeen wel tevrede over, kan iets beter.

Vandaag eindelijk weer eens borst en benen...

Benen:
leg extension: 2X18X27,5kg...1X8X60kg
standing glutheus: 2X12X30kg....1X11X30kg
Leg press: 3X10x110KG
Dumbbell sumo squat: 3X12X34kg
Heb lang op de barbell gewacht maar het zag er niet naar uit dat die snel beschikbaar kwam.

Borst:
Decline dumbbell press: 1X9X18kg....1X11X16kg...1X10X16kg
Dumbbell incline fly's: 1X12X10kg....1X9X12kg.....1X11X10kg
Bankdrukken: 1X9X52kg...2X7X52kg (toen was hij pas beschikbaar)
Voelde de borst best wel weinig tijdens de training, maar toen ik in de kleedkamer kwam had ik wel de grootste pomp die ik ooit gehad heb, dus het zal wel goed zijn ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik wou mijn benen niet al te zwaar, anders heb ik morgen last als ik op moet voor mun rij examen.
En ik heb de bankdruk op een constante 52kg gehouden en dat is voor het eerst. Dumbbell press is moeilijk te verhogen omdat ik die 18kg dumbbells amper vanaf de grond op die decline bench krijg

ik wou mijn benen niet al te zwaar, anders heb ik morgen last als ik op moet voor mun rij examen.
En ik heb de bankdruk op een constante 52kg gehouden en dat is voor het eerst. Dumbbell press is moeilijk te verhogen omdat ik die 18kg dumbbells amper vanaf de grond op die decline bench krijg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eye kerel what's up met deze shit? Benen niet te zwaar vanwege een rij examen? U must be fkkng kiddin' me poes? 18 kg dumbbells amper van de grond kunnen krijgen? God damn it bro, dacht dat ik op een bodybuild forum zat te chillen.. What's up met daaat Brabo??

tis niet makkelijk om die dingen vanaf de grond op je borst te krijgen als je op een decline bankje ligt :sad: en niemand in de zaal die kon helpe

Je krijgt ze toch wel van het rek?
Haal ze van daar en leg ze naast je als je rechtop op het bankje zit.
Zet ze één voor één op je benen, wacht enkele seconden en ga liggen?

Ik begin het idee te krijgen dat je echt excuses zoekt om niet zwaar te moeten trainen. :dunno:

MBO-4 analist, word gezien als de zwaarste MBO opleiding die er is.
Maar vergis je niet i'm smart as f*ck, toen ik 4 was werd mijn verbale IQ al op 115 geschat. Kon ook makkelijk HAVO doen maar ik wou gewoon verder met wat ik leuk vond.

Je realiseert je dat de zwaarste mbo opleiding die er is nog steeds niks voorstelt op de arbeidsmarkt? Hehe.

En up the weight, wtf.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven