Fitness Seller

Thunderdome XV RAI Amsterdam

• Topic Starter Topic Starter
Moguh:)

Dacht dat er wel meer DBBers van een echt feesie hielden!

Valt mee blijkbaar!

:windup:

inderdaad niet veel reactie's er op. ze doen zich vast meer voor als partyanimal dan ze het zijn.:coffee:

Of ik zit op het verkeerde forum te posten;)

Ik ben er ook bij, wordt m'n 4de keer op rij. Hoop dat het geluid net zo snoeiend is als vorig jaar. :lick:

:banana:

Geluid van vorig jaar zo hard zo ****ing zuiver... knalt gewoon dwars door je ziel heen!!!!

YouTube - Thunderdome 2006

Ok hier niet zuiver door k*t opname maar geloof me as je daar staat he!!! hmmmmmmm

Moet ff zoeken naar 1 filmpje, denk opmkomt van Promo. Dat was echt kippevel!!!

en toch zijn er niet veel feesten waar het geluid echt hard is maar ook nog zuiver blijft. vaak is het wel hard maar dan is het niet zuiver meer en dus eigenlijk niet om aan te horen. of het is op de eene plek echt hard en een stukje verder kan je gewoon normaal met elkaar praten. maar ik weet van thunderdome dat het kwa volume en zuiverheid meestal wel goed zit. ben nog niet in de rai geweest met thunderdome maar wel in sportpaleis antwerpen. en ondanks dat het toch een hele grote ruimte is (30.000 man) was het overal hard en zuiver.

BASS DIE MOET JE NIET HOREN. DIE MOET JE VOELEN.:hamer: :hedbang:

en toch zijn er niet veel feesten waar het geluid echt hard is maar ook nog zuiver blijft. vaak is het wel hard maar dan is het niet zuiver meer en dus eigenlijk niet om aan te horen. of het is op de eene plek echt hard en een stukje verder kan je gewoon normaal met elkaar praten. maar ik weet van thunderdome dat het kwa volume en zuiverheid meestal wel goed zit. ben nog niet in de rai geweest met thunderdome maar wel in sportpaleis antwerpen. en ondanks dat het toch een hele grote ruimte is (30.000 man) was het overal hard en zuiver.

BASS DIE MOET JE NIET HOREN. DIE MOET JE VOELEN.:hamer: :hedbang:

Toch zijn er locaties waar het geluid veel beter is. Silverdome , Heineken MusicHall en The Sand bijvoorbeeld :heart:

Silverdome is ook gruwelijk ja!

iemand ooit is in de Vechtsebanen geweest?? Laatste keer dat ik daar was (Ghosttown O&N 2005/2006) was het echt te hard:P

hahah dat eerste filmpje van tjook.. het punt waar dat filmpje is genomen, daar stond ik dus ook ongeveer de hele avond .. godsamme wat een terrorhelga's daar :roflol:

Toch zijn er locaties waar het geluid veel beter is. Silverdome , Heineken MusicHall en The Sand bijvoorbeeld :heart:

silverdome is ook hard. ik ben ook in de club-X in tilburg geweest met een offensive party daar was het geluid ook echt niet normaal zo hard. maar wel gewoon zuiver.
als je een slokje van je drinken nam voelde je die zaken. en als je door je neus ademde voelde je je neusvleugels trillen.
ik ben inmiddels aardig wat gewend maar toen heb ik gewoon 3 dagen met een piep in m'n oren gelopen.
en vroeger de energiehal daar was het ook altijd ****ing hard.

Mijn kaartje is ook al een maand in de pocket..

Ik kan niet wachten!!!

En de Vechtsebanen in Utrecht roeleert echt wel t*ring hard..

Ghosttown is dan ook mijn jaarlijkse afspraak al sinds 2003 :p

zou er wel willen zijn maar mag niet van mn mammie :(

nee persoonlijk wil ik daar nog niet echt gezien worden! misschien andere keer!

JE weet niet wat je mist:P

niet echt mijn ding, lijkt me dat er ook enkel gestapo trutten rondlopen of vergis ik me?

Nah is wel te doen toch zo?

Terug
Naar boven