MuscleMeat

Thuisstudieboek Economie

wat anderen ook al zeggen, gewoon die studie proberen die je te moeilijk lijkt, zo schrikbarend hoog is het niveau niet hoor, zeker niet op het hbo

Kon en kan op andere hogescholen ook nog steeds makkelijk: schrijf je scriptie in het "buitenland" dan houden ze een sessie met je over de webcam en als je mazzel hebt ook dat niet. zuig een scriptie uit je duim en je bent klaar.

Hogeschool Rotterdam is zo laag kwa niveau, zou het niet doen :o zit er zelf op. Ze kunnen zelf niks regelen en leraren zijn soms dramatisch. opleiding is wel interessant.
Avantis is veel beter

zit er ook op. maar vind het niveau van de mer studenten in vergelijking met tb echt slecht. maar wat je zegt over de docenten kan ik beamen. ben gelukkig bijna klaar.

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu in Eindhoven en ben toch van plan Eindhoven (Fontys) of Den Bosh (Avans) te volgen. Ik heb via Avans al een gratis cursus Wiskunde die kan volgen vanaf januari die 15 weken duurt.

Ik weet ook zeker dat ik het kan want de motivatie is er wel degelijk(geen idee hoe ik het ineens voor mekaar krijg als ik me vroeger bekeek:o). Maar enkel bang voor economie..

Met dit boek zou ik dan thuis een goed begin voor economie kunnen maken?

1001004006513699.jpg

Dit is wel de oudere versie maar kan ik iig mee voor uit toch?

**Als ik het zo lees stelt het allemaal niet zoveel voor;p maar bereid me toch het liefst zo goed mogelijk voor:)

-

Laatst bewerkt:
ligt vooral omdat het een brede opleiding is dat mensen doen als ze niet weten wat ze willen. we begonnen met 9 klassen vorig jaar en er zijn nog maar 4 klassen over. 80% van die afvallers zijn gewoon studenten die het niet interessant vinden. Er is maar een heel klein groepje echt enthousiast over de opleiding.
heb zelf geen ervaring met tb, maar daar zit geen economie in het pakket volgens mij

enige voordeel is dat Museumpark, waar b-mer is, het vrouw gehalte hoog is :D
ik zit ook op museumpark haha. idd shitload aan vrouwe

op tb hebben we bedrijfseconomie. financieel management. en bec in excel. en bedrijfsrecht.

Het is mijn bedoeling om volgend jaar Bedrijfskunde MER te gaan studeren, eerst was de planning bedrijfseconomie of accountancy maar we gaan toch maar voor de hele breden versie vanwege mijn economie en wiskunde en al toch heel erg achter ligt door de slechte lesgeving op mbo.

Ik was vandaag dus naar de opendag geweest en hier met aantal mensen gepraat en iedereen gaf me wel aan dat het erg moeilijk is van mbo 4 naar hbo ook al wist ik dit ook wel. Nu is mijn bedoeling om thuis een begin te gaan maken aan het vak economie zodat ik de basis maar vast onder de knie heb en niet zo heel erg achtter kom te liggen.

Ik was dus laatst het zoeken naar een basis economie boek van de havo ouzo maar kan nergens iets goedkoops of goeds vinden, iemand hier enig idee?

Is echt niet nodig vriend, gewoon opletten in de les, dan komt het goed.

Thanks voor de tips, maar na zo het lezen ga ik toch voor de zekerheid gewoon het basisboek bedrijfseconomie aanschaffen dan kan ik me tenminste al wat op voor gaan bereiden :). En dan heb ik toch een idee hoe de economie inmekaar zit;p.

Thanks voor de tips, maar na zo het lezen ga ik toch voor de zekerheid gewoon het basisboek bedrijfseconomie aanschaffen dan kan ik me tenminste al wat op voor gaan bereiden :). En dan heb ik toch een idee hoe de economie inmekaar zit;p.

http://www.bol.com/nl/p/bedrijfseconomie-voor-besturen-van-organisaties/1001004006761681/

Uit dit boek heb ik les gekregen. Ik had voor mijn studie ook zero verstand van bedrijfseconomie. En het i allemaal goed gekomen. Goed boek imo.

Bestel ook het/een boek met opgavens erbij. Daarvan leer je het meest imo

bestel ook gelijk 't antwoordenboek, is ook echt handig als je er niet uit komt

kan je easy ook weer doorverkopen

Nou heb voor een mooi prijsje het Basisboek Bedrijfseconomoie + Opdracht + Uitwerking kunnen krijgen. Het is wel een druk eerder dan die nu uit is maar daar was dan prijs dan ook naar:p dus ben benieuwd hoe het me gaat bevallen om er alvast thuis aan te beginnen en of ze niet blijven liggen haha.

Goed bezig, succes ermee!

Ik heb zelf VWO economie en M&O via het LOI gedaan en heb beide deelcertificaten gehaald bij de staatcoïtusamens, prima basis.

Terug
Naar boven