Fitness Seller

Thunderdome XV RAI Amsterdam

• Topic Starter Topic Starter
Maar ok dit loopt er ook rond ja:P

Maja gewoon grappig toch:P
293776.jpg

Vechtse Banen. :heart:

Potverdomme, ik heb daar m'n eerste keren E gehad, Ghosttown en Trip 2 Dreamland. Masterlijke locatie en geluid.

Trip 2 Dreamland :doggy:

hier nog een filmpje van thunderdome 2006

Vechtse Banen. :heart:

Potverdomme, ik heb daar m'n eerste keren E gehad, Ghosttown en Trip 2 Dreamland. Masterlijke locatie en geluid.

Goede feesten daar ja. Sta je in de rij te wachten terwijl de ramen lekker trillen door de beukende beats binnen.:D Mijn eerste E was in de PWA hallen tijdens Earthquake, ergens in '96 ofzo.

:d

yo waar kan ik me id vervalsen :D

Ik wil wel, binnenkort effe kaartje kopen. :)

Volgens mij zag ik mezelf op 1 van die filmpjes :o

haha nee dat niet bepaald, van de zomer kon ik ook zo doorlopen bij decibel maar ik poep wel n btje of ik wel of niet erdoor kom..

Ga je in een strak shirt, publiek daar doet aan lijnen, jij aan builden, dus lichamelijk val je daar toch wel op als volwassen.

ID hoeft nooit op een feest.

En Loca, in die intro?

Op dat zwartwit filmpje, van de achterkant :D maar weet het niet 100% zeker.. ik zie mijn achterkant niet zo vaak :o

We zouden dit jaar weer heen met de vaste thunderdome groep. alleen wil niemand meer heen nu het in de rai is... en ik eigenlijk stiekem nog wel :(
Maar nee, ga dus niet heen dit jaar.

Ga ma met ons mee;)

pffffffffffff maak me even lekker met die line up :(

kvertrek 2 dec. voor een half jaar naar het buitenland dus moet thunderdome dit jaar missen :treuren:

voor diegene die wel gaan, alvast heel veel plezier gewenst :rocker:

zeker ook aanwezig :d maar die trailer die hier staat als filmke .. is oude trailer
is al nieuwe gemaakt :)

jaja word de 4de keer alweer dit jaar :D

Terug
Naar boven