MuscleMeat

tips voor mijn eerste kuur

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Het gaat dan eindelijk beginnen over twee weken start ik met mijn eerste kuur, ik ben 188 cm groot ongeveer 110 kg. zwaar en een vet % van 16-17.

train 5 keer per week,nl.
ma: borst, schouders en triceps
di: rug, biceps en buik ??
do.: benen, buik
vrij.: borst, schouders en triceps
za.: rug, biceps en buik ??

ik train nu in totaal ongeveer 2 1/2 jaar en ben zelf 26 jaar oud.

eetschema: 6-7 maaltijden per dag 40 % eiwit, 50 % koolh. en 10 % vet.
elke maaltijd 30 tot 40 gram eiwit.

kuurschema:
week 1 t/m 10 testosteren enathaat 250 mg EW
nakuur week 12-15 nolvadex 25 mg ED

nu vindt ik zelf dat ik redelijk veel informatie heb verstrekt, maar misschien heeft iemand voor mij nog een paar laatste tips om fouten te doen voorkomen.

Vooral tips betreffende dat het vet % na de kuur omhoog kan gaan, dit wil ik het liefst voorkomen. alvast bedankt voor jullie reacties

Ja 1 ding, up die 250mg naar 500mg ;)

Als ik jou was zou ik je eiwitten omhoog gooien je eet nu maar ongeveer 2,5 gram per kg lichaamsgewicht als je echt op groei uit bent zou ik het naar 4 gram brengen.

En zoals muisje het zegt 500mg nemen.

die 3spiergroepen borst, schouders en triceps is dat niet wat veel, ben je niet beter met enkel schouders/triceps of borst biceps? Dat zou ik toch in elk geval doen. Over die 250mg naar 500mg ben ik het zeker eens.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb voor 250 mg EW gekozen, omdat dit mijn eerste kuur is en ik weet dus niet hoe ik erop reageer.

En voor een tweede keer moet ik weer hoger doseren waarschijnlijk, want het lichaam went overal aan, dus vandaar 250 mg.

ik heb voor 250 mg EW gekozen, omdat dit mijn eerste kuur is en ik weet dus niet hoe ik erop reageer.

En voor een tweede keer moet ik weer hoger doseren waarschijnlijk, want het lichaam went overal aan, dus vandaar 250 mg.