XXL Nutrition

Tim de Wever overleden

Bezoekers in dit topic

ik kende hem al jaren persoonlijk en het was om diverse redenen niet meteen mijn beste vriend, onze persoonlijheden botsten wat teveel en ik durfde kritiek te uiten, waar hij niet al te best mee om kon.
Ook al heb ik hem nooit erg gemogen is dit wel het laatste wat ik hem toewenste en betuig mijn medeleven vooral aan zijn familie.

niet om te willen speculeren maar zo kort op een wedstrijd wijs ik op de gevaren van diuretica, en hoe coaches/atleten hier zonder al te veel kennis mee om springen. hyperkaliëmie kan de beste man in dit laatste loodje hartritmestoornissen hebben gegeven waarbij het plots stopte. coaches en atleten proppen er maar wat bij als ze zien dat ze nog vocht ophouden, zonder vaak te weten wat dit met het lichaam exact doet, of wanneer het dit doet. dan dikke rebound vol kalium eten en hop, hyperkaliemie wordt nog groter. Niet dat het hier het terechte topic voor is, maar ik hoop dat er niet meer mensen moeten gaan sterven aan zulke shit. (hartfalen is trouwens een andere aandoening en daar zal hij niet aan zijn gestorven). Wat ik heb gelezen, hoe betrouwbaar of medisch geschool die mensen dan ook niet mogen zijn, is dat het een hartstilstand was in zijn slaap. (hij was op reis)
andere oorzaak hiervan bij bodybuilders is slaapapneu, maar gezien hij niet echt een enorm massamonster was is dit wsh niet zo reëel.
Ik hoop dat ik niet dit topic gekaapt heb met dit geleuter, maar denk aub na wanneer je zulke potentieel taxerende dingen doet met je lichaam, dit is het niet waard en het is jammer dat gevallen als dit soms nodig zijn om je even wakker te schudden. Sommige coachen horen ook gewoon de cel in te belanden (een beste man uit Haaltert bijvoorbeeld)...daarom ben ik er al een tijd uitgestapt, veel te veel mongolen die denken wat te weten leiden mensen die hun blindelings volgen...

dat de man eindelijk rust moge vinden, en dat er niet te veel meer moeten volgen
 
RIP en sterkte voor de nabestaanden
 
Rip, veel sterkte gewenst aan familie en vrienden.
 
Bizar... RIP
 
ik kende hem al jaren persoonlijk en het was om diverse redenen niet meteen mijn beste vriend, onze persoonlijheden botsten wat teveel en ik durfde kritiek te uiten, waar hij niet al te best mee om kon.
Ook al heb ik hem nooit erg gemogen is dit wel het laatste wat ik hem toewenste en betuig mijn medeleven vooral aan zijn familie.

niet om te willen speculeren maar zo kort op een wedstrijd wijs ik op de gevaren van diuretica, en hoe coaches/atleten hier zonder al te veel kennis mee om springen. hyperkaliëmie kan de beste man in dit laatste loodje hartritmestoornissen hebben gegeven waarbij het plots stopte. coaches en atleten proppen er maar wat bij als ze zien dat ze nog vocht ophouden, zonder vaak te weten wat dit met het lichaam exact doet, of wanneer het dit doet. dan dikke rebound vol kalium eten en hop, hyperkaliemie wordt nog groter. Niet dat het hier het terechte topic voor is, maar ik hoop dat er niet meer mensen moeten gaan sterven aan zulke shit. (hartfalen is trouwens een andere aandoening en daar zal hij niet aan zijn gestorven). Wat ik heb gelezen, hoe betrouwbaar of medisch geschool die mensen dan ook niet mogen zijn, is dat het een hartstilstand was in zijn slaap. (hij was op reis)
andere oorzaak hiervan bij bodybuilders is slaapapneu, maar gezien hij niet echt een enorm massamonster was is dit wsh niet zo reëel.
Ik hoop dat ik niet dit topic gekaapt heb met dit geleuter, maar denk aub na wanneer je zulke potentieel taxerende dingen doet met je lichaam, dit is het niet waard en het is jammer dat gevallen als dit soms nodig zijn om je even wakker te schudden. Sommige coachen horen ook gewoon de cel in te belanden (een beste man uit Haaltert bijvoorbeeld)...daarom ben ik er al een tijd uitgestapt, veel te veel mongolen die denken wat te weten leiden mensen die hun blindelings volgen...

dat de man eindelijk rust moge vinden, en dat er niet te veel meer moeten volgen

Houd uw mening voor uzelf aub. Blijkbaar mocht Tim u niet, en ik zie aan uw post ook duidelijk waarom dat zo is. Het is zo al erg genoeg om een goede vriend te verliezen dat idioten zoals u hier dergelijke reacties moeten gaan posten !
 
Houd uw mening voor uzelf aub. Blijkbaar mocht Tim u niet, en ik zie aan uw post ook duidelijk waarom dat zo is. Het is zo al erg genoeg om een goede vriend te verliezen dat idioten zoals u hier dergelijke reacties moeten gaan posten !

dit is een openbaar forum ,alle meningen mogen hier geventileerd worden ,zolang het niet kwetsend of beledigend is,

ik begrijp dat dit pijnlijk kan zijn voor de nabestaanden van Tim is maar Boris staat volledig in zijn recht om een reactie te geven,

het is overigens een vrij realistische post zonder nodeloos kwetsend te zijn,


ik hoop dat na mijn dood niet alleen mijn uitzonderlijke knapheid word geprezen maar dat ook mijn negatieve kanten aan bod komen
 
Laatst bewerkt:
dit is een openbaar forum ,alle meningen mogen hier geventileerd worden ,zolang het niet kwetsend of beledigend is,

ik begrijp dat dit pijnlijk kan zijn voor de nabestaanden van Tim is maar mag Boris staat volledig in zijn recht om een reactie te geven,

het is overigens een vrij realistische post zonder nodeloos kwetsend te zijn,


ik hoop dat na mijn dood niet alleen mijn uitzonderlijke knapheid word geprezen maar dat ook mijn negatieve kanten aan bod komen

Niet kwetsend of beledigend ? WTF man ! Ik denk dat de heer Boris De Wit best eerst eens in eigen boezem kijkt in plaats iemand vals te gaan beschuldigen die zich niet eens meer kan verdedigen !
 
Niet kwetsend of beledigend ? WTF man ! Ik denk dat de heer Boris De Wit best eerst eens in eigen boezem kijkt in plaats iemand vals te gaan beschuldigen die zich niet eens meer kan verdedigen !


Toen mijn tweelingbroer onverwachts overleed waren er mensen die spottend

over zijn leven praatte , hoewel het zeer pijnlijk was om te horen zat er ook een kern

van waarheid in (overmatig drugsgebruik/vrij marginaal leven)

en hoe graag ik ook die mensen fysiek pijn wou doen ,dit zou mij niet verder helpen

in mijn rouwproces en de dood van mijn broer nog alleen nog zinlozer maken
 
Laatst bewerkt:
Jongens, laat ons dit topic houden voor rouwbetuigingen met respect voor Tim en voor de nabestaanden.
 
Niet kwetsend of beledigend ? WTF man ! Ik denk dat de heer Boris De Wit best eerst eens in eigen boezem kijkt in plaats iemand vals te gaan beschuldigen die zich niet eens meer kan verdedigen !
Ik zie er inderdaad ook weinig kwetsend of beledigend aan dat hij gewoon aangeeft dat ze geen goeie vrienden waren? ??? Voor de rest veel sterkte aan de nabestaanden.
 
Het is altijd wat dubbel om te vragen inderdaad, zeker de nabestaanden zijn voornamelijk met het verlies bezig, het waarom nou juist hij op zo'n vroege leeftijd etc. Maar in deze sport is de vraag wat mij betreft niet geheel onterecht. Het zet je wederom aan het denken wat deze sport met zich mee kan brengen en wat het waard is allemaal.

Helemaal gelijk, je weet het helemaal niet wanneer je hiermee te maken krijgt. Waarschijnlijk gaan de verhalen alweer eerder rond dan de uitslag van de doodsoorzaak.

Erg vervelend voor de nabestaande, de geplaatste berichten

Deze nederlandse kerel zag er erg netjes gebouwd uit. Jammer want nederland is al niet zo bekend in de bodybuilding..

Rest in peace. Moge hij verder trainen hierboven en steun geven aan ze geliefden hier beneden
 
Lijkt me duidelijk dat atleten zich echt beter moeten gaan checken op hartafwijkingen. Zeker als er doping bij aan te pas gaat komen.

Veel sterkte voor de nabestaanden.
 
Houd uw mening voor uzelf aub. Blijkbaar mocht Tim u niet, en ik zie aan uw post ook duidelijk waarom dat zo is. Het is zo al erg genoeg om een goede vriend te verliezen dat idioten zoals u hier dergelijke reacties moeten gaan posten !
Niks verkeerds of beledigends aan zijn mail. Integendeel zelfs, hij wenst het niemand toe. Enkel een idiote reactie voor diegene die hun ogen willen sluiten voor de waarheid. Het is niet omdat het jouw vriend is dat hij niet mag zeggen hoe de vork in de steel zit zolang het niet beledigend en achterbaks is.
 
Niet kwetsend of beledigend ? WTF man ! Ik denk dat de heer Boris De Wit best eerst eens in eigen boezem kijkt in plaats iemand vals te gaan beschuldigen die zich niet eens meer kan verdedigen !
Wat vind jij dan kwetsend en beledigend aan zijn bericht?
Jongens, laat ons dit topic houden voor rouwbetuigingen met respect voor Tim en voor de nabestaanden.
Respect wil ook zeggen dat je de mensen waarschuwt voor de gevaren die sommigen niet schijnen te beseffen. Moest ik een zoon of broer hebben die op deze manier zou sterven, zou ik ook niet liever willen dat er openlijk over dit probleem zou gepraat worden zodat er in de toekomst misschien ééntje minder zou sterven. Zolang het geen natrappen is en op een beschaafde manier gebeurt.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lees het nu pas, kende hem niet irl maar vele jaren geleden toch bijna dagelijks online in contact gekomen via het forum. Veel te jong,Rip Tim en sterkte aan de nabestaanden
 
Laatst bewerkt:
Opgeschoond, dit is geen discussie topic.
 
Back
Naar boven