XXL Nutrition

thermonex of stacker 4

Bezoekers in dit topic

guidson

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2006
Berichten
276
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Ik wil voor de zomer (vanaf mei) een vetverbrander gebruiken om echt die laatste procentjes eraf te branden.

I.c.m. een prima voedingsschema+6 dagen cardio met 3 dagen KT

Nou heb ik wat reviews gelezen en stickies maar kan niet kiezen tussen Thermonex van BSN en Stacker 4 van NVE (?).

Ik hoor dat Thermonex je lichaamstempratuur verhoogt, betekend dat als je in rust bijv. achter je pc opeens het warm krijgt of gaat zweten? Of is eht echt dat je bij zware inspanningen gewoon MEER zweet. En hoe zit het met de eetlust?

Van Stacker 4 hoor ik dat mensen zelfs met 1 of 2 pilletjes savonds amper kunnen slapen en liggen te zweten in hun bed (ook in de winter). Is dit zwaar overtrokken?

Ik zelf ben 18 jaar en het is de 1e x dat ik fatburners wil gaan gebruiken.
Wat ik vooral niet wil is dat ik snachts gewoon NIET kan slapen of dat mijn lichaam ze echt belabberd voelt zoals het gevoel na 6 redbull... zo'n neppe energieboost.

Tips welkom!

Ook kritisch commentaar! (onderbouwd)
 
Ik heb een tijdje Thermonex gebruikt, en ik was best tevreden met het product. Al moet ik het er meteen bijzeggen dat ik het in eerste instantie niet gebruikt heb om mijn vertpercentage naar beneden te halen.
De energetische eigenschappen waren goed, en zou het daarvoor zeker aanraden.

Gewoon goed opbouwen en doseren, dat is belangrijk.

En niet 's avonds trainen... Je moet rekening houden met een window van min. 4h vooraleer de caffeine in je interne systeem is verwerkt - dat is wat men mij vertelde.
 
Zou eerder gaan voor Hyperdrive van ALRI hier was ik zelf erg tevreden over. Geeft energie zonder die crash die jij bedoeld.
 
Back
Naar boven