Fitness Seller

Tips voor buikvet kwijtraken

er is veel commerciële zever die de ronde doet dat je lokaal vet kan verbranden op een natuurlijke wijze maar dat gaat dus enkel met operaties.

Er is maar 1 optie die overblijft: CARDIO je lichaam kiest zelf welk vet het verbrand..

Zo'n abroller krijg je superplatte buik van!

Eet je brood? Probeer eventueel eventjes op rijstwafels over te schakelen ofzo. Ik zat ook op een plateau en daar ben ik weer wat verder mee kunnen gaan.

En bereken anders ook even je onderhoud, als je elke traingsdag (wel trapsgewijs opbouwen) cardio doet, dan kan je niet anders dan afvallen.

OH JA! Verzorg je huid vooral héél goed. Probeer te scrubben en gebruik vochtinbrengende lotions. Anders ga je overtollige huid krijgen.

-gezond gevarieerd eten
-zorgen dat je kcal deficit hebt (dus meer verbranden dan je binnenkrijgt)
-KH + cardio (met nadruk op compound oefeningen bij KH)

Nee.

- 1200 kcal onder je behoefte, veel te veel
- Een appel is geen maaltijd
- Een handje pinda's is geen maaltijd
- 's Morgens eet je 105 gram brood, met 10gr kip en 's middags 70gr brood met 20gr kip?
- Je kcal zijn erg onregelmatig verdeeld

• Topic Starter Topic Starter
Nee.

- 1200 kcal onder je behoefte, veel te veel
- Een appel is geen maaltijd
- Een handje pinda's is geen maaltijd
- 's Morgens eet je 105 gram brood, met 10gr kip en 's middags 70gr brood met 20gr kip?
- Je kcal zijn erg onregelmatig verdeeld

-Dan zet ik er niet bij dat het een maaltijd is maar een tussendoor.
- Zie wat ik ervoor heb gezet. 1 broodje is ongeveer 35 gram
10 gram kipfilet op 1 broodje, 2 eitjes op 2 broodjes maakt 3 broodjes.
hoop dat het zo wat duidelijker voor je is.

Ik had al meer reacties gehad en waar uit bleek dat 3000 kcal al ontzettend veel is tijdens de cut, daarom heb ik geminderd. En hoe kan ik dan mijn kcal beter verdelen?

Buikspieren kan je doen als klein extratje, maar toch blijft dat effect vrij miniem in tegenstelling tot frequent cardio'en. Daarnaast is je dieet natuurlijk een sleutel tot vetverlies in het algemeen dus ook bij je buik al duurt dat wat langer. Een paar kleine tips om mee te nemen in je dieet zijn bijvoorbeeld de klassieker veel water drinken maar ook elke dag 2 koppen groene thee drinken zonder suiker of wat dan ook en sambal bij het warm eten doen, deze dingen stimuleren je stofwisseling.

werkt sambal echt bij het afvallen ? ik ben dol op elke vorm van pittige eten en sauzen maar ik dacht juist dat ik deze weg moest laten als ik wou afvallen, weet ook niet hoe ik dit heb onderbouwd ik dacht dat sauzen gewoon overtollige callorieen waren

Veel rauwe groentes eten.
Doen je buikvet ook weg smelten.
Worteltjes, tomaatjes, radijsjes enz.

Ook verschillende soorten kool zijn goed tegen buikvet.
Kan alleen zo gauw het topic niet vinden.

Buikvet bestaat gewoon, ik denk dat je gewoon wilde duidelijk maken dat plaatselijk vetverliezen niet kan en je daar iets te ver in door bent gegaan :p

Ik zal hem even een handje helpen.

WORTELS

Wortels bevatten carotine, een soort vitamine A. Deze carotine geeft een vet uitspoelende reactie. Deze reactie spoelt snel afvalstoffen en vet uit. De carotine veranderd in vitamine A in de ingewanden en deze proces creert een versnellende werking van je stofwisseling en dat je cellen vet afbreekt.

KOMKOMMER

Komkommer bevat veel sulfaten en silcon. Deze mineralen stimuleren de nieren om het urinezuur af te drijven, wat een afvalstof is. Doordat je deze urinezuur verliest stimuleert het om vet af te drijven en het vet op je cellen.

UIEN

Uien, gelijk aan knoflook, bevat mineralen en olien dat helpt bij vet afbreken en verhoogt je stofwisseling. Eet elke dag rauwe uien het werkt beter en het ruikt minder dan knoflook.

RADIJS

Radijs maakt de slijmafscheidende membraan in je lichaam schoon omdat het hoge concentratie van magnesium en ijzer bevat. Deze minaralen lossen vet op die in je cellen zitten.

TOMATEN

Tomaten bevatten veel vitamine C en citroenachtige oxalische zuren. Deze zuren versnellen je stofwisseling. Het helpt ook de nieren om vocht af te drijven en vetdeeltjes uit te spoelen. Deze natuurlijke zuren met enzym geactiveerde mineralen moedigt de nieren aan om grote hoeveelheden vet af te breken en je lichaam uit te spoelen.

Vet wegsmelten zal het niet zozeer doen, maar alle kleine beetjes helpen !

pfffff

Er zijn 2 manieren om buikvet kwijt te raken.
1) Goed voedingsschema, (veel) cardio en KT
2) Plastische chirugie (100x sneller dan optie 1 maar ook 100x duuder)

Een liposuctie kost ongeveer 1200-1500 euro. Wil je daarna de buik vetvrij houden dan zal men daar de levenstijl (sport en voeding) op moeten aanpassen.

Terug
Naar boven