Fitness Seller

Tim op weg naar contest 2012

Netjes man.

Die schouders zijn idd goed. Welke oefeningen doe je?

gaat zeker niet slecht!! keep it up!

Ben wel benieuwd naar je trainingsschema + oefeningen! ;)

Ik vindt Piet Pleurisma een zeer enge man en bovendien een fries..., daarom geen tips van mij !!

• Topic Starter Topic Starter
Tijdje niet meer gepost hier wegens tijdgebrek, uiteraard wel door blijven trainen :D.

Nog steeds aan het ' clean-bulken' en inmiddels op een 90kg met een bf van 12%. Abs goed zichtbaar wanneer aangespannen is een plateau waar ik met mijn vetpercentage niet overheen wil gaan, en dit blijkt prima voor mij te werken.

Over een tijdje zal ik weer eens wat nieuwe pic's posten, mijn doel voor het einde van dit jaar is toch wel 92kg met het zelfde bf%.

I will keep you guys posted :).

streeffysiek !

Na een tijd wegens tijdgebrek hier niet gepost te hebben ga ik nu deze thread weer regelmatig updaten.

Stats op het moment:

22 jaar
90-92kg
bf 12%

BP: 110kg x 10 (gewicht incl stang)
SQ: 140kg x 8 (gewicht incl stang)
DL: 100kg x 8 (gewicht incl stang)

Train altijd zonder spotter dus heb nog niet de mogelijkheid gehad 1 rep max te proberen.

Training vandaag:

Borst:

- Incline dumbbell press: 4 setjes
- Dumbbell press: 4 setjes
- Incline dumbbell fly's 4 setjes

Biceps:

- Pullups (bodyweight only)
- Curl met stang
- Hammeren met dumbbells

Nieuwe foto's volgen zeer binnenkort, waarschijnlijk deze week.

Morgen een nieuwe update :D.

erg netjes!

Gaat goed beter dat je weer gaat updaten ben benieuwd naar je nieuwe foto's. Trouwens je ken tog gewoon iedereen die in de gym is met een beetje spierballen vragen om te spotten. Als ik will maxe zorg ik wel dat ik iemand vind desnoods achter de balie. Groet en succes!

klopt je deadlift wel? Erg laag in verhouding met bp en squat..

Idd, dl laag... verder ziet het er goed uit! :D

zeer netjes, DL is idd laag in vergelijking met BP en SQ

Mijn DL is inderdaad niet in verhouding met mijn sq en bp, dit komt vooral doordat ik van gym gewisseld ben en er bij mijn huidige gym geen mogelijkheden tot deadliften is.

Vanmiddag mijn vriendin even lief aankijken om wat foto's te schieten :D.

Training vandaag:

Rustdag.

Mijn DL is inderdaad niet in verhouding met mijn sq en bp, dit komt vooral doordat ik van gym gewisseld ben en er bij mijn huidige gym geen mogelijkheden tot deadliften is.

Vanmiddag mijn vriendin even lief aankijken om wat foto's te schieten :D.

Training vandaag:

Rustdag.
Je kan toch bankdrukken in je huidige gym? Of heb je er alleen een smith staan?

Kan je de deathlift niet proberen met dumbbells? Nice Fysiek man!

Foto's timmy! :D

Training vandaag (4 maart):

- Military press 4 sets
- Arnold press (dumbbells) 4 sets
- Side raises 4 sets
- Front raises 4 sets
- Shrugs (dumbbells) 4 sets (droppsets)

Pak mijn schouders nu 1x in de 2 weken, dit omdat ze nogal voorlopen op de rest van mijn upperbody spiergroepen en mijn borst op die manier nogal ge-dwarft wordt.

Stond vanochtend met de nuchtere maag op de weegschaal: 92kg. Oog nochtans niet vettiger/vochteriger dus heb zo'n vermoeden dat ik in de afgelopen maanden 2 kilo VVM heb weten te scoren :D <--Happy Tim!

Ik ben opzich best een perfectionist qua voeding, eet dan ook erg schoon (als in: weinig suikers,transvet) en merk dat ik mijn kracht vooral omhoog krijg door middel van meer koolhydraten (duh! :p), eet dan ook pasta/rijst/havermout bij het leven! :D

Zal zo even wat foto's schieten, helaas wel met mijn telefoon want mijn camera is laatst gejat uit mijn tas :mad:.

blog.jpg

K*tkwaliteit foto bij verschrikkelijke verlichting maar hopelijk geeft het een (klein klein KLEIN) beetje aan dat ik nog steeds fanatiek bezig ben. Betere foto's zullen snel volgen wanneer ik een nieuwe camera in huis heb.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven