XXL Nutrition

Tips voor buikvet kwijtraken

Bezoekers in dit topic

HiddeFitness

Cool Novice
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
190
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Hallo, ik begin met een cut maar wil het liefst zo snel mogelijk
mijn buikvet kwijtraken. Wie heeft goede en speciale tips om dit te
bevorderen. Werkt veel water drinken?
 
Ja dat versta ik ook onder cutten.. ik bedoel meer speciale tips die gericht zijn op buikvetverlies.
 
Ja cardio is dus de enige optie
 
coïtus....
 
Locatie: achterop je moeder ?:D
 
klopt kijk maar eens goed!
 
haha

maar veel water drinken, is dat goed of heeft dit totaal geen invloed..?
 
Water drinken is altijd goed, maar weet niet of dit een voordeel heeft t.o.v. vet verlies.
 
veel water drinken zorgt ervoor dat je sneller een vol gevoel hebt en dus minder eet waardoor je sneller boven je verbruik zit
 
lokaal vetverlies is onmogelijk. Specifiek je buikvet aanspreken werkt niet,. Gewoon dieet + cardio (en KT uiteraard).
 
Clen.....
Nee gewoon cardio doen, hoog in eiwit, gemiddeld in vet en laag in carbs, al heb je 1x per een of twee weken een refeed dag nodig.
 
Cardio, volhouden, lage KH, weinig vet (wel goede vetten ofcourse), volhouden, cardio, lage KH, weinig vet.. hmm?

Edit; niet té weinig vet ofcourse.
 
Cardio, volhouden, lage KH, weinig vet (wel goede vetten ofcourse), volhouden, cardio, lage KH, weinig vet.. hmm?

Edit; niet té weinig vet ofcourse.

Weinig vet?

Dag Test
 
Buikspieren kan je doen als klein extratje, maar toch blijft dat effect vrij miniem in tegenstelling tot frequent cardio'en. Daarnaast is je dieet natuurlijk een sleutel tot vetverlies in het algemeen dus ook bij je buik al duurt dat wat langer. Een paar kleine tips om mee te nemen in je dieet zijn bijvoorbeeld de klassieker veel water drinken maar ook elke dag 2 koppen groene thee drinken zonder suiker of wat dan ook en sambal bij het warm eten doen, deze dingen stimuleren je stofwisseling.
 
Er zijn 2 manieren om buikvet kwijt te raken.
1) Goed voedingsschema, (veel) cardio en KT
2) Plastische chirugie (100x sneller dan optie 1 maar ook 100x duuder)
 
Back
Naar boven