- Waardering
- 1.623
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bullshit, je hebt geen keus, nog even en je moet dienen , gestuurd word je naar moslim landen om opteruimen

Hier worden mensen tig jaar opgesloten, daar afgemaakt, groot verschil hoor, pfff..

Hier worden mensen tig jaar opgesloten, daar afgemaakt, groot verschil hoor, pfff..

En daar leven ze nog in de middeleeuwen, en in die tijd waren onze voorouders ook geen lieverdjes.
Goed argument! Ik ben overtuigd, we moeten ze gewoon een paar 100 jaar door laten gaan met die barbaarse praktijken en dan komt alles vanzelf goed.
! Ik dacht ff dat EricR die zieke quote in zn sig had staan.Goed argument! Ik ben overtuigd, we moeten ze gewoon een paar 100 jaar door laten gaan met die barbaarse praktijken en dan komt alles vanzelf goed.
Ze houden het nog belachelijk lang vol ook, damn niet te hopen dat de nabestaanden deze beelden ook te zien krijgen. Je zou er daar toch maar wat graag wat lui van overhoop schieten.
Aan de andere kant wel weer apart, nu je weet dat het onschuldige tieners waren, (wat die mensen niet wisten) is de wereld te klein en aan de andere kant als het bericht over bijvoorbeeld een schuldige Marokkaan zou gaan, riep iedereen Hoezee!
Niet grappigzou het niet prachtig zijn als die jongen opeens een machinegun in zn handen krijgt getoverd en de hele crowd neermaaid? HEERLIJKE KILLING SPREEEEE