Fitness Seller

tijd voor een nieuwe pot eiwitten! maar welke?

Physicks

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
shittt me pot is op!
ik wil graag bestellen via internet,
en heb een die lekker smaakt voordelig is en voor bulken nodig;):p
welke raad jij aan???

elite dymtize

XXLNUTRITION...

Whey of Pro 80... ik vind Aarbei het lkkrst... neem nix meer anders..

Eiwitten van Dorian Yates zijn echt super lekker, alleen niet echt goedkoop.

Wil je goede kwaliteit, goede smaak en goedkoop dan moet je gewoon eigen merk van xxl nutrition nemen.

als het voor het bulken is complex carb gainer aardbeiensmaak van xxl uberlekker :D
of de lean gain formula van dorian yates, deze valt wel duurder uit vind ik
maar ze zijn beiden zeer lekker

M double you is zeer ok. eigelijk alles zo'n beetje wel maar MDY is lekkerrrrr...

Alleen precision ofzoiets is echt gore meuk. Dat is die rotzooi van de tuinen.

Qua ingredienten komt het allemaal wel vrji dicht bij elkaar in de buurt van alles wat ik vergeleken heb dus smaak is #1 reden om te kiezen hier.

oi? Dat zeg je nu.. Heb die laatste pas half op sgaap. Welk merk is dat trouwens? lol

En nog niet betaald :rolleyes:

Kom van het weekend wel even die vits brengen, dan wij ruilen sgaap ;)

Eiwitten van Dorian Yates zijn echt super lekker, alleen niet echt goedkoop.

Wil je goede kwaliteit, goede smaak en goedkoop dan moet je gewoon eigen merk van xxl nutrition nemen.

Jij al ervaring met die whey van Dorian Yates !? Was benieuwd, wou eens een pot bestellen, maar heb hem uiteindelijk niet besteld, is blijkbaar écht de beste eiwitten, gecombineerd met de beste smaak! Wat vond jij ervan?

Isolaat van Powersupplements is ook een aanrader :thumbup:

Ben nu bezig met mijn 3e pot Stacker W , awesome !

Whey isolaat van Powersupplements.nl (aardbei, niet te zoet)
90gr eiwit/100gr

cytosport of muscletech nitro-tech hardcore

Jij al ervaring met die whey van Dorian Yates !? Was benieuwd, wou eens een pot bestellen, maar heb hem uiteindelijk niet besteld, is blijkbaar écht de beste eiwitten, gecombineerd met de beste smaak! Wat vond jij ervan?

Dorian Yates aardbei is met voorsprong de lekkerste shake die ik ooit gehad heb.. ik heb nu ook een pot staan voor als ik echt even zin heb in een tractatie... echt uber ...

Terug
Naar boven