Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het hele systeem van 'er moet xxx procent van de bestuurders allochtoon of vrouw zijn' klopt van gene kant. als ze het juiste opleidingsniveau hebben, zullen ze normaal gesproken de baan wel krijgen. Dit is gewoon een mislukte actie om de rest van europa te laten zien hoe goed we het inburgeringsbeleid wel niet toepassen. als we een generatie verder zijn krijgt de gemiddelde allochtoon dezelfde les als autochtonen, en lost het probleem zichzelf op lijkt me. maar dit is gewoon bullshit
Ik heb hier niet echt een sluitende opinie, maar ik ontkracht hierbij gewoon andermans argumenten die wel een sluitende opinie hebben. (een opinie op foute gronden weliswaar).
'Doorbraak van de eeuw' en een 'anekdotisch geval' sluiten elkaar niet uit en ik snap ook niet echt wat doorbraak van de eeuw hier iets te maken heeft ?
Zoutzak's claims zijn normatief van aard, terwijl jij het hebt over anekdotische gevallen en jij verwacht hiermee op te nemen tegen Zoutzak's argumenten. Dit is al bij voorbaat een verloren discussie en ik hoopte met mijn post anderen dit laten in te zien.
Maar nogmaals, verder heb ik geen flauw idee wat ik hiervan moet denken.
Een andekdotische drogreden is fout in elke discussie en niet iedereen merkt het altijd goed op.
Nie hateuh Mighty. Ik heb geen mening hierover, juist omdat ik vind dat ik van mezelf niet over genoeg info beschik om een mening te vormen. Maar ik zie hier wel foute redenaties tevoorschijn komen en daar wijs ik gewoon naar.
Waarbij Zoutzak met alle macht probeert om de situatie uit te lichten als een 'algemeen tendens-probleem', doe jij dit argument teniet door te zeggen dat Barack Obama een tegenevidentie hiervoor is.
Sorry, maar dit is dan echt geen discussie meer. (of geen discussie waard met dat soort argument). Geen idee waarom ZoutZak voortdeed. Misschien wou hij zijn goede wil tonen ? Misschien zag hij de zwakte niet ?

Ik heb je insteek wel begrepen hoor, je 1ste post op pagina 2 kan niet beter verduidelijkt worden. Maar dat is juist het typerende aan je drogreden. Je gebruikt een enkel geval als voorbeeld (hier obama) om aan te tonen dat het systeem zichzelf wel kan redden. Dat is dus het anekdotische drogreden, mag normaal gezien niet gelden als argument.
Nogmaals; dit was geen argument, maar een voorbeeld om mijn argumenten te ondersteunen. Ik heb daarnaast Aboutaleb als voorbeeld genoemd. Lijkt mij ook vrij duidelijk.
U argument was om de boel zijn eigen gangetje te laten gaan en dat het zichzelf oplost. Als voorbeelden gaf je obama en aboutaleb.
Maar ja, zelfs 2 personen noemen is nog steeds niet genoeg. Zelfs 10 personen niet, gezien aan de omvang van het probleem.
1 voorbeeld is voldoende om mijn argument te onderbouwen. Waar het mij om ging was aan te tonen, dat men zonder hulp er ook wel komt. De kentering in onze maatschappij is allang al gaande en dit soort maatregelen doen de ontwikkeling eerder kwaad dan goed, is mijn idee.
Allochtonen participeren al steeds meer en ook op hoger niveau. Die trend zal echt wel doorzetten, als je ziet hoeveel allochtonen tegenwoordig HBO en WO volgen.
appels en peren. Als je had gezegd dat oudere mensen per definitie geheugenproblemen krijgen, klopte de vergelijking wel.
Exact de stelling van Mighty.Anekdotische argumentatie
Een aantal voorbeelden geven als rechtvaardiging van een stelling.
- "Er is meer criminaliteit dan vroeger, want Jan is overvallen en bij Piet is er ingebroken."