- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha me vrouwtje noemt me al bok begin jij ook al kreng![]()

Zieke borst :'). Niet normaal gewoon! Turkije heeft blijkbaar deugt gedaan![]()
iedereen terug zien, maar dan weer lastig om terug in België te zijn, dus extra motivatie om me af te reageren in de gymDacht kom ook maar even buurten haha..
Ziek sterke Borst. Kan ik nog iets van leren

Nette training van gisteren!
Wat is je idee achter zoveel sets op bijv je incline?
En dan doel ik vooral op het lichte gewicht waarmee je begint, zou je er niet meer kunnen uithalen als je bijv 1 setje licht pakt en vervolgens 2 of 3 zware werksets pakken?
20 x 22kg
12 x 32kg
10 x 36kg
8 x 40kg
5 x 42kg
10 x 34kg
Bv
10*22
10*40
8*42
3-5x 44?
Als dat bijvoorbeeld zou lukken?
Ja, ik vind dat je toch wel erg veel volume draait kerel![]()
ja eerste 2 sets zijn opwarming, maar ik train op hogere volumes omdat dit voor mij het beste werkt qua massa.
Vroeger trainde ik zoals jij zegt Rory, 2-3 opwarm sets en dan 3-4 sets zwaar lage reps. Ik werd hier wel sterker van, maar de massa bleef achter. Ik train nu een maandje op hoge volumes en zie mooie progressie tot hiertoe. Ik kan ook niet meteen een hoog gewicht nemen, als ik na een eerste set meteen voor die 42kg zou gaan, zou me dit niet lukken, na een paar lichtere opwarmsets wel.
Men principe is, tussen de 8 - 12 reps, daal ik onder de 8 reps dan ga ik terug in gewicht.

Lekker geknald weer big Tim, borst is geen probleem voor jou he.
Netjes.

Die hammer strength is wel lekker hiervoor, eerste keer dat ik deze gebruikteDit is echt een top app, i love it!!
Mooie vakanties, mooie trainingen. Wat wilt men nog meer...
Keep it going!

mijn eerste oefening van gisteren:
*dumbbell shoulder press
15x22kg DB
10x30kg DB
8x34kg DB
6x38kg DB
De jouwe van vandaag:
20 x 22kg
10 x 30kg
8 x 34kg
3 x 38kg
Heb je mij zitten bespioneren gisterenavond? ;-)
Goed getraind. Heb onlangs die shoulder press met buik tegen leuning ook gedaan. IZ NICE!
1kg rumsteak