XXL Nutrition

Threads verdwenen????

  • Topic starter KaLe
  • Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 604
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Van voor 1 februarie kan ik geen threads meer zien. Bij de sectie post je artikels, zie ik bijv. alleen nog maar het suiker topic staan. De voedingsectie bestaat nog maar uit 4 pagina's, enz enz.
 
KaLe zei:
Van voor 1 februarie kan ik geen threads meer zien. Bij de sectie post je artikels, zie ik bijv. alleen nog maar het suiker topic staan. De voedingsectie bestaat nog maar uit 4 pagina's, enz enz.

Moet je ff kijken bij extra->internet opties->tijdelijke internet bestanden instellingen en dan moet je automatisch aanklikken. En als dat al zo staat (zoals het moet) moet je je cookies eens verwijderen en opnieuw inloggen.
 
ik heb al een aantal keren mijn cookies verwijderd. En ook op mijn werk heb ik er last van...
 
Is het niet een instelling in je prefs ofzo?
 
MrJ zei:
Is het niet een instelling in je prefs ofzo?
Waarschijnlijk wel, ik zie alle topics ook. Dus even forum opties nachecken en/of browser nakijken Kale. Omdat het ook op je werk is zal het eerder liggen aan de forum opties van je account.
 
Goh wat stom zeg! Ik had de optie "show threads of the last 10 days"

Naar mijn weten heb ik dat niet aangeklikt. Mischien door per ongeluk te scrollen, dat die optie is ingeschakeld.

Iig bedankt heren!
 
Maar goed dat je geen job in de IT hebt ofzo. :P
 
hahah lol!
 
KaLe zei:
ik heb al een aantal keren mijn cookies verwijderd. En ook op mijn werk heb ik er last van...


idd ik vind ook niet alles meer,er was hier een gyno topic paar weken terug en ik wilde mijn operatietopic als link plaatsen en vind dit niet meer terug
zoals meer van mijn vroegere topics
 
dream warrior zei:
idd ik vind ook niet alles meer,er was hier een gyno topic paar weken terug en ik wilde mijn operatietopic als link plaatsen en vind dit niet meer terug
zoals meer van mijn vroegere topics

Gebruiker BP --> Bewerk Opties --> Thread Display Options --> Default Thread Age Cut Off --> Use Forum Default

:)
 
Vreemd trouwens.. had net iets soortgelijks willen vragen maar kan de draad niet eens meer zien. Hoe dan ook: heb ontdekt waar het probleem aan lag: dank Kale voor het stellen van de vraag . Nu kan ik weer mijn eigen posts zien van 2002 en 2003.

Espi
 
Back
Naar boven