XXL Nutrition

Tien procent meer huishoudens voorspeld in 2025

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Het aantal huishoudens in Nederland stijgt tot 2025 met achthonderdduizend tot acht miljoen. De grootste groei zal in de Randstad plaatsvinden, terwijl het aantal huishoudens in de regio's Noord-Oost-Groningen en Zuid-Limburg afneemt.

Het inwoneraantal van Nederland neemt met zeshonderdduizend toe tot 16,9 miljoen mensen. Dat staat in de nieuwe regionale bevolkings- en huishoudensprognose, die het Centraal Bureau voor de Statistiek en het Planbureau voor de Leefomgeving dinsdag bekendmaakten.

De grootste groei van huishoudens valt te verwachten in de provincies Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland, met naar verwachting 410 duizend huishoudens. Vooral Amsterdam en Utrecht maken met respectievelijk negentig- en honderdduizend huishoudens een flinke sprong, In Flevoland, Gelderland en Noord-Brabant wordt een groei van 260 duizend huishoudens verwacht.

De belangrijkste redenen voor de krimp in Groningen en Limburg is sterfte. In die regio's wonen relatief veel ouderen. Bovendien verlaten veel mensen de regio. Het gebied ten westen van Oost-Groningen, waaronder de stad Groningen, zal nog wel groeien met zo'n dertigduizend huishoudens.

Rond 2025 is dertien procent van de bevolking van niet-Nederlandse afkomst. In de vier grote steden neemt het aandeel van de Europese allochtone bevolking toe van twaalf procent vorig jaar tot zestien procent in 2025. Het aandeel niet-westerse allochtonen in 'de grote vier' neemt juist af, van 33 tot 27 procent. Buiten de grote steden stijgt het aandeel van deze groep wel.

...Wat moet ik nog zeggen ?

Ze willen nu weer de grens gaan opengooien voor Roemenen en Bulgaren omdat wij zelf niet genoeg mensen hebben om het werk te doen, rot toch op man, meer dan de helft van die Ali Baba's zitten thuis met hun luie reet, lekker een mannetje langs de deuren sturen en kijken of ze wel echt zo'n last van hun rug hebben.

ik had gedacht dat de mensen van niet-Nederlandse afkomst minstens 3 x zo hoog lag

valt nog wel mee dus, het kan nog meer :)

Het aandeel niet-westerse allochtonen in 'de grote vier' neemt juist af, van 33 tot 27 procent.

Ah ik begrijp het al, Arnoldfan is verdrietig omdat de allochtonen in de dorpjes en kleinere steden wel in aantal toenemen.:D

hoog tijd dat er nog eens oorlog uitbreekt :D

Je positief uitspreken over raciale moordpartijen wordt op de meeste fora beloond met een ban inderdaad, ik respecteer dat er hier relatief veel mogelijk is maar er mogen best grenzen aan gesteld worden. Een naakte vrouw zou familie-onvriendelijk zijn maar ik heb liever dat mijn kinderen af en toe dat soort beelden zien dan dat ze geconfronteerd worden met halve zolen van het caliber 'Jordaan'.

• Topic Starter Topic Starter
Je positief uitspreken over raciale moordpartijen wordt op de meeste fora beloond met een ban inderdaad, ik respecteer dat er hier relatief veel mogelijk is maar er mogen best grenzen aan gesteld worden. Een naakte vrouw zou familie-onvriendelijk zijn maar ik heb liever dat mijn kinderen af en toe dat soort beelden zien dan dat ze geconfronteerd worden met halve zolen van het caliber 'Jordaan'.

Je moet je niet aanstellen, hij zegt alleen dat dit misschien gaat gebeuren, er zijn genoeg mensen die echt iemand vermoorden of hebben vermoord.

Dit zijn vaak de mensen die in de toekomst 13 % van onze bevolking uitmaken.

J

Je hoeft geen briljant kerngeleerde te zijn om te weten dat Jordaan achter dit soort 'evenementen' staat.

'Dit zijn vaak' ... oh god je zou statistisch onderzoeker moeten worden ofzo, je bent er zo handig in :D

Jordaan vind ik wel lief :aai:

In mijn GTA wereldje? Je merkt het vanzelf wel Eric.

Groeien is rilex.

+1 Ik vraag me ook af of grote boardsponsoren zoals XXL er blij mee zijn dat ze een board met dit soort uitspraken sponsoren. Het is hier geen stormfront (of voorheen maroc.nl toen spiertje hier nog de terrorist uithing).

het spijt me kunnen jullie me vergeven

Terug
Naar boven