Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja ik vind de angst voor de islam nog al opgeblazen (woordspeling). De angst voor de radicale islam overigens niet. Klaarblijkelijk moet je gewoon tegen de islam zijn of er bang voor zijn anders ben je een naieve linkse struisvogel. Nogmaals we weten de afloop nog niet dus het lijkt me nogal voorbarig om de islam in Europa te zien als een soort Paard van Troje. Dat impliceert namelijk dat zo'n beetje iedere moslim in Europa onderdeel is van een soort duivels plan om 'ons' over te nemen. Ben dan toch liever een struisvogel dan paranoide. Daarmee niet zeggend dat iedereen die angst heeft voor de islam ook paranoide is maar overdreven angst lijkt me vrij voorbarig.

Dus jij bent zo zittend achter je pc thuis bij je moeder een redder van Europa?![]()
Culturen die op vreedzame wijze worden overgenomen, het zou natuurlijk kunnen maar hoe zwak zijn die culturen dan eigenlijk?
Zelfs in het 'ergste' geval zullen de moslims 20% van de bevolking uitmaken in Europa. Of de demografen zitten er echt falikant naast. Als je met 20% diverse landen kan overnemen is er toch wat mis met die landen. Zeker als die 20% voor een gedeelte bestaat uit groepen die qua welvaart en kennis danig achterlopen op de autochtone bevolking.

20 % is al 20 % teveel natuurlijk he, moslims zijn veel geweldadiger en extremistischer dan de gemiddelde europeaan die in vrede wil leven, met 50 % aan moslims zijn we verloren, niet pas met 100 %.Onthou dat ook goed.

Tijd zal het laten zien.Als de kinderen van jou kinderen jou stukje tekst lezen zullen ze een rode kop krijgen van schaamte.
20 % is al 20 % teveel natuurlijk he, moslims zijn veel geweldadiger en extremistischer dan de gemiddelde europeaan die in vrede wil leven, met 50 % aan moslims zijn we verloren, niet pas met 100 %.Onthou dat ook goed.

De reden dat ze zwak staan is omdat immigratie nu eenmaal een zeer sterke invloed heeft op een land of cultuur. Wil daarom niet zeggen dat een cultuur op zich, zonder immigratie, niet sterk zou kunnen zijn. Het probleem is dat bepaalde autochtonen de negatieve invloeden van immigratie wel eens durven vergeten. Dat zijn de mensen die een volk of cultuur verzwakken of zelfs helemaal verloren laten gaan.Culturen die op vreedzame wijze worden overgenomen, het zou natuurlijk kunnen maar hoe zwak zijn die culturen dan eigenlijk?
De reden dat ze zwak staan is omdat immigratie nu eenmaal een zeer sterke invloed heeft op een land of cultuur. Wil daarom niet zeggen dat een cultuur op zich, zonder immigratie, niet sterk zou kunnen zijn. Het probleem is dat bepaalde autochtonen de negatieve invloeden van immigratie wel eens durven vergeten. Dat zijn de mensen die een volk of cultuur verzwakken of zelfs helemaal verloren laten gaan.
Precies, net wat ik bedoel.Zoiets als ooit in Amerika is gebeurd met de Indianen.
Niet op dezelfde manier natuurlijk, maar deze zal ook verwateren en op lange termijn nog onherkenbaar zijn vrees ik.Het lot van de Indianen zie ik de autochtone Nederlander toch niet beschoren.
De negatieve invloeden moet je ten alle tijde bestrijden. Denk dat er maar bijzonder weinig autochtone zullen zijn die de negatieve invloeden laten betijen en denken dat alles vanzelf goedkomt.
Precies, net wat ik bedoel.
Niet op dezelfde manier natuurlijk, maar deze zal ook verwateren en op lange termijn nog onherkenbaar zijn vrees ik.
Als ik sommige politici bezig zie durf ik daar wel eens aan te twijfelenDenk dat je toch de Nederlander (of Europeaan) danig onderschat. We zijn geen makke schapen die ons naar de slachtbank laten leiden maar de Westerse cultuur is er wel 1 van openheid en dat betekent ook openstaan voor andere culturen. Dat er dan invloed is op de oorspronkelijke cultuur ontkom je niet aan maar dat hoeft lang niet altijd negatief te zijn.
Als we de Nederlandse cultuur star hadden willen behouden aten we nu iedere dag nog boerenkool met worst. Niks mis mee maar ik denk dat een starre cultuur minder overlevingskansen heeft dan een cultuur die invloeden van buitenaf toelaat.

Niet op dezelfde manier natuurlijk, maar deze zal ook verwateren en op lange termijn nog onherkenbaar zijn vrees ik.