XXL Nutrition

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dit klopt nog steeds niet hoor, weet je zeker dat de oefening die je doet een bent over raise is? volgens mij doe je een bent over ROW of zo want als je lateral raises doet met 10kg is er no way in hell dat je bent over rear delt raises doet met 14kg, volgens mij buig je je ellebogen.
hah, ik kijk het nu na op youtube, ja ik doe iets anders :o ;)

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

ik zat hier al te denken doe ik hem met zo'n slechte techniek dat jullie dat zo hoog vinde, de volgende keer maar wat hoger gewicht

Training vandaag voor de rug en de triceps

Bent Over Barbell Row: eerst wat setjes voor de techniek, daarna:
1X12X42kg...1X10X42kg...1X8X42kg
Chin Ups: 2X5...1X3
lat pull down: 2X10X45kg..1X9X45kg
deadlift: 1X12X52kg..1X5X52kg *
bij de 6e rep tikte iemand me op mijn schouder en ik keek opzij, daarmee verrekte ik mijn trap :sad:
balen want de training ging goed, alleen deadlift techniek was ik wat ontevrede over.

Triceps:
Tricep pull down rope: 1X8X22,5kg...2X10X20kg
skullcrushers EZ-Bar: 1X7X20,5kg...1X10X20kg...1X8X20kg + superset cgbp

Wtf tikt iemand op je schouders als je aan't liften bent?!

iets over mijn handdoek die op een bankje lag of zo, die mogen ze van mij gewoon aan de kant gooien, doe ik ook altijd bij andere mensen.
Sommige mensen kijken je dan wel aan alsof je hun vriendin hebt betast maar dat boeit me niet zo veel

iets over mijn handdoek die op een bankje lag of zo, die mogen ze van mij gewoon aan de kant gooien, doe ik ook altijd bij andere mensen.
Sommige mensen kijken je dan wel aan alsof je hun vriendin hebt betast maar dat boeit me niet zo veel

seriously als ik aan het deadliften ben mogen ze durven om mij aan te tikken, wtf man. Waren er geen 99kg dumbbells in de buurt ofzo?

seriously als ik aan het deadliften ben mogen ze durven om mij aan te tikken, wtf man. Waren er geen 99kg dumbbells in de buurt ofzo?
kon ze niet tillen, had last van me trap :sad:
ow wat zou je doen dan? beetje e-hero dit..
na boos zijn zou je niks hebben gedaan ook slecht van hem om iemand te storen terwijl die bezig is zucht
Ach zoveel neem ik hem ook niet kwalijk, hier zie je veel mensen doorpraten tijdens het setje
+1 Dude :p

welkom in me log

lol haters gonna hate

boos worden heus niet maar is wel pittig irritant, weet niet of je op je max zat te deadliften..

ik deadlift niet veel, was van plan me die set een beetje in te houwe (8reps) en dan all out gaan met een iets zwaarder gewicht...voor bel112 jwz

maar het was zwaar genoeg om me trap te verreke, maar tis nu al helemaal over

sucesfull lobby, we hebbe hem :D

Trainging van vandaag, rug en triceps
Deadlift: 3X10X52kg, toch nog even wennnen
Lat pull down: 1X12X40kg...2X10X45kg
cable row: 1X12X45kg..1X11X45kg...1X10X45kg
Hyperextensions tot fail 1 set

slechte training :sad:

Triceps:
tricep pull down with rope: 1X12X20kg...2X11X22,5kg....1X9X22,5kg
skull crushers EZ-Bar: 1X10X18kg...1X9X18kg + cgbp superset tot fail

Beter dan de rug training maar nog lang niet tevrede

Vandaag rug en triceps

Rug:
Chin ups: 1X8...1X5
Deadlift: 3X8X52kg
LPD ;) : 1X12X40kg...1X8X47,5kg...1X8X45kg
Cable row: 1X12X40kg...1X8X50kg

Triceps:
tricep pull down rope: 1X12X20kg...2X10X22,5kg
Skullcrushers EZ-Bar: 1X12X18kg....1X10X18kg...1X8X18kg (+ superset CGBP)

niet geheel tevreden, maar ontevrede ben ik ook niet..nog een oplossing zoeken voor de training van maandag. Word waarschijnlijk veel push ups hier thuis

Training vandaag voor de rug en de triceps

Bent Over Barbell Row: eerst wat setjes voor de techniek, daarna:
1X12X42kg...1X10X42kg...1X8X42kg
Chin Ups: 2X5...1X3
lat pull down: 2X10X45kg..1X9X45kg
deadlift: 1X12X52kg..1X5X52kg *
bij de 6e rep tikte iemand me op mijn schouder en ik keek opzij, daarmee verrekte ik mijn trap :sad:
balen want de training ging goed, alleen deadlift techniek was ik wat ontevrede over.

Triceps:
Tricep pull down rope: 1X8X22,5kg...2X10X20kg
skullcrushers EZ-Bar: 1X7X20,5kg...1X10X20kg...1X8X20kg + superset cgbp

Je moet af en toe verhogen hoor.
Bepaal anders een vast aantal reps en zorg dat je dat haalt, niet meer, niet minder.
Zet de gewichten in een excell bestand ofzo en elke week doe je er x% bij.
Ik heb zelf ook een tijdje getraind zoals je nu bezig bent en opeens besef je dat je amper vooruit bent gegaan in die tijd.

Progressive Overload!

Wel goed dat je de bor hebt geprobeerd, beste rugoefening imo.

@ blarock: sow man, je houd me goed in de gate :o

klopt wel dat ik wat weinig gestegen heb in gewicht de laatste tijd, toch iets hoger geworre...maar heb nog 2 vrijdagen voordat ik rippetoe ga doen in me nieuwe gym. Helaas kan ik niet met exel werken en kan ik niet schrijven met me handschoenen...sla mijn training op in mijn hoofd terwijl ik er mee bezig ben.

@ blarock: sow man, je houd me goed in de gate :o

klopt wel dat ik wat weinig gestegen heb in gewicht de laatste tijd, toch iets hoger geworre...maar heb nog 2 vrijdagen voordat ik rippetoe ga doen in me nieuwe gym. Helaas kan ik niet met exel werken en kan ik niet schrijven met me handschoenen...sla mijn training op in mijn hoofd terwijl ik er mee bezig ben.

Ik heb een goed geheugen. :D

Excell is gewoon getallen typen.
Enorm makkelijk omdat je dan alles naast elkaar kan zetten en zo een goed overzicht van je progressie hebt.
Gebruik desnoods Word of Kladblok, of zelfs een blad papier.
Als de sets, reps en gewichten vast staan hoef je ook maar 5/6 getallen te onthouden.
Trainen zonder te weten hoeveel ik de vorige keer deed werkte bij mij iig niet.
En zeker als beginners kunnen we er nog van profiteren dat er elke keer verhoogd kan worden.

Laatst bewerkt:
ga ik zeker doen bij starting strength

Vandaag eindelijk weer eens borst en benen...

Benen:
leg extension: 2X18X27,5kg...1X8X60kg
standing glutheus: 2X12X30kg....1X11X30kg
Leg press: 3X10x110KG
Dumbbell sumo squat: 3X12X34kg
Heb lang op de barbell gewacht maar het zag er niet naar uit dat die snel beschikbaar kwam.

Borst:
Decline dumbbell press: 1X9X18kg....1X11X16kg...1X10X16kg
Dumbbell incline fly's: 1X12X10kg....1X9X12kg.....1X11X10kg
Bankdrukken: 1X9X52kg...2X7X52kg (toen was hij pas beschikbaar)
Voelde de borst best wel weinig tijdens de training, maar toen ik in de kleedkamer kwam had ik wel de grootste pomp die ik ooit gehad heb, dus het zal wel goed zijn ;)

Ik ben de enige die meer dan 50 kg squat, mensen vrezen mij :D

Heb speciaal voor jou mijn log geupdate, kan je nog wat leren :)

Heb speciaal voor jou mijn log geupdate, kan je nog wat leren :)

2dgnsoy.png

Wanneer komen er pics beer?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven