MuscleMeat

Time to come off

Bezoekers in dit topic

Het is vooral HCG dat het verschil maakt. 4 weken is volgens mij te kort. Da's mijn ervaring maar misschien dat dit persoonsgebonden is. Je zou de HCG moeten gebruiken tot je ballen goed werken en daarna zou twee-drie weken clomid moeten volstaan om de hypofyse weer op te starten. En zonder clomid zal het ook niet veel verschil maken als je ballen al weer goed werken door de HCG want de hypofyse zal zonder clomid ook vlug op volle toeren draaien en de ballen zullen door hun herstel ook onmiddellijk op de stuurhormonen reageren.

Ik was idd al aan het overwegen om er nog een week of 2 hcg bij te zetten maar door vakantie kan ik geen HCG zetten. Dus blijft het bij 4, wat niet per se slecht is vermoed ik, aangezien mijn testes alweer redelijk op formaat zijn... bedankt voor het delen van je ervaring!
 
Laatst bewerkt:
Ik was idd al aan het overwegen om er nog een week of 2 hcg bij te zetten maar door vakantie kan ik geen HCG zetten. Dus blijft het bij 4, wat niet per se slecht is vermoed ik, aangezien mijn testes alweer redelijk op formaat zijn... bedankt voor het delen van je ervaring!
Met 14 maanden on kan het wel voldoende zijn. Maar 3 jaar on zou ik toch wel minimaal 2 maanden doen, bij voorkeur 3.
 
in! ik ga binnenkort ook off na 2 jaar blast cruise.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
In, zeker interessant! Dit moet ik ook eigenlijk ook gaan doen binnenkort...dus ik lees mee. Succes man
 
Spanned bro. Ben echt benieuwd hoe zwaar dit gaat zijn.

Gaat zwaar zijn en ga ziek terugvallen maar ik heb er vrede mee. Ik haal momenteel geen positieve energie uit trainen/bb/voeding/aas dus is het tijd om te stoppen. Ik hoop dat ik over +~ jaartje nog eens met plezier een kuurtje kan draaien en snel weer terug kan zijn op het oude niveau.. op die manier is het ook leuk!

Ik ga mijzelf nu weer focussen op waar me talent ligt, de vechtsport. Lekker fit worden en de rest zie ik wel!
 
Gaat zwaar zijn en ga ziek terugvallen maar ik heb er vrede mee. Ik haal momenteel geen positieve energie uit trainen/bb/voeding/aas dus is het tijd om te stoppen. Ik hoop dat ik over +~ jaartje nog eens met plezier een kuurtje kan draaien en snel weer terug kan zijn op het oude niveau.. op die manier is het ook leuk!

Ik ga mijzelf nu weer focussen op waar me talent ligt, de vechtsport. Lekker fit worden en de rest zie ik wel!

Nou zo zwaar vind ik off gaan ook weer niet, vind het zelfs we prettig. Ff meer rust in de kop. En het is helemaal chill als je nieuwe motivatie hebt in een andere tak van sport.

Belangrijkste is gewoon door te trainen als je off gaat.
 
Nou zo zwaar vind ik off gaan ook weer niet, vind het zelfs we prettig. Ff meer rust in de kop. En het is helemaal chill als je nieuwe motivatie hebt in een andere tak van sport.

Belangrijkste is gewoon door te trainen als je off gaat.

Ik kan me hier wel in vinden.

Na mn eerste kuur was ik bang om off te gaan omdat ik allemaal horror verhalen had gelezen over de eerste paar maanden na een kuur.

En ik heb eigenlijk nog nooit echt veel last gehad van het off gaan, maar mn langste tijd on tot nu toe waarna ik off ben gegaan is een half jaar.. Misschien dat het na een aantal jaar on te zijn geweest iets meer tegenvalt.
 
Nou zo zwaar vind ik off gaan ook weer niet, vind het zelfs we prettig. Ff meer rust in de kop. En het is helemaal chill als je nieuwe motivatie hebt in een andere tak van sport.

Belangrijkste is gewoon door te trainen als je off gaat.

Hoi! Kan mijzelf beter voorbereiden op het ergste he... off gaan na een test tren kuurtje van 12wk is overigens ook wel wat anders als off na 2 jaar blasten en cruisen (met name blasten)
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Hoi! Kan mijzelf beter voorbereiden op het ergste he... off gaan na een test tren kuurtje van 12wk is overigens ook wel wat anders als off na 2 jaar blasten en cruisen (met name blasten)

Eens.
Ik heb flink tren misbruikt. Ben zelfs een jaar on tren geweest. (Niet jaar lang skyhigh doseringen maartoch..)

Binnenkort gaat de eerst hcg jab dr in.
 
Nou zo zwaar vind ik off gaan ook weer niet, vind het zelfs we prettig. Ff meer rust in de kop. En het is helemaal chill als je nieuwe motivatie hebt in een andere tak van sport.

Belangrijkste is gewoon door te trainen als je off gaat.
Ik vind off gaan ook geen probleem op één ding na: libido. Geen libido hebben gedurende een paar weken of maanden is geen probleem als je geen partner hebt maar geen zin in sex hebben wanneer je een aantrekkelijke partner hebt waarmee je een goed functionerend sexleven hebt, geeft problemen. En al zeker wanneer dit te lang aansleept. En juist dat libidoprobleem heb ik bijna niet gehad door de HCG.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Succes bro, hou een logje bij
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
In, ben nu 2,5 ON. Ben wel benieuwd hoe jouw herstel gaat. Denk dat ik ook eens off zou moeten gaan als ik aan mijn gezondheid denk, maar wil nog niet off:eek:
 
Voor mij is het het totaal niet waard. Ook niet wat betreft fysiek die ik ermee heb opgebouwt vind ik persoonlijk. Een pleister oid snap ik het van maar sommige jongens die on off cyclen die ik ken staan er beter bij.
 
Eens.
Ik heb flink tren misbruikt. Ben zelfs een jaar on tren geweest. (Niet jaar lang skyhigh doseringen maartoch..)

Binnenkort gaat de eerst hcg jab dr in.
Welk protocol ga je aanhouden?
 
Voor mij is het het totaal niet waard. Ook niet wat betreft fysiek die ik ermee heb opgebouwt vind ik persoonlijk. Een pleister oid snap ik het van maar sommige jongens die on off cyclen die ik ken staan er beter bij.

Bedoel je dat je van jezelf vindt dat je fysiek niet ver genoeg staat ondanks de periode dat je ON bent?

Of begrijp ik je reactie verkeerd? (slecht geslapen, no kiddin' :o)
 
Welk protocol ga je aanhouden?

Ma wo vr 2000iu hcg. 3 maandjes lang
1 maandje clomid op 25mg per dag.

Alleen nog geen idee of ik dat vanaf dag 1 hcg moet doen of na het gebruik van hcg.
 
Ik ben gezegend wat betreft de ervaringen met off gaan.
Maar toen ik na 9 maanden on, off ging heb ik gewoon 25mg clomid gedaan voor iets van 8 weken en heb zo goed als geen dip gehad.
Wel merkte ik dat het een paar maanden duurde voor ik weer echt progressie begon te maken qua trainen.
Ik weet niet wat jouw ervaring is met off gaan, maar ik zou zelf eerder gewoon kijken wat er gebeurt als je met een normale nakuur off gaat, alleen dan iets langer gebruiken.
Mocht dat niet goed voelen, kan je altijd nog dingen aanpassen naar meer middelen.
 
Eens.
Ik heb flink tren misbruikt. Ben zelfs een jaar on tren geweest. (Niet jaar lang skyhigh doseringen maartoch..)

Binnenkort gaat de eerst hcg jab dr in.

Dit probleem ken ik, tren all the way year round. Heb wel eens overlegd met mijn beste maat wat ik nou toch moet doen met dat constant ON blijven. Ik wil niet off maar zo doorgaan als nu is ook geen optie.

Heb zelfs overwogen naar de anabolen polie te gaan maar zie daar toch vanaf aangezien dat dan voor altijd in je dosier staat.

Ik weet dat ik een probleem heb maar moet nog een weg uit stippelen hoe ik het ga oplossen. Stoppen is psychisch bijna onmogelijk denk ik.
 
Back
Naar boven