Fitness Seller

tiener

P_D_93

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
86kg
Hey iedereen,

Ik ben 15 jaar (bijna 16) en ben 1.89m en 92 kg. Ik vroeg me af wat de beste supplementen zijn voor fat loss and muscle gain die NIET schadelijk/verslavend zijn voor mensen onder de 18.

PD

Laatst bewerkt:
Waarom wil je supplementen gebruiken, en niet gewoon voedsel?

Ga op zoek naar dingen die je metabolisme verhogen. Grapefruit, groene thee, zulke dingen.

Gewoon onder onderhoud eten en hard trainen. Supplementen zijn niet de wondermiddelen die jij denkt. Lees je in met de stickies op het tieners/beginners subforum, als je dit soort dingen vraagt mis je echt nog de basiskennis.

heroine

Bric hebben we laatst toch al een hele discussie over gehad dat bij een tiener het best gestart kan worden met speed, en dan pas bij vp <10% heroïne!

gewoon je eten eens kritisch bekijken, en aanpakken doet meer dan welk supplement dan ook

Als je het moeilijk vindt om je eiwitten te behalen dan kun je altijd een pot whey kopen. Verder ben ik niet echt van de supps, hoogstens een vitaminepilletje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Begin eerst gewoon met goede normale voeding. En 'fatburners' zijn onzin, dus geldverspilling. En als je met je eiwitten zit kun je een pot whey kopen.

Terug
Naar boven