XXL Nutrition

Nieuws VN-rapport: Zwarte Piet moet anders

Peiling Peiling Zwarte Piet moet anders?

• Totaal stemmers
    36
Hoi daffy :)
Ik ben doelloos.

Groetjess 229182119105
viewpost.gif

het is daffy voor vrienden

ergo wij zijn vrienden

gr daffy

En op msn.nl (ik gebruik nog hotmail..) staat nu ook zo'n telegraaf artikel.
[Link niet meer beschikbaar]

Die comments. :roflol:

"zwarte piet is zwarte piet vanouds al, en daar komt geen vn, gelukzoekers,nuteloze ,andere figuren tussen die denken dat het anders moet ga je nutig maken werken of zo stumpers"

"helemaal gelijk mars en wil een kleine minderheid gaat toch hier niet de dienst uitmaken geef ze een gratis vleugt naar waar ze vandaan komen die gasten horen hier niet thuis."

"blijft va onze zwarte piet af zeker af blijfen"

"die wat de sieke hebben op rotten de eigen land"

Stel zwakzinnigen.

Mattie heeft het niet gemakkelijk:

help gevraag
mijn huis baas heeft mij de huur om dat die zelf kom wonen op gezegt
nu zoek ik wat anders ik heb geen tijd op te verlese anders staan ik met mijn
op staart ben dieren vriend help mij
ik vraag help ik zoek spoed een wonding maar maak niks uit waar
meschien is wat in de buurt bij u of u weet engens waar huis leeg staat
help
help
help
als u wat weet laat het me gouw weten
ik heb u liefs
mattie

Ik plaats dit gezeur over slavernij maar in hetzelfde rijtje als: -'de allochtoon' die 'racisme' roept.
-'de jood' die maar blijft vertellen over holocaust en de tweede wereldoorlog.

Beide zijn zovaak misbruikt dat niemand er meer van wakker ligt, eigen schuld dikke bult. Nu het slavernij verhaal weer naar boven halen om in te spelen op het schuldgevoel van de blanke mens om zelf maar als slachtoffer te kunnen blijven voortbestaan.

Ook dit zal door overdaad heel snel aan waarde (als dat niet al is gebeurd) inboeten en het tegenovergestelde bewerkstelligen omdat 'die blanke mens' zo slecht niet is sterker nog zwarten in Afrika hielpen mee om hun eigen volk door te verkopen en ze hielden zelf ook hun eigen mensen als slaaf.

De VN bekijken dit feest van buitenaf, niet van binnenuit en het is lachwekkend dat Quincy Gayrio met zijn 50 hulppietjes zo heisa kan maken over een onschuldig feest. Althans het was onschuldig want door de onnodige ophef sluit ik niet uit dat het voor altijd zijn onschuldigheid en rust heeft verloren en polarisatie veroorzaakt die niet nodig was.

Ook al zou de basis slavernij zijn (wat mij geeneens interesseert en ik geeneens weet) de invulling was en is al sinds zeer lang gewoon vriendelijk en respectvol en ik heb in mijn leven vol met multiculti nog geen Surinamer of zwarte Afrikaan ooit horen klagen.

Het zijn dan toch echt diezelfde Gayrio en zijn kompanen die zwart/wit denken.

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Wanneer gaat Quincy Gario, de achter, achter kinderen van zwarte slavenhandelaren toen aanspreken over het feit dat hun verre voorvaderen zwarte mensen als gevangenen namen en hen gebruikten en/of doorverkochten ? Slavernij zat in de tijdsgeest en tegenwoordig nog in gebieden die ver ver terug in de tijd zijn.

Wanneer gaat Gario zich met de werkelijkheid van vandaag bezighouden en de mensen in Congo helpen een beter bestaan op te bouwen in plaats van zogenaamd 'racisme' in Nederland aan te kaarten om zichzelf een bevredigend gevoel te geven ? Uiteindelijk is Nederland niet racistisch en heeft het ook geen kenmerken daarvan en kan het gevoel dus nooit zo bevredigend zijn als daadwerkelijk mensen helpen.

Dus hij is daarmee eigenlijk een pseudo zwarte activist en daarmee zal hij niet in de hemel komen voor zwarte mensen want Martin Luther King staat bij de poort en weet dat Gario een pakketje schroot met een dun laagje chroom opvoert als iets van formaat.

holland-abcs.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tuurlijk heeft het een racistische ondertoon en moet het verdwijnen. Het is een combinatie van de negerpage met de nikker-stereotype.

Logica in de zwarte pieten discussie? Not even once!

er zijn weer mensen beledigd oh jee nou daar moet wat aan gedaan worden het kan toch niet zo zijn dat mensen beledigd zijn

ik kan genoeg dingen bedenken waardoor ik me beledigd voel om de nederlandse media nog wel een eeuw zoet te houden, maar ik ben geen aanstellerige mong**l dus dat doe ik niet.

maar vertel me alsjeblieft meer hoe moeilijk het is om als negert in nederland te leven, want zwarte piet :thumb:

er zijn weer mensen beledigd oh jee nou daar moet wat aan gedaan worden het kan toch niet zo zijn dat mensen beledigd zijn

ik kan genoeg dingen bedenken waardoor ik me beledigd voel om de nederlandse media nog wel een eeuw zoet te houden, maar ik ben geen aanstellerige mong**l dus dat doe ik niet.

maar vertel me alsjeblieft meer hoe moeilijk het is om als negert in nederland te leven, want zwarte piet :thumb:

was ik maar een n*ger dan kon ik goed dansen sporten en zingen

ik ben overigens geen racist

want mijn buurman is buitenlands en.. oh wacht die mag ik niet

maar daarnaast wonen wel homos en die zijn wel okay

die moest wsl mee in de zak terug naar spanje omdat hij zich aan zat te stellen om niks

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Je moet lookoe als een witmang

Ach ja, geef de getinte zijn kwakoe en de blanke Sint en piet. Live and let live.

Terug
Naar boven