Buffster zei:Ik begrijp jou echt niet, maar volgens mij heb je het idee achter karma niet helemaal in de gaten. Positieve karma deel je uit wanneer je vindt dat iemand een goede post heeft geplaatst en negatieve karma wanneer iemand een slechte posts plaatst. Zoals ik al zei vond ik jou post zwaar waardeloos en vandaar dat ik je daar negatieve karma voor gegeven heb, dat je dat opvat als een persoonlijke aanval is jou probleem.
En wat is je punt met het constant refereren naar Flabber.nlWat jij waarschijnlijk niet in de gaten hebt gehad (it's all about IQ) is dat het een negatieve post was over bodybuilding in het algemeen. Het feit dat jij ze nu toch gelijk geeft wat betreft het plaatsen van die post en mij hiermee probeert te pakken geeft wel aan wat voor een waardeloze zak je bent.
Je bent niet de enige die dat denkt...

Wat jij waarschijnlijk niet in de gaten hebt gehad (it's all about IQ) is dat het een negatieve post was over bodybuilding in het algemeen. Het feit dat jij ze nu toch gelijk geeft wat betreft het plaatsen van die post en mij hiermee probeert te pakken geeft wel aan wat voor een waardeloze zak je bent.