steelpan90
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 154
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik at vroeger altijd ham met mayonaise, kerrie poeder, beetje zout en peper.
Ja maar krijg in de ochtend niks door mijn keel tot 12.00 uur. Drinken gaat wel.
toen kweekte hij een mooi zwembandjes om z'n middel

uhu maar geen bagger. overigens is die 70 nu 80 alweer, iets minder droog dat wel maja
nog veel te weinig natuurlijk

Ik heb ook een hekel aan brood in de ochtend.Ja maar krijg in de ochtend niks door mijn keel tot 12.00 uur. Drinken gaat wel.
Ja maar krijg in de ochtend niks door mijn keel tot 12.00 uur. Drinken gaat wel.

beste tip die ik je kan geven is minstens 1 liter half volle chocomel drinken per dag !! als de moeite om te eten blijft zou ik je aanraden om fenegriek pillen te slikken 4per dag na 2weken vreet je alles op wat je tegenkomt![]()
begin op zijn minst met een bord brinta in de ochtend, 4broodjes in de middag,appel en banaan, veel avond eten echt eten tot je niet meer kan en dan gewoon beetje bij beetje doorgaan, om 9uur savonds nog 4broodjes en 70gram cashewnoten + 2eieren eten en weer een banaan eten.
als je dit alles opvolgd...en later uitbreid kom je er wel, ik ben bijna 30kg in een jaar aangekomen als mega verbrander dus het komt goed![]()
20kg vet minimaal.
van 8% naar 15% vet gegaan.