Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er werelds uit brah! Keep up the awesome work.
, Jij ook lekker aan het cutten zie ik?zonder je schouders zag het er niet uit, maar top bezig! Flink vreten en bluken en succes!
.
.
.
) en heb voor de gein mijn progressie op bodybuilding gebied in een filmpje gezet.
Tijd om mijn ''foto log'' eens uit het stof te trekken.
Ik ben een beetje aan het experimenteren geslagen met video editing (ERG leuk!) en heb voor de gein mijn progressie op bodybuilding gebied in een filmpje gezet.
Ik heb hem in deze thread geplaatst i.p.v. mijn contest log omdat dit over AL mijn progressie gaat en niet zozeer over de progressie die ik tijdens de contestperiode behaald heb.
Waardeer jullie commentaar/kritiek![]()
Misschien voor BB begrippen skinny, maar in normale termen echt niet.Goed gemaakt! Al snap ik niet waarom je jezelf in het begin skinny noemt thoughMisschien voor BB begrippen skinny, maar in normale termen echt niet.
.
.Leuk filmpje!!! Goede quote van Socrates ook!!
Dikke schouder trouwens op de foto hierboven.
als je het verwacht van een vrouw moet je het zelf ook doen
.
.Je rug mag je nog wel wat aandacht aan besteden de komende tijd. Maar goede transformatie![]()

Respect. Maar op de 1e foto ben je echt niet skinny hoor. Kijk naar de ecto's op dit forum dan (just like me)
Leuk filmpje! Leuk om over 2 jaar terug te zien als je 110 kg weegt ;-)
lekker ambitieus zijn!
.oke, mooi man,maar hoe stel jij je doelen,je kan van te voren tog nooit echt inschatten,wat je nou kan bereiken binnen zown tijd(al zou ik dat wel willen traint leuker) en voeding maakt dat echt zown verschilll
?
.