AndroidHealthClinic

Time to come off

Nee hoor
3 jaar on.
Af en toe hcg gezet. Hele periodes wel en hele periodes niet.
Nooit mega dosissen genomen.
Nu niet vruchtbaar.

Hoe ga jij eigenlijk om met blasten/cruisen?

Ik ga er van uit dat jij wel weet waar je mee bezig bent. Je hebt denk ik genoeg ervaring/kennis. Monitor je jouw gezondheid dan regelmatig met bloedtesten? Steeds een bloedtest voor een volgende blast?

Op termijn ga je waarschijnlijk trt doen, op eigen initiatief of onder dokterstoezicht?

Om eerlijk te zijn zou ik het liefst mijn hele leven ON zijn, want naturel trainen zuigt + het gevoel van 'voldoende' testosteron in je lichaam is gewoon lekker :)

Hoe ga jij eigenlijk om met blasten/cruisen?

Ik ga er van uit dat jij wel weet waar je mee bezig bent. Je hebt denk ik genoeg ervaring/kennis. Monitor je jouw gezondheid dan regelmatig met bloedtesten? Steeds een bloedtest voor een volgende blast?

Op termijn ga je waarschijnlijk trt doen, op eigen initiatief of onder dokterstoezicht?

Om eerlijk te zijn zou ik het liefst mijn hele leven ON zijn, want naturel trainen zuigt + het gevoel van 'voldoende' testosteron in je lichaam is gewoon lekker :)

Niet voor elke blast een bloed waarde test gedaan.

Laatste keer was eind vorig jaar om eerlijk te zijn. In de cruise. Alleen de standaard dingen waren verhoogd die je altijd ziet bij zwaar sporten/enhanced.

Eind dit jaar weer.

Ga vanaf oktober op 125 test zitten een x aantal weken (met hcg nu continue) en dan in december bloedprikken.

En dan in januari eens een vruchtbaar test bij de huisarts.

Ik denk eerlijk gezegd wel wat ik nog wat jaartjes doorga, maar echt trt? Alleen als het echt nood zakelijk mocht zijn. Kwaliteit van leven verbeterd zeg maar, en dan heb ik het niet over muscle gains uiteraard.

Ik jaren lang cruise blast van men 18 tot 25 met periodes hcg en periodes niet... heb 4 maand hcg geblast op 2500 3 keer pw en heb nu een mooie dochter. Had ook hmg liggen maar was niet nodig

250mg ew is niet bepaald TRT dosis.
Ik ben benieuwd of je dit jaren in goede gezonheid kan blijven doen. Ik voel me goed op 250 mg. Je gaint niet zoals een echte kuur maar heb ook de bijwerkingen niet en beneden werkt het altijd. Misschien tijdje kijken op 100 mg of dat ook kan.

Ik ben benieuwd of je dit jaren in goede gezonheid kan blijven doen. Ik voel me goed op 250 mg. Je gaint niet zoals een echte kuur maar heb ook de bijwerkingen niet en beneden werkt het altijd. Misschien tijdje kijken op 100 mg of dat ook kan.
125mg sust/pw deed het goed, hoog libido en geen spierverlies (ben ook geen 110kg ofzo). Enkel de dag voor de prik soms ff een 'drop-off'

• Topic Starter Topic Starter
Ik jaren lang cruise blast van men 18 tot 25 met periodes hcg en periodes niet... heb 4 maand hcg geblast op 2500 3 keer pw en heb nu een mooie dochter. Had ook hmg liggen maar was niet nodig

Kolere, fry je je ballen niet op 2500 3x pw?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: Dr X
Ye, maar had gelezen dat je op die manier juist je ballen opfuckt.

Ik citeer @Galen

Wanneer een persoon voor een zeer lange tijd achtereen aas heeft gebruikt, zijn de testes dermate geatrofeerd en niet responsief op lh, dat herstel, zelfs met gebruik van een serm, traag verloopt.
In dergelijke gevallen kan, naast gebruik VAB een serm hcg worden toegediend, met doseringen van 1000-3000 iu 3x per week.

Ik citeer @Galen

Wanneer een persoon voor een zeer lange tijd achtereen aas heeft gebruikt, zijn de testes dermate geatrofeerd en niet responsief op lh, dat herstel, zelfs met gebruik van een serm, traag verloopt.
In dergelijke gevallen kan, naast gebruik VAB een serm hcg worden toegediend, met doseringen van 1000-3000 iu 3x per week.

Ik vraag me wel af hoe lang die hoge doseringen kunnen aangehouden worden.

Ik zou denken dat zulke hoge doseringen een paar weken kunnen (blast) eventueel gevolgd met langere tijd low dose hcg. Misschien wil @Galen wel eens reageren (wie niet waagt...) :p

Ik vraag me wel af hoe lang die hoge doseringen kunnen aangehouden worden.

Ik zou denken dat zulke hoge doseringen een paar weken kunnen (blast) eventueel gevolgd met langere tijd low dose hcg. Misschien wil @Galen wel eens reageren (wie niet waagt...) :p

Die doseringen moeten totdat bloedwerk/vruchtbaar heid nornaal is.

Daarna:

Hcg vertoont een dosisafhankelijke stijging van intratesticukaire testosteron concentratie en toediening van circa 250 iu hcg om de dag bootst een fysiologische concentratie na.

Die doseringen moeten totdat bloedwerk/vruchtbaar heid nornaal is.

Daarna:

Hcg vertoont een dosisafhankelijke stijging van intratesticukaire testosteron concentratie en toediening van circa 250 iu hcg om de dag bootst een fysiologische concentratie na.

We leren bij, bedankt voor de uitleg!

Terug
Naar boven