AndroidHealthClinic

The valencia workout! Tips, kritiek, afkraken en adviezen meer dan welkom!

Newbie3

Novice
Waardering
0
Beste bb'ers,

al enige tijd (2jaar) volg ik de forum, nu hoop ik wat hulp van jullie te krijgen, mijn stats: 183cm, 85kg, bf 16%, ik wil nu flink gaan drogen voor mijn vakantie in valencia, sixpack summer body krijgen + wil ik mijn chest die achterloopt een keer goed pompen!, Hieronder mijn schema voor komende 2 maanden, is het teveel??? chest 3x in de week?? En ik groei in de breedte niet in volume met me chest, hoe kan ik dit verhelpen? Hoe kan ik puur op volume gaan? alles smal pakken???

Dag 1, 3x in de week 30min hardlopen na opstaan +opdrukken
Pull ups Till failure
Cable flys circuit
Around the world 3x12
Chest press small 3x20
One cable curl 12,15,12
Twist curls 3x10
Concentration curl 3x12

Buikspieren
Crosstrainer 30min
Roeien 15min

Dag 2
Pull ups Till failure
Dead lift 4x10
triceps push down 3x8
Lat mach 3x15
Dippen 4x10
Onderarmen 3x10

Buikspieren
Crosstrainer 30min
Roeien 15min

Dag 3

Pull ups Till failure
Bench press 4x8
Incline Bench press 4x8
Buikspieren
Crosstrainer 30min
Roeien 15min

Dag 4
Pull ups Till failure
Hammer Curl 3x5
Barbell curl 3x8
Cable curl 3x15
Onderarmen 3x12
Crosstrainer 30min
Roeien 15min

Dag 5
Pull ups Till failure
Cable flys circuit 4x8
Incline bench press machine 4x10
Tricep kickback 15,12,12,15
Lat mach small Till failure
Buikspieren
Crosstrainer 30min
Roeien 15min
kuiten 5x15

before + after.jpg

nvm
maar je kan toch meer benen trainen.
Ik zie 1x kuiten en 1x deadlift?!

• Topic Starter Topic Starter
Yes, maar als ik mijn benen train, gaat cardio en hardlopen k*t om het zo te zeggen,

Push ups to failure gaat niet zo heel veel helpen voor je massa,

probeer Flat Dumbbell Press, diep zaken (borst aantikken) en niet helemaal locken, niet draaien en niet aantikken, gewoon halverwege stoppen en weer zakken, lekker voor je borst ;)

Yes, maar als ik mijn benen train, gaat cardio en hardlopen k*t om het zo te zeggen,

Wen je vanzelf aan ;)

Waw man waar te beginnen:

je zegt dat je wilt cutten. Hierbij is belangrijk dat je zwaar blijft liften (maar je lift sowieso niet écht aan je kennis te zien), en niet overdrijft met volume.

Langs de andere kant genoeg cardio doen om je metabolisme zwaar te laten gaan en paar 100 kcals onder je onderhoud eten.

Oja en die shit die je hier neerpent man, komaan... lees wat in

• Topic Starter Topic Starter
Push ups to failure gaat niet zo heel veel helpen voor je massa,

probeer Flat Dumbbell Press, diep zaken (borst aantikken) en niet helemaal locken, niet draaien en niet aantikken, gewoon halverwege stoppen en weer zakken, lekker voor je borst ;)

Wen je vanzelf aan ;)
zal die flat dumbbell press erin meenemen met de techniek thanks! Oke ik zal dan squaten erbij nemen , kijken hoe dat gaat!

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 14:58 ----------

Oke, thanks!!, jaa bij de sportschool waar ik zit , hebben die gasten met hun fitvak geen verstand van iets, ik maak ook me eigen schemas enz en lees hier in, maar ik wil meer de ripped kant nu opgaan,

Terug
Naar boven