Fitness Seller

Tip om te weten of HGH echt is !!

muchomacho

Cool Novice
Waardering
0
Ik vroeg me dus af of ik vals of echte STH had Maar ik heb een goede tip voor mensen die genlei -gensci Jintropin hebben .

Als je op de label kijkt staat er een website daar staat alles waaraan je kan herkennen of het echt is of niet .

http://www.315net.com

Ze hebben zelfs in de label speciale fibers toegevoegt en daar foto s van gemaakt zodat je kan controleren of bij jouw de zelfde patroon fibers (draadjes) in je label zitten .

Vul hier de code in van je label en lees goed wat te doen :

[Link niet meer beschikbaar]

De mijne waren goed .

Dus er kan bij de echte een afwijkende hoeveelheid water in de ampullen zitten Dus soms meer dan 1 ml .

Hoop dat jullie hier wat aan hebben .Ik in ieder geval wel
Guus

Okee dan Guus, karma voor jou

Welke roids ga je erbij gebruiken? En hoeveel weken ga je op de GH?

Succes iig :D

• Topic Starter Topic Starter
SAHR zei:
Okee dan Guus, karma voor jou

Welke roids ga je erbij gebruiken? En hoeveel weken ga je op de GH?

Ik gaat 100 dagen STH gebruiken 4 iu per dag .
Daarbij gaat ik gebruiken -12 weken AAS
2 deca p.w
3 testex p.w
Winstrol oraal 5 p.d ---7 weken
Proviron 2 p.dag
na 7 weken winstrol gaat ik over op 5 weken Trenbelone
T3 eerst 1 p.d later 2 p.d
Insuline -Humulog 2 weken op twee weken af .Opbouwend tot 10 a 15 ui p.d

muchomacho zei:
Ik vroeg me dus af of ik vals of echte STH had Maar ik heb een goede tip voor mensen die genlei -gensci Jintropin hebben .

Als je op de label kijkt staat er een website daar staat alles waaraan je kan herkennen of het echt is of niet .

http://www.315net.com

Ze hebben zelfs in de label speciale fibers toegevoegt en daar foto s van gemaakt zodat je kan controleren of bij jouw de zelfde patroon fibers (draadjes) in je label zitten .

Vul hier de code in van je label en lees goed wat te doen :

[Link niet meer beschikbaar]

De mijne waren goed .

Dus er kan bij de echte een afwijkende hoeveelheid water in de ampullen zitten Dus soms meer dan 1 ml .

Hoop dat jullie hier wat aan hebben .Ik in ieder geval wel
Guus
Thx, deze link had ik net ff nodig!

Mijn batch was ook goed volgens hen! :D

Johan1972 zei:
Thx, deze link had ik net ff nodig!

Mijn batch was ook goed volgens hen! :D

Goed zo ! JA het is echt hel goed in mekaar gezet en makelijk te onderzoeken of je HGH -STH echt is .
Was wel opgelucht :)
Heb jij trouwens ook last van dat het water ongelijke hoeveelheden heeft .Test het is hou verschillende vials naast elkaar en kijk hoeveel erin zit
Hoop wat te horen ,

heb die van mij ook geprobeerd maar ik krijg niets te zien!
Het zou kunnen zijn dat ik fake heb maar ik kan me niet voorstellen dat je dan niets te zien krijgt. Lijkt mij eerder dat je dan in beeld krijgt dat je fake hebt gekocht!==> of is dit hopen tegen beter weten in?!?!
:o

Even verplaatst. ;)

nachtwacht zei:
heb die van mij ook geprobeerd maar ik krijg niets te zien!
Het zou kunnen zijn dat ik fake heb maar ik kan me niet voorstellen dat je dan niets te zien krijgt. Lijkt mij eerder dat je dan in beeld krijgt dat je fake hebt gekocht!==> of is dit hopen tegen beter weten in?!?!
:o

Nou ga er maar van uit dat die van mij echt is en dat die site klopt want ik heb meerdere die het hebben gestest en die hebben allemaal de test gedaan en kwam er positief uit .
Ik ben heel gevoelig voor alles en ben pas 10 dagen bezig alleen met STH en Ik merk het gelijk al .
Mijn buik wordt al minder- niet drastisch maar je ziet al wat verschil terwijl ik maar blijf aankomen . Ik slaap veel dieper en heb maar weinig slaap nodig want ik barst van de energy .-Normaal moet ik minstens 8 uur slaap hebben Mijn hele lichaam doet een soort of pijn .Heb ineens veel meer ''spierpijn'' Dus ik weet zeker dat het werkt .Ik voel het gewoon .
En ik ken gasten die hetzelfde gebruiken en die testen ook positief en daar zie ik een ongelovelijk verschil bij
Een gozer had ik 3 maanden niet gezien en had een kogel van een tummy en die was helemaal weg ,Kon niet geloven wat ik zag ,Echt een wonder middel :))
Dus of je vult de test verkeerd in ,of je hebt nep !
Want op de label staat zelf de naam van die site .Je moet natuurlijk wel van hetzelfde merk hebben :)
Ze gaan geen site aangeven op de label met een hele constructie als het nep is . Probeer ook is de andere doosjes die je hebt Het zijn allemaal verschillende codes .Succes !

Laatst bewerkt:
Heb op zich dezelfde reacties die jij aangeeft( slaap als een blok, voel me goed, spierpijn etc)
Zou het kunnen komen dat ik een of andere firewall ofzo heb??
Ik weet niet of ik hier het nummer mag geven zodat jij het misschien kan nagaan.
Het andere doosje heb ik trouwens nog nie die koop ik over 2 weken!Tenminste als deze die ik nu heb goed is!
C U

valse sth is vaak hcg is goed te tjekken door even veel zeten en dan na zón 2 dagen over een zwangerschaps stik te pissen en als je zwanger bent weet je genoeg!!!

Terug
Naar boven