AndroidHealthClinic

TheRick log

• Topic Starter Topic Starter
Ik had mijn gewicht en BF even weer laten opmeten voor de ckerheid.
Is ge-edit in mijn eerste post :cool:

Datum: 06-08-'09

--------------------------------

SQ: 3x5x70 KG
OH Press: 3x5x36 KG
BOR: 3x5x46 KG (+ 3x56 KG )
Pull ups: 3x5xBW

Opmerkingen:
Lekkere training, de BOR ga ik verhogen want deed na mijn werksets(3x5x46 KG) deed ik nog > 3x56 KG.
Dus ik denk dat ik BOR verhoog naar 3x5x56 KG.
Pullups 1e setje ging goed, 2e setje moeilijk en 3e setje best fail eigenlijk.

Datum: 07-08-'09

SQ: 3x5x72 KG
BP: 3x5x60 KG
DL: 1x5x80 KG
Dips: 2x8xBW

Opmerkingen:
DL met nog een keer 10kg verhoogd. Dat ging goed !! evenals de BP heb ik vandaag wat zwaarder gedaan en dat ging ook goed. SQ 72kg ging ook weer eens lekker. Betreft dips heb ik nog niet verzwaard wil ik volgende week gaan doen.

Datum: 07-08-'09

SQ: 3x5x72 KG
BP: 3x5x60 KG
DL: 1x5x80 KG
Dips: 2x8xBW

Opmerkingen:
DL met nog een keer 10kg verhoogd. Dat ging goed !! evenals de BP heb ik vandaag wat zwaarder gedaan en dat ging ook goed. SQ 72kg ging ook weer eens lekker. Betreft dips heb ik nog niet verzwaard wil ik volgende week gaan doen.
goede training kerel:D en dat met die hitte :p

Jah inderdaad was heel heet. Maar ik had er zin in :cool:. Strax lekker in het zwembadje duiken achterthuis.

Ojah ik heb af en toe wel de neiging om een lat pull down erbij te gaan doen om mijn pullups te verbeteren ? (Schema B) Dit wil ik dan na de pullups gaan doen. Of moet ik hiermee gewoon geduld hebben?.. want mensen zeggen namelijk je moet niks toevoegen aan het rippetoe schema.. oja bij BP heb ik last van trillende armen weet niet wat dat is.. kan iemand mij hier aub antwoord op geven :(

Ojah ik heb af en toe wel de neiging om een lat pull down erbij te gaan doen om mijn pullups te verbeteren ? Dit wil ik dan na de pullups gaan doen. Of moet ik hiermee gewoon geduld hebben?.. want mensen zeggen namelijk je moet niks toevoegen aan het rippetoe schema.. oja bij BP heb ik last van trillende armen weet niet wat dat is.. kan iemand mij hier aub antwoord op geven :(

@ BP, misschien knijp je te hard in de bar.

Ik knijp inderdaad hard, maar echter ontspannen kan je dit toch ook niet doen ? Ik bedoel er komt altijd spanning op te staan?

Natuurlijk moet je de bar altijd wel goed in je handen hebben, maar je hoeft niet te knijpen voor je vaderland hoor.

Ojah ik heb af en toe wel de neiging om een lat pull down erbij te gaan doen om mijn pullups te verbeteren ? (Schema B) Dit wil ik dan na de pullups gaan doen. Of moet ik hiermee gewoon geduld hebben?.. want mensen zeggen namelijk je moet niks toevoegen aan het rippetoe schema.. oja bij BP heb ik last van trillende armen weet niet wat dat is.. kan iemand mij hier aub antwoord op geven :(
dat vraag ik me ook af pullups van mij zijn dramatisch slecht

ey mensen nog iets he ik heb nogal een buikje haha zal ik hiervoor nou extra cardio erbij gaan doen ? bvb 20/30min gaan lopen?

Datum: 10-08-'09

SQ: 3x5x74 KG
OH Press: 3x5x40 KG
BOR: 3x5x56 KG

Opmerkingen:
Best een zware training voor mij vandaag, ik had vandaag wat last van de rug onbekende reden. Na de training had ik er niet zo erg last meer van.
- Squat: De 74 KG ging best wel goed, maar bij de laatste set moest ik echt die laatste eruit persen gewoon, laatste rep ging nog maar net.
- OH Press: Eerste 2x5 gingen best moeizaam moest ik zeggen maar viel wel te doen. De laatste 1x5 haalde ik niet ik kwam tegen 1x4 aan, laatste rep kon ik niet maken. Dus blijf op dit gewicht eerst.
- BOR: Jah deze ging echt toch wel super ! Ik had eerst 60 KG geprobeerd maar die wou nog niet echt. Heb wel 3x5x56 KG gehaald.
- Pullups: Pullups ging verassend toch wel wat beter, maar moet nog een hoop gebeuren.
Na de pullups heb ik Lat Pull downs gedaan en ik denk dat ik deze ga toevoegen bij het schema na pullups. Deze doe ik 3x5x65 KG.

Datum: 10-08-'09

SQ: 3x5x74 KG
OH Press: 3x5x40 KG
BOR: 3x5x56 KG

Opmerkingen:
Best een zware training voor mij vandaag, ik had vandaag wat last van de rug onbekende reden. Na de training had ik er niet zo erg last meer van.
- Squat: De 74 KG ging best wel goed, maar bij de laatste set moest ik echt die laatste eruit persen gewoon, laatste rep ging nog maar net.
- OH Press: Eerste 2x5 gingen best moeizaam moest ik zeggen maar viel wel te doen. De laatste 1x5 haalde ik niet ik kwam tegen 1x4 aan, laatste rep kon ik niet maken. Dus blijf op dit gewicht eerst.
- BOR: Jah deze ging echt toch wel super ! Ik had eerst 60 KG geprobeerd maar die wou nog niet echt. Heb wel 3x5x56 KG gehaald.
- Pullups: Pullups ging verassend toch wel wat beter, maar moet nog een hoop gebeuren.
Na de pullups heb ik Lat Pull downs gedaan en ik denk dat ik deze ga toevoegen bij het schema na pullups. Deze doe ik 3x5x65 KG.
hoe pak je die lat pull down? breed of small?

Datum: 12-08-'09

SQ: 3x5x76 KG
BP: 3x5x62 KG
DL: 3x5x82 KG
Dips: 2x8x(5KG)xBW

Opmerkingen:
Vandaag niet zo lekker getraint moet ik zeggen en komt mede omdat ik gewoon baalde van mijn Squat. Voor de rest wou BP ook niet echt mee werken, DL en Dips ging super vandaag.
- SQ: Jah, zoals ik al vermeld had ging deze niet zo lekker vandaag.
* 1e set<- ging goed maar pushde de laatste rep er net uit.
* 2e set<- ging erg slecht voor mijn gevoel waardoor mijn techniek niet echt goed was pushde de laatste 2 heel moeilijk eruit
* 3e set<- Jah dit was toch een beetje danger zone ik probeerde het toch al hoe eigenwijs ik hier in ben. 1e en 2e rep ging zeer moeilijk en toen de 3e.. kwam zowat niet meer omhoog en verloor de grip een beetje, bar rolde bijna over mijn nek heen. Heb het nog kunnen herstellen.. pff... Dus moest echt oppassen. Dus dat was de SQ voor vandaag :(
- BP: De bench press .. tja het ging vandaag al niet zo soepel met die SQ dus het bleef me in de kop zitten.
*1e set<- ging goed vond het best een beetje zwaar eigenlijk, en nadat ik de bar weer terug legde had ik wederom een soort van kramp in mijn pols.
*2e set<- ging goed tot de 3e rep.. ik kantelde een beetje bij de 3e rep naar links heb het wel weten te herstellen, en toch de set afgemaakt.
*3e set<- deze 1x5 ging gewoon weer goed, zwaar .. maar goed.
- DL: Jah deze oefening heeft me toch wel wat goeds gedaan vandaag, had weinig motivatie voordat ik dit deed, maar na dit ging ik met een toch wel plezierig gevoel naar de dips. Deze oefening ging vandaag super alle setje toch redelijk makkelijk afgerond.
- Dips: Heb hier vandaag gewicht aan toegevoegd !! Eerst een beetje afgetast van hoe en wat en met de +5 KG gingen dips nog best makkelijk !!
Deze oefening ging dus ook gewoon super vandaag.

Dus jah vandaag een dag met gemengde gevoelens. Ik vraag me af hoe ik dit verder moet doen..
Zal ik de SQ weer terugzetten op de 70/72 KG?
Betreft BP denk dat ik dit nog eerst niet terug zet, dat is dan afwachten op volgende week.

iemand ? ??????????????????

terug zetten? je moet vooruit man. Niet zeuren maar doorgaan!

Terug
Naar boven