MuscleMeat

Tips verzuren bij Mountainbiken

als je puur op het fietsen wilt trainen moet je daar specifiek voor trainen, maar niet te veel en niet te zwaar! Hoe meer massa je op je benen krijgt hoe minder het fietsen gaat..

als je puur op het fietsen wilt trainen moet je daar specifiek voor trainen, maar niet te veel en niet te zwaar! Hoe meer massa je op je benen krijgt hoe minder het fietsen gaat..

Hoe meer massa op je benen hoe meer energie het zal vragen om een keer rond te trappen. Bij de sprintjes zul je bevoorrecht zijn.

Sommige dingen zijn nu eenmaal slecht te combineren maar zolang je geen wedstrijd rijd of marathons rijdt lukt het wel.

Twee maal per week licht benen trainen ...

Laatst bewerkt:
Hoe meer massa op je benen hoe meer energie het zal vragen om een keer rond te trappen. Bij de sprintjes zul je bevoorrecht zijn.

Sommige dingen zijn nu eenmaal slecht te combineren
een gemiddelde mountainbike tour/wedstrijd vraagt niet te veel massa, je kunt ook sterk in je benen worden zonder er al te veel massa op te krijgen.
Ben het met je eens dat sterkere benen een voordeel is bij sprintjes.

:(
Sinds ik aan het cutten ben fiets en loop ik ook veel, ik ben super veel massa op mijn benen verloren

Als je wilt groeien en je doet er cardio bij, goed om denken dat als je zweet een ammoniaklucht krijgt je eiwitten/spieren verbrand!!:(

Cutten betekent weinig koolhydraten eten. Duursport zonder koolhydraten gaat niet. Je zal moeten kiezen..Als je wil mountainbiken niet te laag in koolhydraten gaan...
Om een goede prestatie te leveren op de fiets moeten je spieren opgeladen zijn!

Zowel na je beentraining als voor en tijdens het mountainbiken dien je genoeg carbs tot je te nemen, doe je dat niet gaat het geheid snel fout en krijg je de door jouw beschreven ellende.

Als je toch wilt cutten kan je de rest van de week minder in je carbs zitten.

Cutten betekent weinig koolhydraten eten. Duursport zonder koolhydraten gaat niet. Je zal moeten kiezen..Als je wil mountainbiken niet te laag in koolhydraten gaan...
Om een goede prestatie te leveren op de fiets moeten je spieren opgeladen zijn!

en als je genoeg eiwitten neemt ipv koolhydraten?

Terug
Naar boven