MuscleMeat

Nieuws Tieners gelyncht in Pakistan

Zie ik hierboven nou een e-hero?

zo en nu rustig aan hier, anders gaat de slot erop, en er vallen een paar rode kaarten :mad:

.. te ziek voor woorden

Sick ****s ...

Perceptie is best interessant. Wij spreken van schande, voor hun is dit normaal.

this has nothing to do with hero, ik wordt er gwn aggresief van, hoe het er daar aan toe gaat, gewoon als een stel barbaarse holbewoners.
thats it klaar! nothing more.
Toch denk ik dat als jij bij die menigte met stokken staat je je niet agressief tegenover hen gaat gedragen!

Toch denk ik dat als jij bij die menigte met stokken staat je je niet agressief tegenover hen gaat gedragen!

nee beetje logisch vind je niet?
en dat betekent dus voor jouw dat ik die woede niet in me mag hebben als ik dit soort dingen zie?

Damn. Dat de beschaving in sommige landen nog zo ver achterloopt, het blijft toch ziek.

Zieke mother****ers...

Dat zeg ik inderdaad.

en wie ben jij dan wel niet om mij te vertellen dat ik bepaalde woede gevoelens niet mag hebben bij dit soort filmpjes? als zoiets in nederland zou gebeuren of in welk land dan ook, zou ik precies hetzelfde hebben, zo hoor je mensen niet te straffen en al helemaal niet zonder enig bewijs of watdan ook.

Pipo de Clown.

denk t ook

Terug in de tijd...

Terug
Naar boven