AndroidHealthClinic

Tips voor meer eten

120 gr havermout +350ml melk + banaan + 1 shep whey --> blender. zijn ongeveer 1000 calorieën en is makkelijk weg te drinken, en ook nog eens lekker

dan eet je na 12 uur veel, IF is ook maar in een korte periode al je kcals binnen werken.

weightgainer is al snel 1000/1200 kcal, als je deze direct na je maaltijd neemt (uitkijken dat je niet alles uitkotst) zit je al gauw op 2000 kcal per maaltijd. als je dit twee x per dag doet heb je al redelijk wat binnen.

en JA weightgainer is nou niet echt decent, maar je komt er zeker weten van aan.

ik at vroeger altijd ham met mayonaise, kerrie poeder, beetje zout en peper.

toen kweekte hij een mooi zwembandjes om z'n middel

gwn niet nadenken tijdens het eten?

om mijn middel geen bonafanfare meaantje

uhu maar geen bagger. overigens is die 70 nu 80 alweer, iets minder droog dat wel maja
nog veel te weinig natuurlijk

Ja maar krijg in de ochtend niks door mijn keel tot 12.00 uur. Drinken gaat wel.
Ik heb ook een hekel aan brood in de ochtend.
Pannekoeken of poffertjes ipv. brood in de ochtend gaan een stuk makkelijker naar binnen. Is bijna mijn reguliere ontbijt geworden, pannekoeken met kaas of ham.

Moet wel zeggen dat het aan te leren is, het is een kut proces, maar door elke dag jezelf te dwingen in de ochtend te eten lukt het uiteindelijk wel.

Maar stress blijft klote, net gezeik gehad met een dame, resultaat > misselijkheid en in 3 dagen weer 1.5 kg kwijt omdat ik amper iets heb gegeten.

Wat mij tijdens de lunch heel erg helpt met brood kunnen eten > Sauzen.

Gewoon mayo op je broodje ei of ketchup bij je broodje worst, gelijk een stuk aangenamer door te slikken.

beste tip die ik je kan geven is minstens 1 liter half volle chocomel drinken per dag !! als de moeite om te eten blijft zou ik je aanraden om fenegriek pillen te slikken 4per dag na 2weken vreet je alles op wat je tegenkomt ;)
begin op zijn minst met een bord brinta in de ochtend, 4broodjes in de middag,appel en banaan, veel avond eten echt eten tot je niet meer kan en dan gewoon beetje bij beetje doorgaan, om 9uur savonds nog 4broodjes en 70gram cashewnoten + 2eieren eten en weer een banaan eten.
als je dit alles opvolgd...en later uitbreid kom je er wel, ik ben bijna 30kg in een jaar aangekomen als mega verbrander dus het komt goed ;)

beste tip die ik je kan geven is minstens 1 liter half volle chocomel drinken per dag !! als de moeite om te eten blijft zou ik je aanraden om fenegriek pillen te slikken 4per dag na 2weken vreet je alles op wat je tegenkomt ;)
begin op zijn minst met een bord brinta in de ochtend, 4broodjes in de middag,appel en banaan, veel avond eten echt eten tot je niet meer kan en dan gewoon beetje bij beetje doorgaan, om 9uur savonds nog 4broodjes en 70gram cashewnoten + 2eieren eten en weer een banaan eten.
als je dit alles opvolgd...en later uitbreid kom je er wel, ik ben bijna 30kg in een jaar aangekomen als mega verbrander dus het komt goed ;)

30kg, waarvan hoeveel vet?
Srs vraag.

niet zo zeiken en vreten in je bek stoppen. hoe moeilijk kan t zijn.

Terug
Naar boven