MuscleMeat

tips voor mijn eerste kuur

wat is overigens je doel met deze kuur, massa ontbreekt het niet aan zo te zien, en ik vind dat je teveel buik trained, 2 keer per week is meer dan genoeg en dan niet 2 dagen achter elkaar.

Vind je schema wat brakig.

1 x per week benen maar? Ik zou ook je MVO vetten omhoog gooien, en zeker weten 4 gr eiwit per kilo lichaamasgewicht consumeren. 2.5 is echt te weinig.

2,5-3gr eiwit per kg lichaamsgewicht is zo het gemiddelde wat je neemt tijdens je kuur. Het is dus niet te weinig. Meer kan beter beter zijn, maar het hoeft niet per se.

Je eerste kuur op die stat's is 500mg test ew het minimale wat je zou moeten nemen om goede resultaten te halen. Anderzijds is de kans groter dat je straks niet de gewenste resultaten behaalt.

Hmm ben het ook met die 500 eens.
En over je voeding. Ik vind 10% vet persoonlijk te weinig.
Ik zou eerder op 40-40-20 zitten.
En je training is zware overkill imo.

Het gaat dan eindelijk beginnen over twee weken start ik met mijn eerste kuur, ik ben 188 cm groot ongeveer 110 kg. zwaar en een vet % van 16-17.

train 5 keer per week,nl.
ma: borst, schouders en triceps
di: rug, biceps en buik ??
do.: benen, buik
vrij.: borst, schouders en triceps
za.: rug, biceps en buik ??

Je traint 2 dagen achterelkaar je boven lichaam, dan pak je een dag rust,
vervolgens train je benen, buik daarna ga je ze weer twee dagen achter elkaar trainen.

di: benen, buik
woe: rug, biceps

za: benen, buik
zo: rug, biceps

ma:rust

Zo zou ik doen. Dan geef je spieren minimale rust van 48 uur.

Is idd al beter als wat hij zelf doet.
Echter als ik toch vaker per week mijn lichaam zou willen pakken, kies ik eerder voor een UB/LB schema. Dit i.v.m. herstel.
Plus in een kuur lijkt me wel een ape geile pomp opleveren als je hele bovenlichaam lekke ropgepompt is.

Opletten voor overtraining met een kuur! dat je niet hetzelfde meemaakt als mij. Zorg ervoor dat je schouders genoeg rust krijgen, want die worden namelijk heel rap overbelast. Niet TE hard trainen, gewoon goed doen.

Opletten voor overtraining met een kuur! dat je niet hetzelfde meemaakt als mij. Zorg ervoor dat je schouders genoeg rust krijgen, want die worden namelijk heel rap overbelast. Niet TE hard trainen, gewoon goed doen.

Ja je hebt absoluut gelijk, dat kwam ik gisteravond wel achter.
Pijn in mijn schouders van plat/shuin dumbbell drukken en flys.

Ik moest wachten van de pijn, tot dat het overging.

• Topic Starter Topic Starter
wanneer kan ik bijvoorbeeld een week rust nemen, wat is hiervoor het beste moment bij een kuur.
week 1t/m 10 testE
week 11 en 12 niks
week 12 t/m 15 nakuren

dus de gehele kuur duurt bijna 4 maanden, wanneer kan je het beste een week rust pakken, normaal probeer ik altijd 6 tot 8 weken te trainen en daarna een week niks.

Geen rust!
volop eten. tot je niet meer kan :)
trainen als een beest
9 uur slaap elke dag
niet drinken
en nog meer eten :)

wanneer kan ik bijvoorbeeld een week rust nemen, wat is hiervoor het beste moment bij een kuur.
week 1t/m 10 testE
week 11 en 12 niks
week 12 t/m 15 nakuren

dus de gehele kuur duurt bijna 4 maanden, wanneer kan je het beste een week rust pakken, normaal probeer ik altijd 6 tot 8 weken te trainen en daarna een week niks.

In week 6-8 kan je dan het beste die rust pakken, iniedergeval niet vlak voor of na je nakuur want dan is je lichaam het meest gevoelig voor massa verlies.

week 1t/m 10 testE
week 11 en 12 niks
week 12 t/m 15 nakuren

Alleen als je aanvoelt dat je lichaam die rust nodig heeft. Anderzijds is het niet nodig.

Inderdaad alleen denk dat je in je kuur daar juist minder snel behoefte aan hebt

@ MHD; wanneer ga je eigenlijk beginnen met je kuurtje?

Rust???

Betere trainigs schema aanschafen dan heb je voldoende rust,
ma dat had ik al gezegt.
Suc6

Als je dan nog voeld dat je rust nodig hebt dan moetje ff rust nemem.

ik zou geen rust nemen, tenzij je lichaam daarom vraagt natuurlijk.

vraag testho kuur

heb 'n vraagje rond 'n testho kuur
500 mg per week, split ik die in 2 keer 250 mg?
bvb op maandag en donderdag? of alles op maandag?
injecteer ik altijd in bil (kont:) of roteer ik best met schouder, bicep, .. ?

24jr, 1m79, 81 kg

Je traint 2 dagen achterelkaar je boven lichaam, dan pak je een dag rust,
vervolgens train je benen, buik daarna ga je ze weer twee dagen achter elkaar trainen.

di: benen, buik
woe: rug, biceps

za: benen, buik
zo: rug, biceps

ma:rust

Zo zou ik doen. Dan geef je spieren minimale rust van 48 uur.

dit schema vind k wel interessant, wil t wel gaan volgen,
train je dan telkens 3 reps van 12-10-8 herhalingen of eerder 10 10 10 of 10-8-6 ?

heb 'n vraagje rond 'n testho kuur
500 mg per week, split ik die in 2 keer 250 mg?
bvb op maandag en donderdag? of alles op maandag?
injecteer ik altijd in bil (kont:) of roteer ik best met schouder, bicep, .. ?

24jr, 1m79, 81 kg

Open anders ff een nieuw topic dude..

Terug
Naar boven