MuscleMeat

The youngest powerlifting contest (KERANOS vs. GNRR vs. VMW) (1 bezoeker)

Wie zal winnen?

  • Keranos

    Stemmen: 30 44,1%
  • GNRR

    Stemmen: 15 22,1%
  • Verzinmaarwat

    Stemmen: 23 33,8%

  • Totaal stemmers
    68

Bezoekers in dit topic

Ik en VMW doen niet meer mee met deze competitie.
 
ja, en ik vind dat maar zwak. en trouwens keranos, wat post je hier nog als je dr uit bent? laat mij hier mijn pr's posten.
 
Niet bitchen, maak er geen wedstrijdje meer van maar een gezamenlijk log zodat je elkaar toch nog wat motiveerd. Kwak hier je trainingen neer, en geen gebitch.
 
Ben nu toch al weg. Kijk maar in mn log ;)
 
Rot op met dat gespam man. Ga verdomme trainen. laat zien dat je trained, en verbreek pr's. Ga vooruit en krijg respect. Nu opdondere

Kheb vanmorgen getraind trouwens
En ik ga nog steeds goed vooruit, ik kan steeds mijn 2kg per training bijrekenen
 
Nou mooi toch? Blijven trainen, stop het bitchen. Daar word je alleen maar gefokt en moe van. En het is internet, dus schijt man
 
trouwens... vandaag 100 kg de lucht in getrokken:yarly:(zonder formule keranos)
 
damn, in het pl-hok word er op een klein onderonsje gebitched... en dit is na 10 pagina's gezeik nog open... krom krom krom :D
 
trouwens... vandaag 100 kg de lucht in getrokken:yarly:(zonder formule keranos)
Die steek naar je ex-vriendje is overbodig, post een filmpje! Bewijs het, dat bespaart ons de komende 10 pagina's vol zinloos gezever :D
 
ik train alleen, maar kan iemand misschien wel vragen eens een filmpje te maken.
 
Laatst bewerkt:
netjes hoor 100kg deadliften, ik baal ervan dat ik op het moment maar 87.5kg aan gewichten in me garage heb :mad: kan nu niet verder groeien en me maximums niet uitzetten voor squatten:mad: mogelijk ook neit voor deadliften ga vrijdag proberen met deadliften ook 87.5kg te doen :rolleyes:

dusja youngest powerlifter gaan niet alleentussen jullie :p wens jullie allemaal s6 en moge de beste van jullie 3 winnen :D
 
Back
Naar boven