AndroidHealthClinic

Timmermans (PvdA): samen tegen PVV

:roflol: wilders wordt nota bene zelf voor de rechtbank gesleept vanwege zijn mening.

Precies...en wat wil Wilders? Boeken verbieden, spreekrecht inperken en mensen het land uitzetten met een onwelvallige mening.

Ondertussen schreeuwt hij moord en brand over het feit dat zijn uitspraken getoetst worden aan wetgeving die tot doel heeft de rechtsgelijkheid te bewaken....en wil onderstussen zelf die rechtsgelijkheid inperken.

Denk eens goed na over de implicaties van wat hij daarme zegt....

Ik wil kunnen discrimineren, ik wil beleid aan kunnen nemen om groepen uit te sluiten en wetten aanpassen of opheffen zodat ik groepen op andere rechtsgrond dan de rest te beoordelen en veroordelen, ik weiger andere meningen te accepteren en te tolereren die niet ijn overeenstemming zijn met mijn visie en ik vind dat die meningen bestreden moeten worden met legale middelen die anders zijn voor de een dan voor de ander.

DAT is wat Wilders wil

Oftewel, beetje kinderachtig gaan samenspannen tegen 1 partij omdat die nou eens andere opvattingen heeft is gewoon ronduit triest sowiso.

Ik geloof dat in België ook hetzelfde verhaal ongeveer was toch? Al die kleine linkse partijtjes samen vormen 1 grote partij om tegen Vlaams Blok/Belang op te kunnen?

Cdv en nva zou ik niet links noemen, zij staan ook achter een cordon sanitair. En het heeft zijn vruchten afgeworpen, omdat Vlaams Belang nooit kunnen regeren heeft (op dit moment zijn ze met een aftakeling bezig). Cordon sanitair heeft natuurlijk wel nadelen aan verbonden, maar voor sommigen wegen de nadelen niet op voor de voordelen.

PVV'ers mogen best doodgeschoten worden inderdaad. Het grootste kwaadaardige gezwel der Nederlanden.
Door dit soort uitspraken krijgt Wilders juist meer aanhang.

Het handjevol radicale moslims die Nederland ECHT willen annexeren, en mensen die zeggen dat mensen zoals Wilders doodgeschoten moeten worden, zorgen ervoor dat mensen bang worden, en op Wilders gaan stemmen.

Toegegeven, het grootste aantal moslims is gewoon gematigd. Maar Wilders kan niet onbeveiligd over straat... Dat zegt meer over de moslims dan over Wilders.

Al die partijen die zo faliekant tegen de PVV zijn, waren wel vóór het generaal pardon. Dat multicultureel feestje dat ons tot nu toe alleen al 360 miljoen heeft gekost en ons duizenden gelukszoekers heeft opgeleverd. Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers kreeg in 2007 al 123,6 miljoen euro, in 2008 volgde nog eens 138 miljoen en in 2009 43 miljoen. De Vereniging van Nederlandse Gemeenten, die hielp met het zoeken naar huizen voor de asielzoekers, kreeg nog eens 55 miljoen.

Daar kwam nog eens bij dat honderden asielzoekers die mochten blijven psychische hulp nodig hadden omdat ze niet normaal konden functioneren in deze maatschappij. Alsof er nog niet genoeg malloten op straat rondlopen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/221012/1/1/50/generaal-pardon-kost-meer-bijstand.html
http://frontpage.fok.nl/nieuws/358415/1/1/50/generaal-pardon-miljoenen-aan-bijstand.html

Dit is 'slechts' een voorbeeld waar partijen zoals de PvdA en GroenLinks voor staan.

Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit niet-Westerse landen."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

De Nederlandse waarden zijn eeuwen lang geweest dat anders denkenden en vluchtelingen een veilige plek konden vinden in Nederland. ....waar Wilders zich dus eigenlijk tegen verzet is de Nederlandse tradities en normen en waarden. En dat Wilders over zichzelf zegt dat hij dit niet uit haat doet vind ik nou niet echt een bewijs dat het ook daadwerkelijk zo is.

En leuk dat je al die kosten noemt...heel grappig,...vergeet vooral niet die kosten af te zetten tegen de kosten die zouden zijn genoodzaakt als het GP niet was doorgevoerd....kosten voor de opvang (alleen al bij de COA zo'n 150 miljoen per jaar), kosten voor de procedures (zeker gezien het feit dat in 65% van alle gevallen de asielzoekers in zo'n procedure gewoon recht hadden op een verblijfsvergunning) kosten voor uitzettingen etc. etc. Overigens argumenteer je zelf alweer dat de kosten aan het afnemen zijn...kortom: probleem opgelost.

Half miljard is een schijntje met wat de door de PVV beoogde invoer van de flattax de NL samenleving aan oinkomsten laat mislopen.

• Topic Starter Topic Starter
Dit land heeft genoeg vluchtelingen gehuisvestigd. Het probleem is alleen dat de laatste jaren de economische profiteurs de overhand hebben gekregen. Laagopgeleide en analfabete arbeiders waarvan de oudere generatie nu massaal een uitkering geniet. Ik kan die mensen niks kwalijk nemen omdat ze slechts doen wat in hun handbereik ligt. Echter zijn de huidige establishmentpartijen wel schuldig aan de verloedering van onze samenleving.

Een 72-jarige asielzoeker van Leusden die in november een 9-jarige meisje dwong tot een tongzoen, is door de Utrechtse rechtbank deze week veroordeeld tot 3 maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. Volgens de rechter is een meisje van negen dwingen tot een tongzoen, een vorm van verkrachting. De rechter wilde de man echter niet naar de gevangenis sturen, omdat anders zijn asielprocedure mogelijk in gevaar komt.

De asielzoeker ontkende het slachtoffer gezoend te hebben. Getuigen verklaarden echter tijdens de zitting dat het slachtoffer in november vorig jaar hard wegrende. Ze riep ''die man heeft mij gezoend.'' Bovendien bleek de man al eerder onbekende vrouwen ongevraagd te hebben gezoend.

Gewoon even een bericht die ik me nog kan herinneren en makkelijk kon vinden. Een asielzoeker die hier nog wat psychische schade aanricht bij jonge meisjes en de rechter die zo'n viezerik niet wilt aanpakken omdat anders zijn asielprocedure in gevaar loopt. Wat leven we toch in een achterlijk land. En mensen zoals TPH1976 willen dat in stand houden. Nou bedankt..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het handjevol radicale moslims die Nederland ECHT willen annexeren, en mensen die zeggen dat mensen zoals Wilders doodgeschoten moeten worden, zorgen ervoor dat mensen bang worden, en op Wilders gaan stemmen.

Toegegeven, het grootste aantal moslims is gewoon gematigd. Maar Wilders kan niet onbeveiligd over straat... Dat zegt meer over de moslims dan over Wilders.

Denk dat genoeg autochtonen wilders ook een kopje kleiner willen maken.
Dat zegt iets gewoon over 'de mens'.

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Nederland gaat naar de klote 111!!!1111!! :eek:

Elke dode is er één te veel natuurlijk, maar ik hoop niet voor je dat je mijn post serieus nam.
Een politieke dode zal ons land alleen maar verder in verval brengen, iets wat ik niet ambieer.

Maar alsnog vind ik de PVV stemmers wel het ergste carcinoom der Nederlanden.

Dit land heeft genoeg vluchtelingen gehuisvestigd. Het probleem is alleen dat de laatste jaren de economische profiteurs de overhand hebben gekregen. Laagopgeleide en analfabete arbeiders waarvan de oudere generatie nu massaal een uitkering geniet. Ik kan die mensen niks kwalijk nemen omdat ze slechts doen wat in hun handbereik ligt. Echter zijn de huidige establishmentpartijen wel schuldig aan de verloedering van onze samenleving.

Gewoon even een bericht die ik me nog kan herinneren en makkelijk kon vinden. Een asielzoeker die hier nog wat psychische schade aanricht bij jonge meisjes en de rechter die zo'n viezerik niet wilt aanpakken omdat anders zijn asielprocedure in gevaar loopt. Wat leven we toch in een achterlijk land. En mensen zoals TPH1976 willen dat in stand houden. Nou bedankt..

:roflol: Ik moet na jouw fantastische argumentatie opeens denken om een rechtszaak tegen een nazi kampbewaker die regelmatig duizenden joden executeerde....toen hem gevraagd werd waarom was zijn antwoord dat vroeger een Joodse buurman zijn vader had ontslagen waardoor ze geen eten meer konden kopen en lange tijd in armoede moesten leven. Dat was voor de man het bewijs dat alle Joden ondeugdelijk waren.

Een 74-jarige man uit Zuidlaren is aangehouden op verdenking van seksueelmisbruik van drie jonge kinderen. De Zuidlaarder wordt ervan verdacht de ontucht gedurende enkele jaren te hebben gepleegd. De kinderen zijn inmiddels rond de tien jaar oud.
http://www.trouw.nl/krantenarchief/2000/02/12/2430253/Bejaarde_verdacht_van_misbruik_kinderen.html

Laten we gelijk maar alle bejaarden oplsuiten....:rolleyes: :roflol: Ze verloederen onze samenleving als ze langer vrij rond mogen lopen.

:roflol: :roflol:

Wat een voorbeeld van selectief citeren....o my god...:roflol:

Ik ben helemaal niet quasi :mad:

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Ik moet na jouw fantastische argumentatie opeens denken om een rechtszaak tegen een nazi kampbewaker die regelmatig duizenden joden executeerde....toen hem gevraagd werd waarom was zijn antwoord dat vroeger een Joodse buurman zijn vader had ontslagen waardoor ze geen eten meer konden kopen en lange tijd in armoede moesten leven. Dat was voor de man het bewijs dat alle Joden ondeugdelijk waren.

Ik moet toegeven, de nuance in mijn bericht was ver te zoeken. Hoop echter wel dat de boodschap overkomt, en dat is dat er teveel malloten in dit land worden toegelaten dankzij de massa-immigratie die absoluut GEEN verrijking voor ons land zijn.

DAGELIJKS kom ik dat soort analfabete imbecielen tegen die nog niet eens hun eigen Lebera beltegoed kaart kunnen op waarderen omdat ze geen Nederlands kunnen lezen en dat mij vragen om te doen. Ons immigratiebeleid is zo lek als een zeef.

Denk dat genoeg autochtonen wilders ook een kopje kleiner willen maken.
Dat zegt iets gewoon over 'de mens'.
Die angsthazerij om een politieke partij/beweging is gewoon totaal ongegrond.

Het lijkt mij ook een ramp als de SP aan de macht komt, maar ik ben nuchter genoeg om te weten dat ze nooit ALLEEN aan de macht zullen komen. En ik laat mensen die op de SP stemmen lekker in hun waarde.

Elke dode is er één te veel natuurlijk, maar ik hoop niet voor je dat je mijn post serieus nam.
Een politieke dode zal ons land alleen maar verder in verval brengen, iets wat ik niet ambieer.

Maar alsnog vind ik de PVV stemmers wel het ergste carcinoom der Nederlanden.
Ik nam je post niet serieus natuurlijk, maar pakte het even aan om te schetsen dat het toch echt door de moslims zelf komt dat Wilders zoveel aanhang heeft. Wilders zegt dat moslims een achterlijk en haatvol geloof hebben. En wat doen moslims? Ze gaan hem dreigementen sturen :rolleyes:. Hoe kun je Wilders dan in godsnaam ongelijk geven.

Ik moet toegeven, de nuance in mijn bericht was ver te zoeken. Hoop echter wel dat de boodschap overkomt, en dat is dat er teveel malloten in dit land worden toegelaten dankzij de massa-immigratie die absoluut GEEN verrijking voor ons land zijn.

DAGELIJKS kom ik dat soort analfabete imbecielen tegen die nog niet eens hun eigen Lebera beltegoed kaart kunnen op waarderen omdat ze geen Nederlands kunnen lezen en dat mij vragen om te doen. Ons immigratiebeleid is zo lek als een zeef.

Ok...dat siert je....en was onverwacht.

Maar goed...back on topic. Je kan niet uitsluiten dat er idioten het land binnen komen....er worden er nl ook dagelijks een flink aantal hier geboren....

Ik geef vaak trainingen aan jongeren in Rotterdam...daar zitten heel wat meerderjarige autochtone jongeren in die het alfabet niet kennen....serieus...ze moeten documenten op postcode sorteren en dan moet ik dus het alfabet voor een stelletje 17 tot 21 jarigen op het bord schrijven omdat ze het niet uit hun hoofd kennen...serieus...no joke! Van de oorspronkelijk in Nederland geboren bevolking heeft meer dan een kwart moeite met lezen en schrijven. Dat wil niet zeggen dat ze geen waardevolle bijdrage kunnen of willen leveren aan de maatschappij....en hetzelfde geldt voor allochtonen.

Let wel dat je zelf stelt dat ze in iedergeval wel integreren en om hulp vragen....zou het dus onwil van ze zijn dat ze de taal nog niet machtig zijn? Of misschien moeten we het beter toegankelijk maken dat ze onderwijs kunnen krijgen en ondertussen in hun levensonderhoud kunnen voorzien?

So wie so zijn er ook heel veel mensen met een universitaire opleiding die in het land van herkomst leidinggevende functies hebben gehad, doctoraten hebben behaald etc...die we hier gewoon laten schoonmaken. Simpelweg omdat we alles en iedereen graag oevr een kam scheren en geen idee hebben van hoe we een gigantisch potentieel aan arbeidskracht kunnen inzetten in ons voordeel omdat we ze niet als mensen maar als allochtonen zien die hier hun hand willen ophouden.

Ik ken meer allochtonenen die drie vier k*t baantjes hebben omdat ze graag verder willen komen in de maatschappij dan Nederlanders die zich inzetten om hun positie te verbeteren. Ik ken meer autochtonen die uitkering trekken omdat het makkelijker is dan allochtonen.

Dta wil dus zeggen dat er een wereld van verschil zit tussen jouw en mijn ervaringen met allochtonen. Misschien dat nuance dan wat belangrijker is dan het volgen van de makkelijkste weg: uitzetten en stoppen?

1/4 v/d nl moeite met lezen en schrijven? Dat onderzoek wil ik wel eens zien.

1/4 v/d nl moeite met lezen en schrijven? Dat onderzoek wil ik wel eens zien.

Nee..had ongelijk. Overal 1 op 10...was wat gefocussed op een specifiek segment. 25% van de basisschoolleerlingen verlaat de basisschool met een leerachterstand van 2 jaar of meer. Haalde die twee cijfers even door elkaar.

Veronderstel dat die 25% incl. de 'nieuwe nl' is? Wat me dan ook niet zou verbazen ;)

Het beste wat Wilders kan overkomen is een cordon sanitaire, daar stevent hij ook doelbewust op af. Dat zal zijn partij extreem veel meer opleveren als regeringsverantwoordelijkheid. Ik snap niet waar Wilders dat geschenk aan verdient heeft dat de PVDA hem nu geeft.

je kunt het een tyranieke democratische nachtmerrie noemen of niet, maar uiteindelijk is ook Geert Wilders gekozen door het Nederlandse volk ;)

Terug
Naar boven