Fitness Seller

Thunderdome XV RAI Amsterdam

hoe heet dat laaste nr
in dat filmpje helemaal in het begin van dit topic?

zo...Emile is nu bij me thuis en me meissie moet dr nog ff klaarmaken en dan op weg!:D
kheb dr zin an...zeg ff hoi als je ons ziet:p

Was een feestje zeg! Eerst een uur wachten om binnen te komen. Half uur naar kluisjes zoeken, dat was minder maar vanaf 3 uur werden de draaikunsten beter. Niemand van hier gezien denk ik maar liepen wel grote jongens trussen.

Pfoe, ben behoorlijk ver heen. :D Een raadseltje dan maar, wat hebben Ketamine en een pilaar in gemeen? Morgen vertel ik het antwoord. :D

Woo!

hehe vertel :D

Wat een k*tfeest! Een uur wachten om binnen te komen en een uur wachten om weer naar buiten te komen!
En het geluid was ook nog eens k*t...

Kunnen beiden keihard aankomen?

Is wel lastig als je ergens heen wilt en je maat staat met basketbaldoppen als een wassenbeeld aan de grond genageld. :roflol:

En het was idd behoorlijk matig Leanderd vergeleken met vorig jaar. Maar met gezeldfschap toch nog wel een leuk feest gehad. Maar organisatorisch was het best drama.

Pff wat een feest moet zo toch maar es gaan pitten..

brrrr...3 kwartier in de kou gewacht om binnen te komen:(
Maar op zich geen gek feessie:D Ik kwam Lange Man nog tegen:p hehe...jammer dat er niet meer DBB'ers waren:(

Kom volgend jaar naar bassleader in Gent (België)!! De line-up in de chemical area was niet mis (oa. Neophyte, Angerfist, Dana(?),...)

Ik vond het vet!
Paar minpunten, lange wachten, vooral bij het naar huis gaan. Kluissleutel ook maar niet ingevelerd daardoor.
Verder mooi feest!

• Topic Starter Topic Starter
brrrr...3 kwartier in de kou gewacht om binnen te komen:(
Maar op zich geen gek feessie:D Ik kwam Lange Man nog tegen:p hehe...jammer dat er niet meer DBB'ers waren:(

Ehm Langeman van DBB?? dacht het niet ouwe:P hahaha is een goeie vriend van mij en als hij ergens niet heengaat is dat een hardcore feest:P andere lange misschien??

Hm ben alweer wat bijgekomen! pffffoe haha!. 3 kwartier gewacht zeg je? Ik heb bijna anderhalf uur in de kou gestaan!!!! Wat een k*t locatie die RAI. Geluid was zacht en overal was het druk. Gelukkig vond ik na een uurtje de Futurezaal. Daar was het lekker rustig (relatief gezien) en hing een lekker sfeertje. Ook waren de bars niet al te druk. Dus hele avond daar gehangen, naja hele avond, die laatste 4 uurtjes want was pas om 2 uur binnen grrrr:mad: NOOIT MEER RAI!!!! volgend jaar maar weer gewoon jaarbeurs anders geen thunderdome meer voor mij! Echt de slechtste editie die ik heb meegemaakt tot nu toe!

Langeman:roflol:

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet geweest ben.
Jammer zeg..
Maar verder hebben jullie je wel vermaakt hoop ik? :)

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt nix gemist nee...

Pfff... heb je verslagie gelezen. EN ben ik ff blij dat ik niet heen ben gegaan.
15 jaar TD daar moet ik heen dacht ik nog.... domper dus.....

Terug
Naar boven