Fitness Seller

Time to come off

  • Topic starter Dr X
  • Startdatum
  • Reacties 436
  • Weergaven 30K
  • Volgers 49

Bezoekers in dit topic

Dit probleem ken ik, tren all the way year round. Heb wel eens overlegd met mijn beste maat wat ik nou toch moet doen met dat constant ON blijven. Ik wil niet off maar zo doorgaan als nu is ook geen optie.

Heb zelfs overwogen naar de anabolen polie te gaan maar zie daar toch vanaf aangezien dat dan voor altijd in je dosier staat.

Ik weet dat ik een probleem heb maar moet nog een weg uit stippelen hoe ik het ga oplossen. Stoppen is psychisch bijna onmogelijk denk ik.
Het 'verstandig' aanpakken en je cruisen lang aanhouden en dat ook respecteren, is dat geen optie?
 
Het 'verstandig' aanpakken en je cruisen lang aanhouden en dat ook respecteren, is dat geen optie?

Met cruisen is het eigenlijk verkeerd gegaan. Door te gaan cruisen tussen blasts in word de kans dat je off gaat steeds kleiner.
 
Met cruisen is het eigenlijk verkeerd gegaan. Door te gaan cruisen tussen blasts in word de kans dat je off gaat steeds kleiner.
Bwa, als je echt cruised dan zit je toch geen year round aan de tren? :P

Maar goed, t blijft verleidelijk natuurlijk om altijd meer te willen. Hoe zijn de resultaten van je blasts na zo lang blast/cruise? Vind je de gains nog in verhouding staan met de doseringen?
 
Bwa, als je echt cruised dan zit je toch geen year round aan de tren? :P

Maar goed, t blijft verleidelijk natuurlijk om altijd meer te willen. Hoe zijn de resultaten van je blasts na zo lang blast/cruise? Vind je de gains nog in verhouding staan met de doseringen?

De cruise word steeds korter en de blast steeds langer haha. De gains zijn acceptabel, het lijkt niet zo heel veel meer te doen voor mijn gevoel soms maar als ik dan terug kijk naar foto's die ik bijv. een half jaartje terug heb gemaakt dan zie ik wel degelijk verschil. Probleem met lang blasten is dat je na verloop van tijd als maar moet verhogen. Denk dat ik mijn huidige blast ook maar weer eens af ga kappen, ruim 30 weken test, tren, nandrolone (deca en vervolgt met NPP), na eerste 10wk mast toegevoegd. Ondanks dat zou ik eigenlijk nog willen beginnen met hgh 4iu ed maar misschien is cruisen nu beter om daarna weer een goede blast te kunnen bewerkstelligen.

Zwart wit gezien, er is geen stoppen meer aan. Ik hoop dat het voor Dr X in 1x gaat lukken maar zal ook voor hem een zware wandeling zijn.
 
De cruise word steeds korter en de blast steeds langer haha. De gains zijn acceptabel, het lijkt niet zo heel veel meer te doen voor mijn gevoel soms maar als ik dan terug kijk naar foto's die ik bijv. een half jaartje terug heb gemaakt dan zie ik wel degelijk verschil. Probleem met lang blasten is dat je na verloop van tijd als maar moet verhogen. Denk dat ik mijn huidige blast ook maar weer eens af ga kappen, ruim 30 weken test, tren, nandrolone (deca en vervolgt met NPP), na eerste 10wk mast toegevoegd. Ondanks dat zou ik eigenlijk nog willen beginnen met hgh 4iu ed maar misschien is cruisen nu beter om daarna weer een goede blast te kunnen bewerkstelligen.

Zwart wit gezien, er is geen stoppen meer aan. Ik hoop dat het voor Dr X in 1x gaat lukken maar zal ook voor hem een zware wandeling zijn.

gewenning is trouwens BS maar wat zijn die doseringen dan als ik vragen mag? Aangezien mij dat niet echt optimaal lijkt voor je bloedwaarden
 
gewenning is trouwens BS maar wat zijn die doseringen dan als ik vragen mag? Aangezien mij dat niet echt optimaal lijkt voor je bloedwaarden

Hoezo is gewenning bs?

Ik merk toch wel degelijk bij vrijwel ieder middel dat de rek er na 10-12 weken voor het grootste gedeelte uit is..
 
gewenning is trouwens BS maar wat zijn die doseringen dan als ik vragen mag? Aangezien mij dat niet echt optimaal lijkt voor je bloedwaarden

Ik weet niet hoe het zit met gewenning, ik gain nog zoals eerder gezegd nog wel maar rete traag. Mijn stats kloppen overigens, het is dus niet dat ik zomaar in het wilde weg aan het spuiten ben.

Test-e 500mg/wk
Tren-a 100mg/ed
Para 100mg/eod
NPP 200mg/eod
Mast 400mg/wk

(had para nog liggen en wilde ace al verhogen dus nu even zo opgevangen)
 
Ik weet niet hoe het zit met gewenning, ik gain nog zoals eerder gezegd nog wel maar rete traag. Mijn stats kloppen overigens, het is dus niet dat ik zomaar in het wilde weg aan het spuiten ben.

Test-e 500mg/wk
Tren-a 100mg/ed
Para 100mg/eod
NPP 200mg/eod
Mast 400mg/wk

(had para nog liggen en wilde ace al verhogen dus nu even zo opgevangen)

Damn zeg.. dat is aardig wat prikken over je hele tijd on gerekend :)
 
Bedoel je dat je van jezelf vindt dat je fysiek niet ver genoeg staat ondanks de periode dat je ON bent?

Of begrijp ik je reactie verkeerd? (slecht geslapen, no kiddin' :o)

Exact!
 
Bedoel je dat je van jezelf vindt dat je fysiek niet ver genoeg staat ondanks de periode dat je ON bent?

Of begrijp ik je reactie verkeerd? (slecht geslapen, no kiddin' :o)

Het eerste jaar ben ik echt ziek getransformeerd! Als ik dan fotos kijk was het het soieso waard! Maar het tweede jaar dus afgelopen zomer tot nu is gewoon dramatisch verlopen (eigen schuld eik) periode vast gezeten etc etc. Niks van kwaliteit gepakt dit jaar dus en dus gewoon zonde en erg slecht voor de gezondheid.

Ik denk overigens wel dat als ik nu off ga en na een jaar een 14wk kuurtje zou pakken je in die 14wk toch al wel snel tegen mijn oude niveau aan zal zitten. En dan is het erg leuk kuren denk ik. Kan iemand dit bevestigen of is het bro science?
 
gewenning is trouwens BS maar wat zijn die doseringen dan als ik vragen mag? Aangezien mij dat niet echt optimaal lijkt voor je bloedwaarden
Gewenning is weldegelijk een ding. Kijk naar Cal_ z'n dosissen, en hoe hij naar eigen zeggen retetraag gains maakt.

Sorry, maar als jij met 2+ gram AAS weinig gaint dan moet je gewoon een half jaartje compleet off gaan. Moet jij eens opletten hoe hard je daarna gaint met nog geen gram AAS ;-)

Hij gooit nu gewoon z'n geld de prullenbak in.

No offense, Cal_, maar beter ga je een tijdje off ;-) En gedraag je je eigen niet als een junk.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Gewenning is weldegelijk een ding. Kijk naar Cal_ z'n dosissen, en hoe hij naar eigen zeggen retetraag gains maakt.

Sorry, maar als jij met 2+ gram AAS weinig gaint dan moet je gewoon een half jaartje compleet off gaan. Moet jij eens opletten hoe hard je daarna gaint met nog geen gram AAS ;-)

Hij gooit nu gewoon z'n geld de prullenbak in.

No offense, Cal_, maar beter ga je een tijdje off ;-) En gedraag je je eigen niet als een junk.

Jij denkt niet dat als hij nu er 20 iu hgh ed naast zet met 200 slin ed gaat groeien? :D:D
 
Jij denkt niet dat als hij nu er 20 iu hgh ed naast zet met 200 slin ed gaat groeien? :D:D
Dan gaat hij zeker weer groeien - aan Cal_ of hij die stap wilt zetten en of hij het geld daarvoor heeft :D
 
Gewenning is weldegelijk een ding. Kijk naar Cal_ z'n dosissen, en hoe hij naar eigen zeggen retetraag gains maakt.

Sorry, maar als jij met 2+ gram AAS weinig gaint dan moet je gewoon een half jaartje compleet off gaan. Moet jij eens opletten hoe hard je daarna gaint met nog geen gram AAS ;-)

Hij gooit nu gewoon z'n geld de prullenbak in.

No offense, Cal_, maar beter ga je een tijdje off ;-) En gedraag je je eigen niet als een junk.

Ik begrijp je opmerking maar voel me absoluut geen junk. Ik heb wel echt een psychisch probleem, ik ben me daar heel bewust van, ik kan niet accepteren om in te leveren / kleiner te worden. Ik weet dat dat het probleem is maar emotioneel gezien gaat het gewoon niet en dat is echt kut.
 
Ik heb wel echt een psychisch probleem, ik ben me daar heel bewust van,

Misschien komt dat omdat je een shitload aan tren inject?
 
Ik begrijp je opmerking maar voel me absoluut geen junk. Ik heb wel echt een psychisch probleem, ik ben me daar heel bewust van, ik kan niet accepteren om in te leveren / kleiner te worden. Ik weet dat dat het probleem is maar emotioneel gezien gaat het gewoon niet en dat is echt kut.
Ik denk dat iedereen wel begrijpt hoe je je voelt, trust me ;-) Maar zoals ik zei, op zulke dosissen weinig gainen dat hoort niet. Dat is in mijn ogen toch echt een voorbeeld van gewenning.

Jij, en ik ook een tijdje terug, knallen er een paar honderd euro per maand doorheen terwijl ik er eigenlijk alleen maar spierbehoud aan overhield. Dat kan ik ook met 250mg test per week.
Ben nu sinds een paar weken aan het cruisen met 125mg per week...en dit ga ik zo lang mogelijk doen. Hopelijk over een paar maanden geeft een blast me dan veel meer resultaat. Als dit ook geen verschil maakt ga ik een tijd compleet off.

4 weken cruisen is bullshit. Dan zijn de stoffen van je blast nog lang niet uit je lijf. Maak er maar gerust 3 maanden van.
 
Gewenning is weldegelijk een ding. Kijk naar Cal_ z'n dosissen, en hoe hij naar eigen zeggen retetraag gains maakt.

Sorry, maar als jij met 2+ gram AAS weinig gaint dan moet je gewoon een half jaartje compleet off gaan. Moet jij eens opletten hoe hard je daarna gaint met nog geen gram AAS ;-)

Hij gooit nu gewoon z'n geld de prullenbak in.

No offense, Cal_, maar beter ga je een tijdje off ;-) En gedraag je je eigen niet als een junk.

Je bevestigd dus ook een beetje mijn bericht? Ik geloof ook wel in het gewenning verhaal maar dan ook op alle fronten. Eerste kuur was ik heel energiek, blij, dikke aderige harde lul 8x per dag, 5u slaap per dag voelde als 10u en ik kan nog wel ff doorgaan. Ook dat ervaar ik al lang niet meer op een hogere dosering en potentere middelen. Ik ga lekker off minimaal tot april. En als ik dan nog zin heb in een kuurtje is het ook een stuk leuker denk ik/hoop ik.
 
Ik begrijp je opmerking maar voel me absoluut geen junk. Ik heb wel echt een psychisch probleem, ik ben me daar heel bewust van, ik kan niet accepteren om in te leveren / kleiner te worden. Ik weet dat dat het probleem is maar emotioneel gezien gaat het gewoon niet en dat is echt kut.

Ik heb dat zelf oook, eigenlijk denk ik iedereen hier wel. Maar je moet ooit die stap maken... waarom gaat het niet? Zet een goed protocol klaar, neem begeleiding en hup off. Hewoon een kwestie van doen denk ik?
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Je bevestigd dus ook een beetje mijn bericht? Ik geloof ook wel in het gewenning verhaal maar dan ook op alle fronten. Eerste kuur was ik heel energiek, blij, dikke aderige harde lul 8x per dag, 5u slaap per dag voelde als 10u en ik kan nog wel ff doorgaan. Ook dat ervaar ik al lang niet meer op een hogere dosering en potentere middelen. Ik ga lekker off minimaal tot april. En als ik dan nog zin heb in een kuurtje is het ook een stuk leuker denk ik/hoop ik.
Precies wat jij zegt inderdaad :)

Gestoorde libido heb ik af en toe nog wel eens op goeie tren met high test.... maar voor de rest, nee niet zoals de eerste 2 a 3 kuurtjes :P

Ik heb dat zelf oook, eigenlijk denk ik iedereen hier wel. Maar je moet ooit die stap maken... waarom gaat het niet? Zet een goed protocol klaar, neem begeleiding en hup off. Hewoon een kwestie van doen denk ik?
Gewoon zometeen na de zomer off, en dan einde winter weer beginnen. Met lange mouwen zien mensen het niet :P
 
Hoelang ben jij zelf al on biomek? Kwam toevallig net filmpje tegen van rich piano die ook zegt nog altijd off te gaan. (1maand tot 4 maand) weet niet in hoeverre dit verstandig is als je weet dat je op termijn toch blijft cyclen maargoed.
 
Back
Naar boven