MuscleMeat

Tips voor mensen die last hebben van Kramp

O.k. mensen,

Ben vandaag naar de supermarkt geweest en heb een potje LO SALT mineraalzout gekocht.
Het spul bestaat nog steeds en is:
33% Natriumchloride
66% Kaliumchloride

Best een redelijk soort zout om kramp, die is gerelateerd aan kalium- of natriumgebrek, mee tegen te gaan dacht ik.

Dat scheelt weer een spuit in de poepert!!!

hoi ben met sustanon en metanabol begonnen heb laast van koppijn en kramp in me buik wat kan ik voor gebruiken

kromanti zei:
hoi ben met sustanon en metanabol begonnen heb laast van koppijn en kramp in me buik wat kan ik voor gebruiken

open in dit soort gevallen een nieuw topic kerel.

waarschijnlijk heb je een beetje last van 'steroid flew', niks om je zorgen over te maken.

welke hoeveelheden gebruik je?

Ik ga het zeker proberen als die dingen, want ik word er ook een beetje gek van, ik krijg kramp in mijn benen,in mijn kaken bij te hard geeuwen en vandaag zelf kramp in mijn pc-spier tijdens plassen.
Ik heb zelf tijdens het klaarkomen een keer onwijze spierkramp in mijn buik gehad.

Dus perfect deze adviezen, ik ga het zeker weten ook proberen, leven clenbuterol!!!!!!!!!!!!!!!!

Intressant idd, bedankt maar weer.

jah LO SALT bij de Konmar ;)

Chemical zei:
Een zekere duitse prof kreeg op de weg naar huis in de bus last van kramp pakte toen een spuit met kalium en prikte deze door zijn broek heen in zijn poten. Raar gezicht als je als leek daarnaast in de bus zit !

:eek: leuke sport BodyBuilding :eek:

Och, moet je eens kijken wat hardlopen (vooral ultra's van 42 km of langer !) met je lichaam doet, duursport is ook niet zo gezond. Contact-sporten zijn sowieso al gevaarlijk, zelfs van voetbal kun je wel leuke plaatjes vinden hoe gevaarlijk het wel niet is, dus een injectie met wat zoutwater tegen kramp valt nog mee :)

(misschien dat korfbal wat is ?)

Terug
Naar boven