AndroidHealthClinic

Theo v Gogh vermoord!

Buffster zei:
Ik begrijp jou echt niet, maar volgens mij heb je het idee achter karma niet helemaal in de gaten. Positieve karma deel je uit wanneer je vindt dat iemand een goede post heeft geplaatst en negatieve karma wanneer iemand een slechte posts plaatst. Zoals ik al zei vond ik jou post zwaar waardeloos en vandaar dat ik je daar negatieve karma voor gegeven heb, dat je dat opvat als een persoonlijke aanval is jou probleem.
En wat is je punt met het constant refereren naar Flabber.nl ??? Wat jij waarschijnlijk niet in de gaten hebt gehad (it's all about IQ) is dat het een negatieve post was over bodybuilding in het algemeen. Het feit dat jij ze nu toch gelijk geeft wat betreft het plaatsen van die post en mij hiermee probeert te pakken geeft wel aan wat voor een waardeloze zak je bent.

Je bent niet de enige die dat denkt... ;)

Ik wil wel even zeggen dat ik wel respect heb voor Leviathan, dat hij tenminste nog wel zijn mening durft te verkondigen en niet zoals de meeste zijn mond laat snoeren!!! :bow: :D

Mr. B.I.G. zei:
Ik wil wel even zeggen dat ik wel respect heb voor Leviathan, dat hij tenminste nog wel zijn mening durft te verkondigen en niet zoals de meeste zijn mond laat snoeren!!! :bow: :D

Ik dank U!

Ach en dat er enkelen zijn die mij met loze uitspraken proberen te provoceren en me 'rascist' willen noemen neem ik voor lief. Ik ga graag een discussie aan met dat soort figuren ;)

Rascisme werkt nog altijd vaak 2 kanten op, dat vergeten veel mensen.

Edit: You must spread some Reputation around before giving it to Mr. B.I.G. again.

Mensen die elke discussie hierover afkappen door er het label 'racisme' op te plakken waren de afgelopen 20 jaar de reden dat de discussie niet op gang kwam.

(begrijp me niet verkeerd, racisme is fout, maar beschuldig mensen er niet te snel van)

Zelda zei:
Mensen die elke discussie hierover afkappen door er het label 'racisme' op te plakken waren de afgelopen 20 jaar de reden dat de discussie niet op gang kwam.

(begrijp me niet verkeerd, racisme is fout, maar beschuldig mensen er niet te snel van)

Helemaal mee eens!!! :)

Zelda zei:

Idd....ik heb wel s uitspraken gedaan die wat genuanceerder hadden gekunt, maar om mij meteen als rascist te bestempelen is wel heel kort door de bocht, en volgens mij alleen in een mislukte poging gedaan om mij te provoceren. :)

Terug
Naar boven