- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helft van de dingen die je bij informatica leert kun je ook praktisch tijdens een andere studie leren. Paar extra vakken en je kan overal terecht.
Zou dat alleen kiezen als je zeker te weten een toekomst in de informatica ziet.
Beperkt je keuze nogal.
![]()

Helft van de dingen die je bij informatica leert kun je ook praktisch tijdens een andere studie leren. Paar extra vakken en je kan overal terecht.
Zou dat alleen kiezen als je zeker te weten een toekomst in de informatica ziet.
Beperkt je keuze nogal.
![]()
t

Maar hoeveel daarvan heb je werkelijk nodig later in een functie?
Beperkt je keuze nogal.
![]()

Maar hoeveel daarvan heb je werkelijk nodig later in een functie?
beetje nadenken buiten de 4 kookplaten zou je betere punten opleverenDan weet je in ieder geval zeker dat je na je studie werkloos bent.
Beperkt je keuze nogal.
![]()
Of ik snap jou verkeerd, of jij snapt verkeerd wat de studie inhoudt.

GetXXL, grote kans dat het aan mij (V trouwens JorisL) ligt.
Maar hoor graag wat er niet klopt aan mijn stelling.
), modelleren en simuleren, compilerbouw, en ik vergeet er ongetwijfeld nog 'n paar.