AndroidHealthClinic

tijdens het trainen gevoel van plassen

Musclegrow

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Heey bro's

Tijdens het trainen heb ik sinds een week last van een gevoel dat ik moet plassen. Vooral met cardio in het begin maar nu is het ookal als ik me zwaar inspan bij sommigen oefeningen. ( ik heb dit gevoel al vaker gehad alleen minder intens) en dat was bij winstrol.

Ben momenteel bezig met test-e 500mg pw en deca 200mg pw. Ben nu precies 8 weken bezig.

Waar kan dit aan liggen, prostaat misschien vergroot ?
En wat kan ik er tegen doen.

Hoop dat jullie raad weten

Dat zou zeer zeker kunnen ja.
Prik eens voor je PSA, zijn de kosten niet en is altijd erg handige informatie voor de toekomstige kuurtjes.

Dat zou zeer zeker kunnen ja.
Prik eens voor je PSA, zijn de kosten niet en is altijd erg handige informatie voor de toekomstige kuurtjes.

PSA is toch alleen voor als je prostaatkanker hebt ? Je prostaat kan prima vergroot zijn (Benign prostatic hyperplasia) zonder dat je PSA gestegen is ? Desalniettemin iets om in de gaten te houden.

Maar vreemd is dat het alleen tijdens training is.. moet je buiten de training om ook vaak/vaker naar de wc dan voorheen ?

• Topic Starter Topic Starter
Nee eigenlijk niet. Ja sinds vandaag omdat ik er meer op let door dat het me is opgevallen.

Bij een vrouw is dat goed, dan moet je nog ff hard doorgaan. sqrrrttsqrrrttt!!

PSA is toch alleen voor als je prostaatkanker hebt ? Je prostaat kan prima vergroot zijn (Benign prostatic hyperplasia) zonder dat je PSA gestegen is ? Desalniettemin iets om in de gaten te houden.

Maar vreemd is dat het alleen tijdens training is.. moet je buiten de training om ook vaak/vaker naar de wc dan voorheen ?

Een verhoogde PSA waarde kan veroorzaakt worden door BPH en daadwerkelijke kanker.

Pfff zeikerd

En als je gewoon even gaat plassen?

Gebruik je een pre-workout?daar moet ik altijd van zeiken als de brandweer

Ben je bang dat je moet plassen voor dat je iets voelt? Kan namelijk ook tussen je oren zitten.

Dat hielp in het begin, nu niet meer. Ik ga nu cruise op 250 mg test wat ik toch al van plan was ,hoop dat het dan minder word .

Prik dan nu even voor PSA, als je nu een vergroot prostaat hebt dan zal je dat bij de komende kuren ook krijgen en kan je er bijvoorbeeld ralox naast laten lopen.

Ik denk dat we realistisch moeten blijven:
1. Als je prostaat vergroot is, waarom is dit dan alleen tijdens het trainen??? In mijn optiek is dit onmogelijk.
2. En als je prostaat vergroot is dan wordt je urinestraal een heel stuk minder en doe je over een plasje 10 minuten ipv 30 seconden.
3. Prostaat kanker met 23 jaar????? Lijkt me niet.

Ik denk dat je de oorzaak niet in je prostaat moet zoeken.

Ik denk dat we realistisch moeten blijven:
1. Als je prostaat vergroot is, waarom is dit dan alleen tijdens het trainen??? In mijn optiek is dit onmogelijk.
2. En als je prostaat vergroot is dan wordt je urinestraal een heel stuk minder en doe je over een plasje 10 minuten ipv 30 seconden.
3. Prostaat kanker met 23 jaar????? Lijkt me niet.

Ik denk dat je de oorzaak niet in je prostaat moet zoeken.

1. Dat zou door het bewegen van de benen kunnen komen, je prostaat zou dan telkens iets tegen je blaas aan kunnen drukken waardoor je het idee hebt dat je blaas vol zit.
2. Daar heeft hij tot nog toe nog niets over verteld.
3. Ik zeg ook niet dat het prostaat kanker is, BPH is totaal wat anders dan prostaat kanker behalve dat je prostaat vergroot is

Het kost gewoon bijna niets om PSA te laten prikken en de uitkomst is erg bruikbare informatie.

• Topic Starter Topic Starter
Zo mijn bloed laten testen. PSA waarden is goed dus gelukkig viel daar niks op aan te merken. Ook de gear die ik momenteel gebruik is zwaar real want me test is nog nooit zo hoog geweest. Conclusie ik heb een gevoelige blaas die snel geprikkelt word door aas ?

Komt door hypertensie tijdens trainen. Meer doorbloeding van nieren en dus meer urineproductie. Niks geks, gewoon gaan pissen.

Heb je niet dat je druk op je blaas voelt doordat je een opgezette buik hebt?
Veel lucht in je buik etc.

Ik heb het ook zoo vaak, lijkt wel alsof er een gezwel in me blaas zit. Alleen bij komt het echt doordat ik dan een opgezette buik heb. Vooral als ik in me kuur zit is het om te janken.

Van EP hebben btw ze tegenwoordig ook middelen tegen prostaat groei. Middelen die ze geven bij vergrootte prostaat.

Heb je niet dat je druk op je blaas voelt doordat je een opgezette buik hebt?
Veel lucht in je buik etc.

Ik heb het ook zoo vaak, lijkt wel alsof er een gezwel in me blaas zit. Alleen bij komt het echt doordat ik dan een opgezette buik heb. Vooral als ik in me kuur zit is het om te janken.

Van EP hebben btw ze tegenwoordig ook middelen tegen prostaat groei. Middelen die ze geven bij vergrootte prostaat.

idd ze hebben nu al een tijdje Dutasteride en Finasteride

Terug
Naar boven