tho4
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 42kg
Dag liefhebbers van de krachtsport. graag zou ik hier ook met een log starten, in de eerste plaats om mezelf wat te motiveren maar het zou natuurlijk leuk zijn als ik hier en daar een volger sprokkel.
Over mezelf: 24 jaar, Vlaams-Brabant, 183cm, 81kg, competitief voetballer en recreatief fitnesser (@home)
Ben nu ongeveer een jaartje bezig maar niet echt gestructureerd, noch qua schema, noch que frequentie...
Ik train nu wel 2 a 3 keer thuis, samen met een kameraad en heb redelijk wat materiaal staan (zou wel willen overstappen van 30mm naar 50mm binnenkort).
Mijn doel is om krachtiger te worden zonder snelheid te verliezen. Verder wil ik ook van die kleine vetrestjes af!
Tot daar mijn introductie....
Mijn training van vandaag:
Squat
3x15 BW
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
2 x 8 x 70 (laatste reeks zeer stevig)
Deadlifts
4 x 8 x 60 (vooral op techniek en snelheid gefocust)
Superset 1:
Lunges 4 x 8/8 (met 2 DB van 10kg)
Hamstrig curls 4 x 10 (in suspension trainer)
Superset 2:
Chinups 5 x 6 BW
Weighted dips 5 x 15 x 20kg
Geëindigd zoals vaak met Bring Sally Up Pushup challenge (check YT als je het niet kent)
Opmerking;
Gisteren zware wedstrijd gehad (voetbal, mss niet de favo sport hier) maar dat voelde ik vandaag toch in men benen.
Zo, totdaar mijn eerste post. Vind je hem maar niks, laat het me maar weten
Over mezelf: 24 jaar, Vlaams-Brabant, 183cm, 81kg, competitief voetballer en recreatief fitnesser (@home)
Ben nu ongeveer een jaartje bezig maar niet echt gestructureerd, noch qua schema, noch que frequentie...
Ik train nu wel 2 a 3 keer thuis, samen met een kameraad en heb redelijk wat materiaal staan (zou wel willen overstappen van 30mm naar 50mm binnenkort).
Mijn doel is om krachtiger te worden zonder snelheid te verliezen. Verder wil ik ook van die kleine vetrestjes af!
Tot daar mijn introductie....
Mijn training van vandaag:
Squat
3x15 BW
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
2 x 8 x 70 (laatste reeks zeer stevig)
Deadlifts
4 x 8 x 60 (vooral op techniek en snelheid gefocust)
Superset 1:
Lunges 4 x 8/8 (met 2 DB van 10kg)
Hamstrig curls 4 x 10 (in suspension trainer)
Superset 2:
Chinups 5 x 6 BW
Weighted dips 5 x 15 x 20kg
Geëindigd zoals vaak met Bring Sally Up Pushup challenge (check YT als je het niet kent)
Opmerking;
Gisteren zware wedstrijd gehad (voetbal, mss niet de favo sport hier) maar dat voelde ik vandaag toch in men benen.
Zo, totdaar mijn eerste post. Vind je hem maar niks, laat het me maar weten