harvey1980
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat dan eindelijk beginnen over twee weken start ik met mijn eerste kuur, ik ben 188 cm groot ongeveer 110 kg. zwaar en een vet % van 16-17.
train 5 keer per week,nl.
ma: borst, schouders en triceps
di: rug, biceps en buik ??
do.: benen, buik
vrij.: borst, schouders en triceps
za.: rug, biceps en buik ??
Opletten voor overtraining met een kuur! dat je niet hetzelfde meemaakt als mij. Zorg ervoor dat je schouders genoeg rust krijgen, want die worden namelijk heel rap overbelast. Niet TE hard trainen, gewoon goed doen.
wanneer kan ik bijvoorbeeld een week rust nemen, wat is hiervoor het beste moment bij een kuur.
week 1t/m 10 testE
week 11 en 12 niks
week 12 t/m 15 nakuren
dus de gehele kuur duurt bijna 4 maanden, wanneer kan je het beste een week rust pakken, normaal probeer ik altijd 6 tot 8 weken te trainen en daarna een week niks.
wanneer kan ik bijvoorbeeld een week rust nemen, wat is hiervoor het beste moment bij een kuur.
week 1t/m 10 testE
week 11 en 12 niks
week 12 t/m 15 nakuren
dus de gehele kuur duurt bijna 4 maanden, wanneer kan je het beste een week rust pakken, normaal probeer ik altijd 6 tot 8 weken te trainen en daarna een week niks.
Je traint 2 dagen achterelkaar je boven lichaam, dan pak je een dag rust,
vervolgens train je benen, buik daarna ga je ze weer twee dagen achter elkaar trainen.
ma: borst, schouders en triceps
di: benen, buik
woe: rug, biceps
vrij.: borst, schouders en triceps
za: benen, buik
zo: rug, biceps
ma:rust
Zo zou ik doen. Dan geef je spieren minimale rust van 48 uur.
heb 'n vraagje rond 'n testho kuur
500 mg per week, split ik die in 2 keer 250 mg?
bvb op maandag en donderdag? of alles op maandag?
injecteer ik altijd in bil (kontof roteer ik best met schouder, bicep, .. ?
24jr, 1m79, 81 kg