MuscleMeat

Time to come off

sluit mij bij je laatste zin aan! het massa verlies (-28KG) boeit me vrijwel niks. Ook bewust voor gekozen om het eens lekker van het leven te nemen (denk: fast food, drank, drugs maar vooral veel vreten) en dat resulteerde dus in vet percentage dat omhoog schoot maar tegelijk door het gemis in exogene test spier verlies.

Heb mezelf nu een doel gesteld om in de zomer op 10% te staan. Massa verliezen doe ik nu echt niet meer. En als ik in de gym wat om mijzelf heen kijk zie ik er alsnog stukken beter dan gemiddeld uit... en dat met vrijwel niks doen. dikke prima dus
28kg eraf én vp omhoog?:o

Het lijkt wel dat een volledige generatie dbb'ers stopt met bc'en: Martyyn, drx, wovano, nootmuskaat, ikzelf, ...

Ik denk er zelden nog aan. Ben rustiger, veel meer in balans, minder moodswings....... komt eigenlijk neer op zelfacceptatie. Minder een lichaam nastreven dat ik niet heb, minder proberen mij hormonaal ubermannelijk te voelen. Train omdat ik het leuk vind en ben veel meer spiriwiri bezig. Tantra, meditatie, ayahuasca etc..... Ben zuiniger op mijn lijf en mentaal welzijn. Ben nu 40 en wil vooral mij niet meer zo fucked up homonaal voelen.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd kerel! Libido komt wel.

• Like
Waarderingen: Dr X
Congrats! (Als het van jou is :D)
Libido zegt dus weinig over vruchtbaarheid (Als het van jou is :D)
Okay nu hou ik op, srsly gefeliciteerd man!

• Topic Starter Topic Starter
Anders weet je wat je te doen staat!
Nu maandenlang wachten, ga je weer ON overigens?

• Like
Nee, ben net weer begonnen met natty trainen.(:() Ga niet meer on:)

Proficiat, leuk om dit te lezen!

Hoe lang hebben jullie uiteindelijk geprobeerd en hoeveel maanden is ze zwanger?

• Like
Hoe zag je PCT er nu uit?

3 jaar on -> off vanaf juli
4 weken 25 clomid + 12 weken hcg 2000 3x/week

Heb ik het zo goed gelezen?

• Like
Denk 4 jaar on eigenlijk.
Hcg 3x1000 pw.
:)