TheRick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede training kerelDatum: 07-08-'09
--------------------------------
SQ: 3x5x72 KG
BP: 3x5x60 KG
DL: 1x5x80 KG
Dips: 2x8xBW
Opmerkingen:
DL met nog een keer 10kg verhoogd. Dat ging goed !! evenals de BP heb ik vandaag wat zwaarder gedaan en dat ging ook goed. SQ 72kg ging ook weer eens lekker. Betreft dips heb ik nog niet verzwaard wil ik volgende week gaan doen.
en dat met die hitte 
ja ff lekker afkoelen heheJah inderdaad was heel heet. Maar ik had er zin in. Strax lekker in het zwembadje duiken achterthuis.

Ojah ik heb af en toe wel de neiging om een lat pull down erbij te gaan doen om mijn pullups te verbeteren ? Dit wil ik dan na de pullups gaan doen. Of moet ik hiermee gewoon geduld hebben?.. want mensen zeggen namelijk je moet niks toevoegen aan het rippetoe schema.. oja bij BP heb ik last van trillende armen weet niet wat dat is.. kan iemand mij hier aub antwoord op geven![]()
Ik knijp inderdaad hard, maar echter ontspannen kan je dit toch ook niet doen ? Ik bedoel er komt altijd spanning op te staan?
Natuurlijk moet je de bar altijd wel goed in je handen hebben, maar je hoeft niet te knijpen voor je vaderland hoor.
dat vraag ik me ook af pullups van mij zijn dramatisch slechtOjah ik heb af en toe wel de neiging om een lat pull down erbij te gaan doen om mijn pullups te verbeteren ? (Schema B) Dit wil ik dan na de pullups gaan doen. Of moet ik hiermee gewoon geduld hebben?.. want mensen zeggen namelijk je moet niks toevoegen aan het rippetoe schema.. oja bij BP heb ik last van trillende armen weet niet wat dat is.. kan iemand mij hier aub antwoord op geven![]()
dat vraag ik me ook af pullups van mij zijn dramatisch slecht
hoe pak je die lat pull down? breed of small?Datum: 10-08-'09
SQ: 3x5x74 KG
OH Press: 3x5x40 KG
BOR: 3x5x56 KG
Pull ups: 3x5xBW
Opmerkingen:
Best een zware training voor mij vandaag, ik had vandaag wat last van de rug onbekende reden. Na de training had ik er niet zo erg last meer van.
- Squat: De 74 KG ging best wel goed, maar bij de laatste set moest ik echt die laatste eruit persen gewoon, laatste rep ging nog maar net.
- OH Press: Eerste 2x5 gingen best moeizaam moest ik zeggen maar viel wel te doen. De laatste 1x5 haalde ik niet ik kwam tegen 1x4 aan, laatste rep kon ik niet maken. Dus blijf op dit gewicht eerst.
- BOR: Jah deze ging echt toch wel super ! Ik had eerst 60 KG geprobeerd maar die wou nog niet echt. Heb wel 3x5x56 KG gehaald.
- Pullups: Pullups ging verassend toch wel wat beter, maar moet nog een hoop gebeuren.
Na de pullups heb ik Lat Pull downs gedaan en ik denk dat ik deze ga toevoegen bij het schema na pullups. Deze doe ik 3x5x65 KG.