Fitness Seller

Theo v Gogh vermoord!

Leviathan zei:
Jouw reactie geeft aan dat je een triest figuur bent, mensen hier vragen je om je mening fatsoenlijk te onderbouwen en het enigste dat jij kunt doen is ons uitmaken voor rascist.

Jij bent hier op dit moment de rascist....t is alleen jammer dat dit aan dovemans oren gericht is.

Wat is Buffster toch onwijs triest. Geeft ie me negatieve karma omdat ik bovenstaande reactie geef.....geloof dat ook hij nog niet van vrijheid van meningsuiting heeft gehoord

Ga lekker weer filmpjes van jezelf maken gozer, hebben ze op Flabber ook weer wat te lachen......damn zeg, dat ik t daar nog voor m heb opgenomen ook.

Edit: bovenstaande reactie was nog niet eens aan hem gericht.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Wat is Buffster toch onwijs triest. Geeft ie me negatieve karma omdat ik bovenstaande reactie geef.....geloof dat ook hij nog niet van vrijheid van meningsuiting heeft gehoord

Ga lekker weer filmpjes van jezelf maken gozer, hebben ze op Flabber ook weer wat te lachen......damn zeg, dat ik t daar nog voor m heb opgenomen ook.

Edit: bovenstaande reactie was nog niet eens aan hem gericht.
Blijkbaar begrijp jij niet helemaal wat vrijheid van meningsuiting betekent :D Ik vond jou mening zwaar waardeloos en heb je daarvoor neg. karma gegeven, maar dat zegt niet dat ik jou het recht niet gun om er een mening op na te houden. Toch begrijp ik wel dat je zo kwaad bent, want karma is toch wel echt van levensbelang voor sommige onder ons :D

Buffster zei:
Blijkbaar begrijp jij niet helemaal wat vrijheid van meningsuiting betekent :D Ik vond jou mening zwaar waardeloos en heb je daarvoor neg. karma gegeven, maar dat zegt niet dat ik jou het recht niet gun om er een mening op na te houden. Toch begrijp ik wel dat je zo kwaad bent, want karma is toch wel echt van levensbelang voor sommige onder ons :D

Dude jij neemt de moeite om iemandnegatieve karma uit te delen :rolleyes:

TylW zei:
Ja sorry hoor maar die Fatema Mernissi is voor mij geen haar beter dan die moordenaar. Met zulke uitspraken zaai je dus alleen maar meer haat en bereik je echt niets.

Als dat de Marokkaanse gemeenschap moet voorstellen dan ziet de toekomst er heel slecht uit.

ps: die moordenaar was geen "product" van de Nederlandse maatschappij, maar een laffe fundamentalist/terrorist.

Helemaal mee eens T.
Ze nken wel geiten maar daarom hoefen we ze nog niet zo te noemen. :D :D

Van heel dat karma gebeuren niet trouwens... maar goed mijn excuses voor het offtopic gehalte.

Mans zei:
Van heel dat karma gebeuren niet trouwens... maar goed mijn excuses voor het offtopic gehalte.

Ik ook niet hoor...'vroeger' was het nog wel leuk maar nou krijgt iedereen het gewoon in die klik thread :rolleyes:

Pascal zei:
Ik ook niet hoor...'vroeger' was het nog wel leuk maar nou krijgt iedereen het gewoon in die klik thread :rolleyes:
Daar heb je een punt, ik ga niet omdat ik regelmatig klik elke dag mijn postje plaatsen dat ik geklikt heb. Vind ik nogal lullig overkomen :D . Maar het hele karmagebeuren kan je sowieso niet te ernstig nemen. Geen makkelijkere manier om karma te krijgen dan mee te huilen met de wolven bvb.

Buffster zei:

Heb je ze op Flabber.nl ook gebombardeerd met negatieve karma omdat je hun meningen waardeloos vondt? ;)

Als jij je mening alleen maar kracht bij kan zetten door negatieve karma te geven dan heb ik mijn mening over jou al klaar......

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Heb je ze op Flabber.nl ook gebombardeerd met negatieve karma omdat je hun meningen waardeloos vondt? ;)

Als jij je mening alleen maar kracht bij kan zetten door negatieve karma te geven dan heb ik mijn mening over jou al klaar......
Ik begrijp jou echt niet, maar volgens mij heb je het idee achter karma niet helemaal in de gaten. Positieve karma deel je uit wanneer je vindt dat iemand een goede post heeft geplaatst en negatieve karma wanneer iemand een slechte posts plaatst. Zoals ik al zei vond ik jou post zwaar waardeloos en vandaar dat ik je daar negatieve karma voor gegeven heb, dat je dat opvat als een persoonlijke aanval is jou probleem.
En wat is je punt met het constant refereren naar Flabber.nl ??? Wat jij waarschijnlijk niet in de gaten hebt gehad (it's all about IQ) is dat het een negatieve post was over bodybuilding in het algemeen. Het feit dat jij ze nu toch gelijk geeft wat betreft het plaatsen van die post en mij hiermee probeert te pakken geeft wel aan wat voor een waardeloze zak je bent.

wees is een beetje lief voor elkaar

Buffster zei:
Ik begrijp jou echt niet, maar volgens mij heb je het idee achter karma niet helemaal in de gaten. Positieve karma deel je uit wanneer je vindt dat iemand een goede post heeft geplaatst en negatieve karma wanneer iemand een slechte posts plaatst. Zoals ik al zei vond ik jou post zwaar waardeloos en vandaar dat ik je daar negatieve karma voor gegeven heb, dat je dat opvat als een persoonlijke aanval is jou probleem.
En wat is je punt met het constant refereren naar Flabber.nl ??? Wat jij waarschijnlijk niet in de gaten hebt gehad (it's all about IQ) is dat het een negatieve post was over bodybuilding in het algemeen. Het feit dat jij ze nu toch gelijk geeft wat betreft het plaatsen van die post en mij hiermee probeert te pakken geeft wel aan wat voor een waardeloze zak je bent.

Ik moet toegeven dat het van mijn kant een makkelijke manier was om je aan te vallen door naar Flabber te refereren.

En nee ik geef ze daar niet gelijk, integendeel: ik heb het daar erg zwaar voor je opgenomen. Dus denk eerst ff na voor je iemand een waardeloze zak noemt. Voor mijn part branden ze je tot op de enkels af op fora om je Olympia filmpjes maar mijn steun zal je niet krijgen.

Het feit dat jij negatieve karma uitdeelt om een reactie die volledig op iemand anders gericht is, geeft mij de indruk dat je het me alleen wilde geven OM te geven. En DAT getuigt niet echt van een bijster hoog IQ

Dat kinderachtige gedoe van jullie twee zou me bijna laten doen denken (hmm..een beetje rare zin maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel) dat jullie beide niet zo een hoog IQ hebben... en willen jullie dat ome Socrates dat denkt? nee hé.. ok.. handjes geven en weer vriendjes zijn... anders allebei naar bed zonder eten.... (en jullie weten dat dat voor een bb-er in de bulk niet bevordelijk is)... :cool:

Socrates zei:
Dat kinderachtige gedoe van jullie twee zou me bijna laten doen denken (hmm..een beetje rare zin maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel) dat jullie beide niet zo een hoog IQ hebben...

Hij begon!! :D

Socrates zei:
anders allebei naar bed zonder eten.... (en jullie weten dat dat voor een bb-er in de bulk niet bevordelijk is)... :cool:

Ik zit in de cut ;)

Maar je hebt gelijk, beter de boel laten rusten. Het is duidelijk dat Buffster en ik elkaar niet liggen......beter elkaar dan links laten liggen (en dan niet extreem links :D )

Socrates zei:
Dat kinderachtige gedoe van jullie twee zou me bijna laten doen denken (hmm..een beetje rare zin maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel) dat jullie beide niet zo een hoog IQ hebben... en willen jullie dat ome Socrates dat denkt? nee .. ok.. handjes geven en weer vriendjes zijn... anders allebei naar bed zonder eten.... (en jullie weten dat dat voor een bb-er in de bulk niet bevordelijk is)... :cool:

Nou we het toch over IQ hebben...het is hè en niet hé :p

Je hoort ook maar 1 punt te gebruiken en niet 3.

Zo kan je overal wel op gaan letten. :rolleyes:

Terug
Naar boven