XXL Nutrition

Time to come off

Ik citeer @Galen

Wanneer een persoon voor een zeer lange tijd achtereen aas heeft gebruikt, zijn de testes dermate geatrofeerd en niet responsief op lh, dat herstel, zelfs met gebruik van een serm, traag verloopt.
In dergelijke gevallen kan, naast gebruik VAB een serm hcg worden toegediend, met doseringen van 1000-3000 iu 3x per week.

Dit!

• Topic Starter Topic Starter
Herstel gaat aardig heb ik t idee. Droom weer over seks en kan prima 4 a 5 keer per week seks hebben. Wel een stuk minder dan wanneer on 200 ace ED.:D

Heb je al wat ingeleverd wat betreft massa of eigenlijk gewicht alleen nog denk ik? En hoe handle je dit mentaal?

• Like
Waarderingen: Dr X
Heb je al wat ingeleverd wat betreft massa of eigenlijk gewicht alleen nog denk ik? En hoe handle je dit mentaal?

Wat ingeleverd is een understatement. Ben de helft :roflol:

Mentaal gaat t prima, ben nu weer fanatiek mma aan het doen. Niet meer echt gefocused op het groot worden.

Bench is van 5*175 naar 5*140 gegaan ofzo ;)

Goed om te horen man

• Like
Klinkt idd als een goed herstel. Hoe lang ben je nu off?

Krachtverlies, vooral op bench, is normaal :)

• Like
hele erge libido dip?

• Like
Merk je nu ook heel erg dat je bv veel makkelijker vet aanzet?
Of onderhoud heel veel lager als eerst?

Merk je nu ook heel erg dat je bv veel makkelijker vet aanzet?
Of onderhoud heel veel lager als eerst?

Als je in je herstel zit zet je heeel makkelijk vet aan. Ik kom zelfs vet aan op 2000 kcals op dit moment met een actieve job....

• Like
Ja, not gonna lie. Libido was compleet verdwenen. Maar misschien als ik de hcg direct na test had gedaan dat t minder was? Dunno.

Nu gaat t iig steeds beter:)

same here, libido is onbestaande. Maar het lukt wel alleen is de zin er totaal niet.

Je zal het zelf wel niet meer zien, maar 1.93 met 111 kg ben je nog steeds een flinke jongen :D

En wanneer word het topic; time to go on?

• Like
Terug
Naar boven