- Waardering
- 2
Leviathan zei:Jouw reactie geeft aan dat je een triest figuur bent, mensen hier vragen je om je mening fatsoenlijk te onderbouwen en het enigste dat jij kunt doen is ons uitmaken voor rascist.
Jij bent hier op dit moment de rascist....t is alleen jammer dat dit aan dovemans oren gericht is.
Wat is Buffster toch onwijs triest. Geeft ie me negatieve karma omdat ik bovenstaande reactie geef.....geloof dat ook hij nog niet van vrijheid van meningsuiting heeft gehoord
Ga lekker weer filmpjes van jezelf maken gozer, hebben ze op Flabber ook weer wat te lachen......damn zeg, dat ik t daar nog voor m heb opgenomen ook.
Edit: bovenstaande reactie was nog niet eens aan hem gericht.
Laatst bewerkt:

Ik vond jou mening zwaar waardeloos en heb je daarvoor neg. karma gegeven, maar dat zegt niet dat ik jou het recht niet gun om er een mening op na te houden. Toch begrijp ik wel dat je zo kwaad bent, want karma is toch wel echt van levensbelang voor sommige onder ons 

Wat jij waarschijnlijk niet in de gaten hebt gehad (it's all about IQ) is dat het een negatieve post was over bodybuilding in het algemeen. Het feit dat jij ze nu toch gelijk geeft wat betreft het plaatsen van die post en mij hiermee probeert te pakken geeft wel aan wat voor een waardeloze zak je bent.