Fitness Seller

Tip: Kies geen technische studie

Ahaa. Bedankt!

Wel jammerlijk gefaald dan. Reageren vooral mensen die toch al een technische opleiding doen :D

hooggeleid en shit, maar geen lef

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals, het is gewoon een verkapt reclametopic. Het mailadres van Sheshwa zegt me genoeg. 'Recruitmentxxxxxxx'

Mijn mailadres was in de tijd dat ik op school recruite voor it-bedrijven ;)

Overigens walgelijk dat moderators je privé-gegevens openbaar maken. Reageer ontopic en niet op de man. Was er geen privacy-regelgeving voor dit soort shit ???

Overigens walgelijk dat moderators je privé-gegevens openbaar maken. Reageer ontopic en niet op de man. Was er geen privacy-regelgeving voor dit soort shit ???

come at him bro

Eric pakt je

fl**ker toch op man, onzin topic nummer 132340234023491.

En ja, ik doe een technische opleiding. Die zelfs betaald wordt en een zekere baangarantie heb. Umad bro ?

heb je beginpost niet gelezen :D

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 22:37 ----------

Laatst bewerkt:

Welke privacy? Ik heb alleen een gedeelte van je mailadres onthuld en gelet op het topic op Fok! is dit topic toch wel enigszins verdacht. Als je privacy wilt raad ik je aan om gewoon niet op internet te posten.

Waarom post je trouwens via een proxy? Heb je iets te verbergen?

ooooooh shit! sheswa is wanted!

Vertrouw t niet, reageert niet als een techneut. Je moet wel je identiteit proberen te behouden he, anders val je als troll door de mand.

Sheswa busted.

Chill, ben aan het afstuderen voor werktuigbouwkunde momenteel

het is alleen maar zodat hij meer banen kans heeft als ie klaar is.

Maar wel goede tactiek om je concurentie/collega's vroegtijdig weg te vagen.

Ik zeg altijd; ga gewoon lekker informatica studeren. :)

**** certificaten, ga voor m'n MSc software engineering. Verdien nu toch al zat.

Precies wat ik wil gaan doen :D

Terug
Naar boven