MuscleMeat

tips voor mijn eerste kuur

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Het gaat dan eindelijk beginnen over twee weken start ik met mijn eerste kuur, ik ben 188 cm groot ongeveer 110 kg. zwaar en een vet % van 16-17.

train 5 keer per week,nl.
ma: borst, schouders en triceps
di: rug, biceps en buik ??
do.: benen, buik
vrij.: borst, schouders en triceps
za.: rug, biceps en buik ??

ik train nu in totaal ongeveer 2 1/2 jaar en ben zelf 26 jaar oud.

eetschema: 6-7 maaltijden per dag 40 % eiwit, 50 % koolh. en 10 % vet.
elke maaltijd 30 tot 40 gram eiwit.

kuurschema:
week 1 t/m 10 testosteren enathaat 250 mg EW
nakuur week 12-15 nolvadex 25 mg ED

nu vindt ik zelf dat ik redelijk veel informatie heb verstrekt, maar misschien heeft iemand voor mij nog een paar laatste tips om fouten te doen voorkomen.

Vooral tips betreffende dat het vet % na de kuur omhoog kan gaan, dit wil ik het liefst voorkomen. alvast bedankt voor jullie reacties

Ja 1 ding, up die 250mg naar 500mg ;)

Als ik jou was zou ik je eiwitten omhoog gooien je eet nu maar ongeveer 2,5 gram per kg lichaamsgewicht als je echt op groei uit bent zou ik het naar 4 gram brengen.

En zoals muisje het zegt 500mg nemen.

die 3spiergroepen borst, schouders en triceps is dat niet wat veel, ben je niet beter met enkel schouders/triceps of borst biceps? Dat zou ik toch in elk geval doen. Over die 250mg naar 500mg ben ik het zeker eens.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb voor 250 mg EW gekozen, omdat dit mijn eerste kuur is en ik weet dus niet hoe ik erop reageer.

En voor een tweede keer moet ik weer hoger doseren waarschijnlijk, want het lichaam went overal aan, dus vandaar 250 mg.

ik heb voor 250 mg EW gekozen, omdat dit mijn eerste kuur is en ik weet dus niet hoe ik erop reageer.

En voor een tweede keer moet ik weer hoger doseren waarschijnlijk, want het lichaam went overal aan, dus vandaar 250 mg.

Zou het echt niet doen, er blijft niet veel werkzame stof over, dus je zal er niet goed op gaan denk ik. Zeker niet met jou gewicht. Het is je eerste kuur, hierbij heb je meestal de beste gains, dus als je het doet, doe het dan goed!

Gewoon lekker 500 erin jassen aangezien je al vrij zwaar bent van jezelf.

Onlangs kwam er nog een topic voorbij van iemand die er 250mg in gooide per week en slechts 2 kilo aankwam.

Zou jammer zijn als jou hetzelfde zou overkomen en als je lang genoeg tussen je kuur laat hoef je in je tweede kuur echt niet te uppen naar 750mg hoor

Zijn we bijna van de deca/primo kuurtjes af, komen de 250mg test only kuurtjes....

Ach, stap in de goede richting :D

Luister naar de mensen hierboven gab. Je bent al zwaar van jezelf dus zou zeker naar 500mg gaan...

Doe nou maar wat die kerels zeggen.

We zeggen het echt niet voor niks hoor.
500 test voor iemand als jou is minimaal.

Heren mee eens of niet.;)

Doe nou maar wat die kerels zeggen.

We zeggen het echt niet voor niks hoor.
500 test voor iemand als jou is minimaal.

Heren mee eens of niet.;)

Ik ga met mijn stats al binnekort o.a. aan sust op 500 mg ..
Ik denk dat jij met jouw stats dan al zeker aan minimaal de 500 test zou kunnen.

Dus hierbij @Ahmet 110KG: MEE EENS!

TS ook mee eens?

Zeker 500MG per week!

misschien vanaf week 8 een week of 4 winstrol injecteren, dan kom je toch wat droger uit je kuur.

Verder idd 500 test :cool:

500mgtest is inderdaad het minimimum bij jou gewicht en een test only!

Terug
Naar boven